Верховна Рада України схвалила законопроєкт, покликаний удосконалити правове регулювання у галузі реклами, що стосується протидії дискримінації за ознакою статі. За законопроєкт № 3427 «Про внесення змін до закону “Про рекламу” щодо протидії дискримінації за ознакою статі» у першому читанні проголосували у четвер, 4 березня, 226 народних депутатів.
Пропоновані зміни визначають у законодавстві такі поняття, як дискримінаційна реклама та дискримінаційна реклама за ознакою статі. Зміни також пропонують впровадити відповідальність за порушення законодавства про рекламу та посилити захист прав споживачів реклами.
У проєкті закону прописано, що дискримінаційною рекламою за ознакою статі є реклама, яка містить твердження і/або зображення про інтелектуальний, фізичний, соціальний або інший вид переваги однієї статі над іншою.
Жодного сексизму в рекламі будматеріалів
Крім того, до дискримінаційної реклами за ознакою статі належить реклама, яка принижує гідність людини за ознакою статі. Під це визначення підпадають і рекламні ролики або плакати, що демонструють насильство за ознакою статі, містять зображення тіла або частини тіла людини винятково як сексуального об’єкта з метою залучення уваги споживача та/або натяки, слова, звуки чи зображення на сексуальні відносини, що не мають прямого стосунку до рекламованого продукту або способу його вживання, повідомляє агенція «Інтерфакс-Україна».
А ми нагадуємо, що «Креативна Європа» в Україні та HeForShe запрошують на онлайн-захід «Жіноче лідерство в креативних індустріях». Захід відбудеться 9 березня. Під час заходу відбудеться онлайн-дискусія щодо ролі жінки та жіночого лідерства у культурних та креативних індустріях, та онлайн-нетворкінг для всіх, хто хоче знайти менеджера або проєкт своєї мрії.