Cannes Lions назвали BBDO Worldwide креативною мережею десятиліття

Міжнародний фестиваль креативності Cannes Lions в опублікованому сьогодні звіті Lions Creativity Report of the Decade визнав BBDO Worldwide креативною мережею десятиліття.

The Lions Creativity Report of the Decade — перший подібний звіт в історії Cannes Lions, який оцінює креативні здобутки агенцій за останні 10 років. У звіті відзначаються кампанії, які знову і знову змінювали і диктували правила гри на ринку реклами.

За останнє десятиліття BBDO Worldwide зібрало понад 16 Grand Prix, 4 Creative Effectiveness Lions, 3 Titanium Lions, 150 Golden Lions, 4 Glass Lions, 281 Silver Lions та 471 Bronze Lions. За всю історію Cannes Lions BBDO Worldwide було рекордні сім разів названо Network of the Year — більше, ніж будь-яку іншу креативну мережу.

Cannes Lions назвали BBDO Worldwide креативною мережею десятиліття

Також бразильський офіс AlmapBBDO був названий Глобальною агенцією десятиліття та Агенцією №1 десятиліття в Латиноамериканському регіоні.

BBDO New York посіло третє місце у світі та друге у Північній Америці; британське AMVBBDO посіло восьме місце у світі та друге в Європі. Новозеландський офіс Colenso BBDO посів десяте місце у світі та перше в Тихоокеанському регіоні.

Два інших офіси BBDO увійшли в топ-10 у Тихоокеанському регіоні: Clemenger BBDO Melbourne — друге та Clemenger BBDO Wellington — десяте. Крім того, ще дві агенції мережі увійшли в топ-10 в регіоні Близький Схід та Африка: шосте — Impact BBDO Dubai та сьоме — BBDO Johannesburg.

«Ми розробили мережу BBDO як “глобальний бутік“, — сказав Девід Любарс, Chief Creative Officer BBDO Worldwide. — Іншими словами, ми створили її швидкою, інноваційною, готовою до співпраці, суперкреативною і здатною довести це в світовому масштабі. Це визнання з боку Cannes Lions є прекрасним підтвердженням наших досягнень».

Джерело


Очільники журі категорій Creative Business TransformationTitanium LionsCreative Effectiveness, Outdoor Lions на Фестивалі в Каннах в 2021 році розповідають про особливості кожної з категорії та наводять приклади кампаній, які могли б у нії перемогти.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.