Нові та чудернацькі модні колекції: вбрання для людей, тварин і рослин

Мода завжди була сферою, сповненою експериментів, і ці три нові модні колекції є тому доказом. Щось із такого вбрання для людей, тварин і рослин є жартом, щось – логічним результатом розвитку товарів для домашніх улюбленців, а щось – втіленням мистецької концепції.

Коли твій домашній улюбленець – вазон…

Бренд товарів для садівництва Miracle-Gro запустив лімітовану лінійку стильного та кумедного одягу для вазонів.

За час пандемії дедалі більше людей почали цікавитися кімнатним садівництвом, а кількість постів в Інстаграмі з тегом #plantparenthood встигла сягнути 1,1 мільйонів і продовжує рости. Люди, які щиро піклуються про своїх «зелених діточок», становлять наразі доволі турботливу, наполегливу і чималеньку спільноту.

Лоретта Лау, креативна директорка агенції Rethink, якій належить цей задум, так прокоментувала це вбрання для рослин: «Замість того, щоб повчати, як треба доглядати за рослинами, ми вирішили зацікавити «зелених батьків» та виразити свою підтримку їх способу життя».

Собачий кутюр та багатофункціональні сумки

Для мережі IKEA її агенція CHE Proximity створила модну колекцію для собак. Ці вбрання зроблені з іконічних сумок FRAKTA, що продаються за один долар. Запущено колекцію було першого квітня.

IKEA позиціює лінійку одягу HUND COUTURE як доступний та інклюзивний дизайн для всіх і кожного. Входять до неї три моделі:

  • Діловий стиль (з кишенькою для ласощів або важливих контрактів);
  • Рюші (водонепроникний, але гламурний плащ);
  • Комірець (пишний відстібний комірець доповнює цей дизайнерський плащик з паском).

Викрій такого вбрання для собак було розміщено у відкритому доступі ось тут.

Сюрреалізм токійського дизайнера

Токійський дизайнер Рюноске Оказакі створив колекцію скульптурних вбрань. Натхненням для них став метод автоматизму, до якого вдаються сюрреалісти. Однойменна колекція «Автоматизм» складається з восьми суконь, вигини, складки та ламані лінії яких утворюють тривимірні форми та силуети.

Автоматизм – це метод сюрреалістів, коли митець відмовляється від свідомого контролю над творчим процесом. Його назву запозичено з психології, яка використовує цей термін на позначення рухів тіла, що не контролюються свідомістю. Наприклад дихання або сноходіння.

Як пояснив сам дизайнер, ці абстрактні форми та візерунки сформувалися, коли він «поклався на ласку» швейної машини. Він дозволив автоматичним функціям свого оверлоку визначати долю тканини, створюючи плавні лінії чи зигзаги. Ескізів дизайнер також не створював, натомість знову і знову експериментуючи з тканиною та кольорами, аж доки у нього не вийшло щось гармонійне.

Джерело 1, 2, 3

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як архітектура здатна протидіяти зміні клімату

Від принципів безвідходності та озеленення міст до лобіювання екологічних законопроєктів – ось десять способів, як архітектура може протидіяти зміні клімату.

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Створено першу кулінарну книгу для тих, хто через COVID-19 не відчуває смаки або запахи

Один з найвідоміших побічних ефектів COVID-19 — це втрата відчуття смаку або запаху, яка може тривати невизначено довго. Як наслідок, ...

Фестиваль американського кіно «Незалежність» відбудеться 13-19 травня

13 травня Фестиваль американського кіно «Незалежність» відкриється у кінотеатрі «Жовтень» і запрошує глядачів на великому екрані подивитись ретельно відібрану добірку американських художніх та документальних фільмів, ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...