Компанія Carlsberg Ukraine презентує календар «сталих звичок», який допоможе розпочати вести більш свідоме, екологічне та ресурсозберігаюче життя. Прості поради, що легко змінять «старі» звички на «сталі», тобто ті, що будуть набагато краще впливати на життя планети. 

Як завантажити календар:

Потрібно перейти за посиланням, обрати платформу (Google, IOS, OUTLOOK) та синхронізувати його зі своїм календарем. Кожного місяця ти зможеш набувати декілька корисних звичок і розуміти, як саме твої дії впливають на навколишнє середовище. Carlsberg Ukraine у календарі дає чіткий набір порад, які легко виконувати в повсякденному житті. Зокрема, робити свої покупки відповідально — тільки ті речі, яких ми насправді потребуємо. Відмовитися від одноразового посуду і поліетиленових пакетів, а ще не викидати сміття абикуди. Переходити на цифрові технології, що дасть змогу використовувати менше паперу і зберегти ліси.    

Carlsberg Ukraine презентує календар «сталих звичок»

Календар «сталих звичок» створено на основі 17-ти Глобальних цілей ООН. Вони охоплюють період до 2030 року і спрямовані на такі сфери, як кліматичні зміни, економічна нерівність, інновації, стале споживання, мир і справедливість та інші. Кожен місяць календаря відповідає одній або двом Цілям сталого розвитку. Розробкою проєкту займалось креативне агентство MAKE SENSE.

Компанія Carlsberg Ukraine ще з 2016 року працює над досягненням Цілей сталого розвитку в Україні. В компанії впроваджена глобальна програма зі сталого розвитку «ЦІЛЬ 4НУЛІ: разом заради майбутнього»: НУЛЬ вуглецевого сліду, НУЛЬ втрат води, НУЛЬ безвідповідального споживання і НУЛЬ нещасних випадків. 

Але зміни починаються з кожного з нас і навіть маленькі дії призводять до великих результатів. Тому компанія закликає змінювати свої старі звички на сталі заради кращого завтра.


А ми нагадуємо, що напередодні Нового року креативна агенція Bickerstaff.420 разом з Альфа-Банком Україна створили екологічно свідомі календарі.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...