Нові та чудернацькі модні колекції: вбрання для людей, тварин і рослин

Мода завжди була сферою, сповненою експериментів, і ці три нові модні колекції є тому доказом. Щось із такого вбрання для людей, тварин і рослин є жартом, щось – логічним результатом розвитку товарів для домашніх улюбленців, а щось – втіленням мистецької концепції.

Коли твій домашній улюбленець – вазон…

Бренд товарів для садівництва Miracle-Gro запустив лімітовану лінійку стильного та кумедного одягу для вазонів.

За час пандемії дедалі більше людей почали цікавитися кімнатним садівництвом, а кількість постів в Інстаграмі з тегом #plantparenthood встигла сягнути 1,1 мільйонів і продовжує рости. Люди, які щиро піклуються про своїх «зелених діточок», становлять наразі доволі турботливу, наполегливу і чималеньку спільноту.

Лоретта Лау, креативна директорка агенції Rethink, якій належить цей задум, так прокоментувала це вбрання для рослин: «Замість того, щоб повчати, як треба доглядати за рослинами, ми вирішили зацікавити «зелених батьків» та виразити свою підтримку їх способу життя».

Собачий кутюр та багатофункціональні сумки

Для мережі IKEA її агенція CHE Proximity створила модну колекцію для собак. Ці вбрання зроблені з іконічних сумок FRAKTA, що продаються за один долар. Запущено колекцію було першого квітня.

IKEA позиціює лінійку одягу HUND COUTURE як доступний та інклюзивний дизайн для всіх і кожного. Входять до неї три моделі:

  • Діловий стиль (з кишенькою для ласощів або важливих контрактів);
  • Рюші (водонепроникний, але гламурний плащ);
  • Комірець (пишний відстібний комірець доповнює цей дизайнерський плащик з паском).

Викрій такого вбрання для собак було розміщено у відкритому доступі ось тут.

Сюрреалізм токійського дизайнера

Токійський дизайнер Рюноске Оказакі створив колекцію скульптурних вбрань. Натхненням для них став метод автоматизму, до якого вдаються сюрреалісти. Однойменна колекція «Автоматизм» складається з восьми суконь, вигини, складки та ламані лінії яких утворюють тривимірні форми та силуети.

Автоматизм – це метод сюрреалістів, коли митець відмовляється від свідомого контролю над творчим процесом. Його назву запозичено з психології, яка використовує цей термін на позначення рухів тіла, що не контролюються свідомістю. Наприклад дихання або сноходіння.

Як пояснив сам дизайнер, ці абстрактні форми та візерунки сформувалися, коли він «поклався на ласку» швейної машини. Він дозволив автоматичним функціям свого оверлоку визначати долю тканини, створюючи плавні лінії чи зигзаги. Ескізів дизайнер також не створював, натомість знову і знову експериментуючи з тканиною та кольорами, аж доки у нього не вийшло щось гармонійне.

Джерело 1, 2, 3

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.