Cannes Lions назвали BBDO Worldwide креативною мережею десятиліття

Міжнародний фестиваль креативності Cannes Lions в опублікованому сьогодні звіті Lions Creativity Report of the Decade визнав BBDO Worldwide креативною мережею десятиліття.

The Lions Creativity Report of the Decade — перший подібний звіт в історії Cannes Lions, який оцінює креативні здобутки агенцій за останні 10 років. У звіті відзначаються кампанії, які знову і знову змінювали і диктували правила гри на ринку реклами.

За останнє десятиліття BBDO Worldwide зібрало понад 16 Grand Prix, 4 Creative Effectiveness Lions, 3 Titanium Lions, 150 Golden Lions, 4 Glass Lions, 281 Silver Lions та 471 Bronze Lions. За всю історію Cannes Lions BBDO Worldwide було рекордні сім разів названо Network of the Year — більше, ніж будь-яку іншу креативну мережу.

Cannes Lions назвали BBDO Worldwide креативною мережею десятиліття

Також бразильський офіс AlmapBBDO був названий Глобальною агенцією десятиліття та Агенцією №1 десятиліття в Латиноамериканському регіоні.

BBDO New York посіло третє місце у світі та друге у Північній Америці; британське AMVBBDO посіло восьме місце у світі та друге в Європі. Новозеландський офіс Colenso BBDO посів десяте місце у світі та перше в Тихоокеанському регіоні.

Два інших офіси BBDO увійшли в топ-10 у Тихоокеанському регіоні: Clemenger BBDO Melbourne — друге та Clemenger BBDO Wellington — десяте. Крім того, ще дві агенції мережі увійшли в топ-10 в регіоні Близький Схід та Африка: шосте — Impact BBDO Dubai та сьоме — BBDO Johannesburg.

«Ми розробили мережу BBDO як “глобальний бутік“, — сказав Девід Любарс, Chief Creative Officer BBDO Worldwide. — Іншими словами, ми створили її швидкою, інноваційною, готовою до співпраці, суперкреативною і здатною довести це в світовому масштабі. Це визнання з боку Cannes Lions є прекрасним підтвердженням наших досягнень».

Джерело


Очільники журі категорій Creative Business TransformationTitanium LionsCreative Effectiveness, Outdoor Lions на Фестивалі в Каннах в 2021 році розповідають про особливості кожної з категорії та наводять приклади кампаній, які могли б у нії перемогти.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). В основу нової ...

Nova Poshta Global стирає кордони в онлайн-покупках

Щоб заохотити клієнтів до замовлень по всьому світу, Нова пошта Глобал запустила нову комунікаційну платформу. Стратегію та кампанію розробили в ...

Міжнародний конкурс урбаністичного фотомистецтва готується обирати переможців

Міжнародний конкурс Urban Photo Awards, який цього року відбудеться вже водинадцяте, назвав тих фотографів, що змагатимуться за першість у 2020 році.

Проєкт Ukraine WOW для «Укрзалізниці» став переможцем SABRE Awards

Учора в Лондоні відбулася церемонія нагородження премії SABRE Awards EMEA 2020, яка відзначає найкращі світові проєкти у сфері комунікацій. Проєкт ...

Компанія Kitsoft розробила новий дизайн сайту Верховної Ради України

Новий дизайн сайту Верховної Ради України допомагає орієнтуватися у великій кількості інформації, легко знаходити потрібний контент та забезпечує однакові можливості ...