В Україні запустили кампанію, що закликає молодь проголосувати на місцевих виборах

Громадська організація Global Office у рамках ініціативи #вліпизасебе випустила маніфест BAYDUZHE, що закликає молодь проголосувати на місцевих виборах 25 жовтня. Героями маніфесту стали українські блогери, музиканти, діджеї, продюсери, хореографи, художники, фотографи та стилісти. А власне трек створив київський саунд-продюсер Koloah і музикант OTOY.

Метою ініціативи було не тільки показати голосування таким, яким раніше його ніхто не бачив — модним і сучасним, — а й зробити це актуальною візуальною мовою.

Головний слоган маніфесту: «Байдуже хто ти, якщо тобі не байдуже».

В Україні запустили кампанію, що закликає молодь проголосувати на місцевих виборах

На відео різні за зовнішністю, професією, стилем життя та сексуальною орієнтацією молоді люди об’єднуються заради однієї цілі — заявити про свій голос, адже неважливих голосів не буває. Розробкою маніфесту займалося креативне агентство ANGRY.

«Політика — це не лише ВР, парламент, депутати та президент. Політика — це вулиці, якими ми ходимо, виставки, фестиваль “Стрічка”, спорт і місто, в якому ми з вами живемо. Тому коли ви йдете на вибори, то не просто вирішуєте долі людей, які сідають у крісло, а й впливаєте на своє життя та те, з чим взаємодієте щодня.

Думаю, основна причина в необізнаності й неусвідомленості, чому важливо проголосувати і на що це впливає. Більшості легше сказати “я поза політикою” замість того, щоб сісти та розібратися», — прокоментувала героїня ролику, продюсерка й інфлюенсерка Наталя Авдєєва.

Ініціатива не має на меті просунути окрему партію або кандидата. Мета кампанії — мотивувати молодь бути свідомою й активною у питаннях власного майбутнього. Адже, за підсумками останніх років, на виборах в Україні голосують лише 27% молодих людей.

«Всі ми хочемо жити в комфорті, безпеці, мати можливість реалізувати свій талант, добре заробляти та бути щасливими. Якщо молодь не проявляє свій голос, то рішення приймаються без неї. Це схоже на те, коли ваші друзі йдуть у магазин за морозивом, ви хочете шоколадне, але промовчали. А вони повернулися тільки з ванільним.

Загалом виборчий процес працює так: ви обираєте не людину чи партію, а їхню програму, цінності й інтереси. І делегуєте їм право вирішувати суспільно важливі питання. Хочете кращу екологію — йдете на вибори і віддаєте свій голос за тих, хто має цей пункт у програмі», — коментує проблему Світлана Колодій, координаторка ініціативи #вліпизасебе.

«Коли чую про забудування скверів чи паркових зон під приватну власність, стає дуже прикро. Як можна взагалі так мислити у місті, яке і так забудоване вкрай? (…) Хочу, щоб молоді люди бачили сенс дбати особисто про простір та уважно обирали тих, хто зможе працювати на функціональну естетику й затишок наших вулиць, були зацікавлені зберігати кожну зелену ділянку міста Києва, поважали повітря, воду та землю. Ніхто, крім нас», — прокоментував свою позицію герой ролику Анатолій Сачивко, хореограф і засновник Apache Crew.

Маніфест наголошує на тому, що не важливо, звідки ти, який у тебе стиль, робота або освіта, ти — громадянин своєї країни і повинен брати відповідальність за те, в яких умовах будеш жити.

«Зазвичай реклама перед голосуванням говорить про те, що людині треба зробити, а не про саму людину. Ми змістили акценти й замінили звичне “Від вас залежить майбутнє країни. Проголосуйте за неї” на “Ви маєте право бути такими, якими вам хочеться. Проголосуйте за себе”. Для нас було важливо показати “справжніх людей”. Не недосяжних із телевізора, а тих, з ким кожен може зустрітися й поговорити: на вечірці, у перукарні, у кав’ярні. Водночас ми не хотіли брати акторів — кожен, хто знімався в маніфесті, знімався там не за гонорар, а за переконання», — прокоментував Сергій Малик, креативний директор ANGRY.

Джерело


Читайте також:

Не бійся відкривати рота! Або як покликати молодь проголосувати на виборах через AR-гру? В рамках проєкту #вліпизасебе організація Global Office та креативне агентство ANGRY створили AR-гру, щоб популяризувати місцеві вибори серед молоді.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Підсумки другого дня Lions Live від Ансельмо Рамоса, співзасновника агенції GUT

Ансельмо Рамос свого часу здобув понад 200 Левів в Каннах. Ось п’ять ключових інсайтів, які, на його думку, слід засвоїти з програми другого дня Lions Live.

Організатори Cannes Lions оголосили про створення нового майстер-бренда LIONS

Створення нового майстер-бренда LIONS дозволяє організації запропонувати доступ до всіх своїх сервісів з єдиної платформи The Home of Creativity.

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

Олесь Манюк та Дем’ян Ом про філософію бізнесу та культуру

Існує таке поняття, як світ VUCA. Ця абревіатура англійською розшифровується як: «volatility», «uncertainty», «complexity» та «ambiguity», а перекладається, як «мінливість», ...

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...