Запущено соціальну мережу-маркетплейс сучасного мистецтва Cittart

З 20 березня 2021 року можна завантажити додаток Cittart на iOS.

Відомі в Україні й світі художники Олег Тістол, Олександр Ройтбурдт, Юрій Соломко, Миколай Маценко, Володимир Кочмар, Юрій Пікуль, Роман Михайлов, Apl315, Waone Interesni Kazki, Ксенія Гнилицька, Юлія Беляєва, Ніна Мурашкіна, Анастасия Поддерев’янська, Руслан Тремба, Андрій Блудов, Юрій Денисенков, Микита Цой, Алла Волобуєва, Назар Симотюк, Андрій Роік підтримали стартап і розмістили на маркетплейсі свої роботи, які вже сьогодні можна придбати онлайн.

Загалом станом на 20 березня маркетплейс Cittart налічує понад 100 українських художників та майже півтисячі робіт сьогодні вже доступні у додатку.

Запущено соціальну мережу-маркеплейс сучасного мистецтва Cittart

Планується, що розвиток проєкту Cittart сягне міжнародного рівня і допоможе українським митцям швидше стати «своїми» у світовому ком’юніті.

Ідея діджитального інструменту для продажу мистецтва належить Дарині Момот, українській художниці, СEO проєкту Cittart, кураторці українського павільйону на Nord Art 2021 — однієї з найбільших виставок сучасного мистецтва у Європі.

Co-founder і COO проєкту Cittart Георгій Варданян. Георгій також керівний партнер компанії Fitelio, яка займається розробкою digital-продуктів і сервісів з автоматизації бізнес-процесів.

Проєкт реалізовано за підтримки Українського культурного фонду та Українського фонду стартапів.

Маркетплейс Cittart — як новий «мистецький Instagram». Він об’єднує українське мистецьке ком’юніті. Діджитал-платформа зібрала і відомих метрів, і представників стріт-арту та діджитал-митців. Тут є роботи представників покоління легендарної паризької комуни та представлені зовсім нові імена, які увірвалися у творчість у 2020-му.

Мета Cittart — зробити мистецтво ближчим та доступнішим. Щоб кожен українець мав змогу швидко віднайти “свій” артоб’єкт та “в один тап” розпочати формування власної мистецької колекції.

Щоб стати ближчими до сучасного українського мистецтва, завантажуйте додаток за посиланням.

Як працює Cittart: карта користування додатком

Користуватися Cittart дуже просто. Потрібно завантажити додаток на смартфон, а далі — інтуїтивний і простий дизайн допоможе зорієнтуватися. На головній розміщено роботи різних авторів, які є у додатку. Щоразу, коли до платформи додаватимуться нові артоб’єкти, змінюватиметься і ваша стрічка.

Якщо шукаєте щось ціленаправлено, то у вкладці «пошук» доступні фільтри, які дозволяють сортувати за ціною, стилем, матеріалом, розміром, автором та багатьма іншими параметрами.

Після придбання артоб’єкта ця робота з’являється у вашому профілі у розділі «колекція». Коли в найближчому часі з’явиться опція фолловінгу та лайків, інші користувачі зможуть на вас підписатися, щоб слідкувати за вашою колекцією.

До того ж, у будь-який момент ви можете зробити твір з вашої колекції знову доступним для продажу, просто змінивши налаштування. Але навіть перепродавши роботу, її власник назавжди залишиться частиною історії цієї роботи.

Художники та скульптори, представлені на Cittart

«Ми ризикнули поєднати імена, які раніше важко було уявити “в одному човні”. Це і знані митці, які увійшли в історію мистецтва країни, створили неабиякий бекграунд та продовжують створювати образ сфери сучасного мистецтва України. Серед яких, Юрій Соломко, Олег Тістол Олександр Ройтбурдт», — розповідає Дарина Момот, CEO Cittart.

