Cannes Lions назвали BBDO Worldwide креативною мережею десятиліття

Міжнародний фестиваль креативності Cannes Lions в опублікованому сьогодні звіті Lions Creativity Report of the Decade визнав BBDO Worldwide креативною мережею десятиліття.

The Lions Creativity Report of the Decade — перший подібний звіт в історії Cannes Lions, який оцінює креативні здобутки агенцій за останні 10 років. У звіті відзначаються кампанії, які знову і знову змінювали і диктували правила гри на ринку реклами.

За останнє десятиліття BBDO Worldwide зібрало понад 16 Grand Prix, 4 Creative Effectiveness Lions, 3 Titanium Lions, 150 Golden Lions, 4 Glass Lions, 281 Silver Lions та 471 Bronze Lions. За всю історію Cannes Lions BBDO Worldwide було рекордні сім разів названо Network of the Year — більше, ніж будь-яку іншу креативну мережу.

Cannes Lions назвали BBDO Worldwide креативною мережею десятиліття

Також бразильський офіс AlmapBBDO був названий Глобальною агенцією десятиліття та Агенцією №1 десятиліття в Латиноамериканському регіоні.

BBDO New York посіло третє місце у світі та друге у Північній Америці; британське AMVBBDO посіло восьме місце у світі та друге в Європі. Новозеландський офіс Colenso BBDO посів десяте місце у світі та перше в Тихоокеанському регіоні.

Два інших офіси BBDO увійшли в топ-10 у Тихоокеанському регіоні: Clemenger BBDO Melbourne — друге та Clemenger BBDO Wellington — десяте. Крім того, ще дві агенції мережі увійшли в топ-10 в регіоні Близький Схід та Африка: шосте — Impact BBDO Dubai та сьоме — BBDO Johannesburg.

«Ми розробили мережу BBDO як “глобальний бутік“, — сказав Девід Любарс, Chief Creative Officer BBDO Worldwide. — Іншими словами, ми створили її швидкою, інноваційною, готовою до співпраці, суперкреативною і здатною довести це в світовому масштабі. Це визнання з боку Cannes Lions є прекрасним підтвердженням наших досягнень».

Джерело


Очільники журі категорій Creative Business TransformationTitanium LionsCreative Effectiveness, Outdoor Lions на Фестивалі в Каннах в 2021 році розповідають про особливості кожної з категорії та наводять приклади кампаній, які могли б у нії перемогти.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Підсумки другого дня Lions Live від Ансельмо Рамоса, співзасновника агенції GUT

Ансельмо Рамос свого часу здобув понад 200 Левів в Каннах. Ось п’ять ключових інсайтів, які, на його думку, слід засвоїти з програми другого дня Lions Live.

Організатори Cannes Lions оголосили про створення нового майстер-бренда LIONS

Створення нового майстер-бренда LIONS дозволяє організації запропонувати доступ до всіх своїх сервісів з єдиної платформи The Home of Creativity.

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...