Нова хвиля європейського дослідження очікувань маркетинг-директорів: долучайтеся до опитування

Нова хвиля європейського дослідження очікувань маркетинг-директорів: долучайтеся до опитування

Європейська асоціація комунікаційних агентств (EACA) у партнерстві з Kantar запускає нову хвилю пан’європейського дослідження, щоб з’ясувати, чого бренди справді очікують ...

Скільки грошей в українському PR: агенція znamy та спілка Piarity запускають всеукраїнське дослідження

Скільки грошей в українському PR: агенція znamy та спілка Piarity запускають всеукраїнське дослідження

Піар-агенція znamy разом зі cпілкою комунікаційників Piarity розпочинає комплексне дослідження витрат українського бізнесу на зовнішні комунікації. Партнерами дослідження виступили агенції ...

Сторінка 3 з 1770 1 2 3 4 1 770

З поверненням!

Увійти в обліковий запис

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.