В Україні запустили кампанію, що закликає молодь проголосувати на місцевих виборах

Громадська організація Global Office у рамках ініціативи #вліпизасебе випустила маніфест BAYDUZHE, що закликає молодь проголосувати на місцевих виборах 25 жовтня. Героями маніфесту стали українські блогери, музиканти, діджеї, продюсери, хореографи, художники, фотографи та стилісти. А власне трек створив київський саунд-продюсер Koloah і музикант OTOY.

Метою ініціативи було не тільки показати голосування таким, яким раніше його ніхто не бачив — модним і сучасним, — а й зробити це актуальною візуальною мовою.

Головний слоган маніфесту: «Байдуже хто ти, якщо тобі не байдуже».

В Україні запустили кампанію, що закликає молодь проголосувати на місцевих виборах

На відео різні за зовнішністю, професією, стилем життя та сексуальною орієнтацією молоді люди об’єднуються заради однієї цілі — заявити про свій голос, адже неважливих голосів не буває. Розробкою маніфесту займалося креативне агентство ANGRY.

«Політика — це не лише ВР, парламент, депутати та президент. Політика — це вулиці, якими ми ходимо, виставки, фестиваль “Стрічка”, спорт і місто, в якому ми з вами живемо. Тому коли ви йдете на вибори, то не просто вирішуєте долі людей, які сідають у крісло, а й впливаєте на своє життя та те, з чим взаємодієте щодня.

Думаю, основна причина в необізнаності й неусвідомленості, чому важливо проголосувати і на що це впливає. Більшості легше сказати “я поза політикою” замість того, щоб сісти та розібратися», — прокоментувала героїня ролику, продюсерка й інфлюенсерка Наталя Авдєєва.

Ініціатива не має на меті просунути окрему партію або кандидата. Мета кампанії — мотивувати молодь бути свідомою й активною у питаннях власного майбутнього. Адже, за підсумками останніх років, на виборах в Україні голосують лише 27% молодих людей.

«Всі ми хочемо жити в комфорті, безпеці, мати можливість реалізувати свій талант, добре заробляти та бути щасливими. Якщо молодь не проявляє свій голос, то рішення приймаються без неї. Це схоже на те, коли ваші друзі йдуть у магазин за морозивом, ви хочете шоколадне, але промовчали. А вони повернулися тільки з ванільним.

Загалом виборчий процес працює так: ви обираєте не людину чи партію, а їхню програму, цінності й інтереси. І делегуєте їм право вирішувати суспільно важливі питання. Хочете кращу екологію — йдете на вибори і віддаєте свій голос за тих, хто має цей пункт у програмі», — коментує проблему Світлана Колодій, координаторка ініціативи #вліпизасебе.

«Коли чую про забудування скверів чи паркових зон під приватну власність, стає дуже прикро. Як можна взагалі так мислити у місті, яке і так забудоване вкрай? (…) Хочу, щоб молоді люди бачили сенс дбати особисто про простір та уважно обирали тих, хто зможе працювати на функціональну естетику й затишок наших вулиць, були зацікавлені зберігати кожну зелену ділянку міста Києва, поважали повітря, воду та землю. Ніхто, крім нас», — прокоментував свою позицію герой ролику Анатолій Сачивко, хореограф і засновник Apache Crew.

Маніфест наголошує на тому, що не важливо, звідки ти, який у тебе стиль, робота або освіта, ти — громадянин своєї країни і повинен брати відповідальність за те, в яких умовах будеш жити.

«Зазвичай реклама перед голосуванням говорить про те, що людині треба зробити, а не про саму людину. Ми змістили акценти й замінили звичне “Від вас залежить майбутнє країни. Проголосуйте за неї” на “Ви маєте право бути такими, якими вам хочеться. Проголосуйте за себе”. Для нас було важливо показати “справжніх людей”. Не недосяжних із телевізора, а тих, з ким кожен може зустрітися й поговорити: на вечірці, у перукарні, у кав’ярні. Водночас ми не хотіли брати акторів — кожен, хто знімався в маніфесті, знімався там не за гонорар, а за переконання», — прокоментував Сергій Малик, креативний директор ANGRY.

Джерело


Читайте також:

Не бійся відкривати рота! Або як покликати молодь проголосувати на виборах через AR-гру? В рамках проєкту #вліпизасебе організація Global Office та креативне агентство ANGRY створили AR-гру, щоб популяризувати місцеві вибори серед молоді.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.