• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Український бренд жіночого одягу JUL та етнографічний щоденник Ukrainian Folks випускають спільний молодіжний дроп

29 Червня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Український бренд жіночого одягу JUL та етнографічний щоденник Ukrainian Folks випускають спільний молодіжний дроп
Share on FacebookShare on Twitter

Український мас-маркет бренд жіночого одягу JUL об’єднався з етнографічним візуальним щоденником Ukrainian Folks для створення спільного молодіжного дропу.

Головним завданням колаборації стала інтеграція українського фольклору в сучасний контекст. Для цього JUL та Ukrainian Folks використали три українські народні пісні та один романс. Серед народних пісень були обрані: «Несе Галя воду», «Ой, у вишневому саду», лемківську «Чом ти не прийшов». Також був обраний романс «Чорнії брови, карії очі» — авторства мовознавця Костянтина Думитрашка, який через широку розповсюдженість часто хибно вважають народною композицією.

Galya carries water

До колекції увійшло десять футболок у різних кольорових варіаціях та написах, але не оригінальних, а перекладених на англійську мову музичними сервісами. Так, «Несе Галя воду» стала Galya carries water, «Ой, у вишневому саду» — Oh, in the cherry orchard, «Чом ти не прийшов» — Why you haven’t come, «Чорнії брови, карії очі» — Black brows, brown eyes. Ці композиції були обрані не лише через свою популярність, а й завдяки видатним рімейкам: «Несе Галя воду» та «Чом ти не прийшов» у виконанні «Тріо Маренич», «Ой, у вишневому саду» Ніни Матвієнко та «Чорнії брови, карії очі» Анатолія Солов’яненка. До колаборації також увійшли дві махрові сумки — рожева з білою вишивкою Galya carries water та жовта з аналогічним написом блакитного кольору.

JUL

Вічне і сучасне

«Одного разу я помітила як смішно музичні сервіси перекладають на англійську мову назви українських народних пісень та романсів. Я одразу подумала про те, чому б не перенести ці назви на більш зрозумілий для сучасної молоді формат — мерчевий одяг. Власне, мені здається, що основна проблема роботи креативних індустрій із етнографічним спадком полягає в тому, що більшість обирає складний, застарілий спосіб донесення культурно-національної ідеї, який не є релевантним для молоді. Він навіть крінжовий, і тим самим викликає супротив. Ми з Юлею Логвін вирішили всю цю історію перевернути — можливо занадто традиційні музичні композиції інтегрувати в сучасність. Тому що ми не бачимо сенсу будувати старе на старому. Традиційному потрібна сучасна форма, інакше створене не відповідає ні минулому, ні сьогоденню», — коментує колаборацію Настя Івченко, авторка Ukrainian Folks, співзасновниця бутикової комунікаційної агенції Public Kitchen.

«Ми продовжуємо нашу перепрошивку традиційного українського через сучасність, тому що весь наш спадок можна трансформувати в молодіжну історію. І ми в JUL завжди будемо шукати те, як подати це в такій формі, якої ні у кого не було. І цього разу нам також це вдалося», — коментує колаборацію Юлія Логвін, засновниця та креативна директора бренду JUL.

Автором графічного дизайну футболок став Антон Синиця.

Фотограф: Настя Ковальова

Стиліст: Таня Немченко


Читайте також: Синергія ідей та енергій, або Як PIT BULL™ і Ohueno запропонували молоді бунтувати красиво.

Теги: дизайнфешнфольклор

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

У межах події Ukrainian Creative Stories 2025 були оголошені переможці національного конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025 – події, яка щороку відзначає досягнення українських дизайнерів і демонструє нові...

Читати даліDetails

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.