Cannes Lions назвали BBDO Worldwide креативною мережею десятиліття

Міжнародний фестиваль креативності Cannes Lions в опублікованому сьогодні звіті Lions Creativity Report of the Decade визнав BBDO Worldwide креативною мережею десятиліття.

The Lions Creativity Report of the Decade — перший подібний звіт в історії Cannes Lions, який оцінює креативні здобутки агенцій за останні 10 років. У звіті відзначаються кампанії, які знову і знову змінювали і диктували правила гри на ринку реклами.

За останнє десятиліття BBDO Worldwide зібрало понад 16 Grand Prix, 4 Creative Effectiveness Lions, 3 Titanium Lions, 150 Golden Lions, 4 Glass Lions, 281 Silver Lions та 471 Bronze Lions. За всю історію Cannes Lions BBDO Worldwide було рекордні сім разів названо Network of the Year — більше, ніж будь-яку іншу креативну мережу.

Cannes Lions назвали BBDO Worldwide креативною мережею десятиліття

Також бразильський офіс AlmapBBDO був названий Глобальною агенцією десятиліття та Агенцією №1 десятиліття в Латиноамериканському регіоні.

BBDO New York посіло третє місце у світі та друге у Північній Америці; британське AMVBBDO посіло восьме місце у світі та друге в Європі. Новозеландський офіс Colenso BBDO посів десяте місце у світі та перше в Тихоокеанському регіоні.

Два інших офіси BBDO увійшли в топ-10 у Тихоокеанському регіоні: Clemenger BBDO Melbourne — друге та Clemenger BBDO Wellington — десяте. Крім того, ще дві агенції мережі увійшли в топ-10 в регіоні Близький Схід та Африка: шосте — Impact BBDO Dubai та сьоме — BBDO Johannesburg.

«Ми розробили мережу BBDO як “глобальний бутік“, — сказав Девід Любарс, Chief Creative Officer BBDO Worldwide. — Іншими словами, ми створили її швидкою, інноваційною, готовою до співпраці, суперкреативною і здатною довести це в світовому масштабі. Це визнання з боку Cannes Lions є прекрасним підтвердженням наших досягнень».

Джерело


Очільники журі категорій Creative Business TransformationTitanium LionsCreative Effectiveness, Outdoor Lions на Фестивалі в Каннах в 2021 році розповідають про особливості кожної з категорії та наводять приклади кампаній, які могли б у нії перемогти.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Львівські стартапери відтворять 3D-моделі втрачених пам’яток Львова

Львівські фахівці працюють на створенням нового виду туризму — інтерактивний туризм. Команда Chameleon Age відтворює 3D-моделі втрачених пам’яток Львова. Зокрема, ...

Вакцина робить світ відкритим. Google випустив новий життєствердний ролик

Google опублікував на YouTube ролик, який закликає людей вакцинуватися. Використовуючи пошукові запити Google, ролик наочно демонструє повернення країн та людей від ...

Пошуки кращого. Hyundai запускає кампанію на користь електрифікації автомобілів

Hyundai та агенція Innocean Berlin запустили європейську кампанію з метою сприяння електрифікації своїх автомобілів. Ролик для кампанії знято Себастьяном Штрассером, ...

В Італії офіційно заборонили цензуру в кінематографі

Міністерство культури Італії остаточно врегулювало закон про цензуру в кінематографі. Згідно закону, в країні забороняється перешкоджати виходу фільму або намагатися ...

Фестиваль креативності Cannes Lions 2021 року пройде лише онлайн

Фестиваль креативності Cannes Lions 2021 року пройде лише онлайн

Організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions оголосили, що фестиваль цього року пройде лише онлайн, з 21 по 25 червня. Нагадаємо, ...

Французькі дизайнери запропонували робити з жувальної гумки коліщата для скейтів

Проєкт пропонує циркулярну систему, яка дозволяє збирати в містах шматочки жувальної гумки і робити з неї кольорові коліщата для скейтбордів.