Художники та скульптори, представлені на Cittart

Є і вже добре відомі представники молодшої генерації, вони ще не так давно на цьому ринку, проте мають вражаючий список виставок та досягнень. Це такі митці, як Артем Волокітін, Анастасія Подерев’янська, Ніна Мурашкіна, Руслан Тремба, Юрій Пікуль, Юлія Беляєва.

Є автори, яких у мистецькому ком’юніті називають fresh blood, бо вони вже дуже круті за своїм баченням та стилем, але тільки увірвалися в артринковий простір.

Дарина додає: «Є окремий напрямок авторів, що формувалися у стріт-арті. Такі митці, як правило, рідко з’являються в галереях або сайтах з більш традиційним мистецтвом. Ми їх запросили і вони прийняли наше запрошення. Серед найвідоміших: Waone Interesni Kazki (Володимир Манжос) та учасник стріт-арт тріо “Добрые люди” Олександр Гребенюк. Не менш важливо, що долучаються гостро соціальні провокаційні автори як Роман Михайлов, Apl315, Kinder Album. Мені важко було уявити ще рік назад, до пандемії, що такі різні митці можуть об’єднатися в одному місці. Тоді б це звучало як утопія».

Для авторів, які хочуть долучитися до платформи, достатньо завантажити додаток, зареєструватися і додати власні роботи. Після цього вони автоматично будуть відправлені на модерацію.

Як розвиватиметься маркетплейс Cittart: контекст, відсутність коментарів та літопис сучасного мистецтва

Наразі команда працює над функціоналом, який розкриватиме зміст твору мистецтва у контексті його створення та відображатиме історію життя артоб’єкта. Це допоможе зробити сучасне мистецтво ближчим та зрозумілішим, побудувати емоційний зв’язок між твором і глядачем. Адже сам по собі матеріальний артоб’єкт — це лише вершина айсбергу, під якою приховано багато цікавого. І в свою чергу змінюватиме сприйняття мистецтва серед українців як важливої значущості, яскравого самобутнього подарунку, або навіть надійної довгострокової інвестиції.

У наступних версіях додатку, користувачі зможуть залишати вподобання артоб’єктів, підписуватися на колекції та митців.

Важливо, що кожен користувач, вже після придбання артоб’єкта, має можливість продовжувати його історію, додаючи інформацію-контекст (наприклад, фото розміщення картини у власному просторі, люди навколо твору). Фактично, кожен покупець мистецтва створюватиме літопис артоб’єкта і долучається до написання нової діджиталізованої історії українського мистецтва!

Детальніше про ідею та реалізацію проєкту Cittart читайте в ексклюзивному інтерв’ю Дарини на CreativityUA.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Фільми для незрячих людей: SWEET.TV долучився до проєкту «Доступне Кіно»

Онлайн-кінотеатр SWEET.TV розпочав співпрацю з агенцією «Доступне Кіно», що працює в межах громадської організації «Боротьба за права». Мета співпраці — щоб якісних, легальних, доступних для ...

Sheba випустила нічне відео для власників котів

Відомий виробник кормів для тварин Sheba разом із агенцією AMV BBDO підготував фільм для власників котів, яким доводиться прокидатися вночі, ...

Спогади із покинутого міста: MEGOGO запустив документальний аудіосеріал «Прип’ять»

21 квітня на медіасервісі MEGOGO з’явився документальний аудіосеріал «Прип’ять» до 35-ої річниці пам’яті катастрофи на Чорнобильській АЕС. Це шість епізодів ...

Creative Digest CIAU. Випуск #036

Конкурс до Дня дизайнера. Нові проєкти від Google. Вебінари про ефективні комунікації для культурних та креативних проєктів. А також нова ...

Талантам — роботу, тваринкам — дім. Креативна агенція TWID шукає своїх людей

TWID Creative Studio запускає ініціативу, в рамках якої шукає людей до себе в команду та допомагає знайти дім безпритульним тваринам, ...

Від огидного пива до твітів планети: кампанії до Дня Землі 2021

Це вже другий День Землі, який припадає на час пандемії. І так само, як і минулого року, більшість активацій до Дня Землі 2021 відбулися онлайн.