• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Натхнення

Нові та чудернацькі модні колекції: вбрання для людей, тварин і рослин

8 Квітня, 2021
Час прочитання: 5 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Мода завжди була сферою, сповненою експериментів, і ці три нові модні колекції є тому доказом. Щось із такого вбрання для людей, тварин і рослин є жартом, щось – логічним результатом розвитку товарів для домашніх улюбленців, а щось – втіленням мистецької концепції.

Коли твій домашній улюбленець – вазон…

Бренд товарів для садівництва Miracle-Gro запустив лімітовану лінійку стильного та кумедного одягу для вазонів.

За час пандемії дедалі більше людей почали цікавитися кімнатним садівництвом, а кількість постів в Інстаграмі з тегом #plantparenthood встигла сягнути 1,1 мільйонів і продовжує рости. Люди, які щиро піклуються про своїх «зелених діточок», становлять наразі доволі турботливу, наполегливу і чималеньку спільноту.

Лоретта Лау, креативна директорка агенції Rethink, якій належить цей задум, так прокоментувала це вбрання для рослин: «Замість того, щоб повчати, як треба доглядати за рослинами, ми вирішили зацікавити «зелених батьків» та виразити свою підтримку їх способу життя».

Собачий кутюр та багатофункціональні сумки

Для мережі IKEA її агенція CHE Proximity створила модну колекцію для собак. Ці вбрання зроблені з іконічних сумок FRAKTA, що продаються за один долар. Запущено колекцію було першого квітня.

IKEA позиціює лінійку одягу HUND COUTURE як доступний та інклюзивний дизайн для всіх і кожного. Входять до неї три моделі:

  • Діловий стиль (з кишенькою для ласощів або важливих контрактів);
  • Рюші (водонепроникний, але гламурний плащ);
  • Комірець (пишний відстібний комірець доповнює цей дизайнерський плащик з паском).

Викрій такого вбрання для собак було розміщено у відкритому доступі ось тут.

Сюрреалізм токійського дизайнера

Токійський дизайнер Рюноске Оказакі створив колекцію скульптурних вбрань. Натхненням для них став метод автоматизму, до якого вдаються сюрреалісти. Однойменна колекція «Автоматизм» складається з восьми суконь, вигини, складки та ламані лінії яких утворюють тривимірні форми та силуети.

Автоматизм – це метод сюрреалістів, коли митець відмовляється від свідомого контролю над творчим процесом. Його назву запозичено з психології, яка використовує цей термін на позначення рухів тіла, що не контролюються свідомістю. Наприклад дихання або сноходіння.

Як пояснив сам дизайнер, ці абстрактні форми та візерунки сформувалися, коли він «поклався на ласку» швейної машини. Він дозволив автоматичним функціям свого оверлоку визначати долю тканини, створюючи плавні лінії чи зигзаги. Ескізів дизайнер також не створював, натомість знову і знову експериментуючи з тканиною та кольорами, аж доки у нього не вийшло щось гармонійне.

Джерело 1, 2, 3

Теги: гумордизайнкреативмистецтвомода

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.