Техогляд дитини: Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Інтернет-журнал Platfor.ma разом з ЮНІСЕФ Україна та USAID вирішили креативно нагадати про важливість та необхідність вакцинації. Разом вони розробили проєкт «Baby on board. Правила дит.огляду», який розповідає, як дбати про дитину, через аналогію з автомобілем.  

Завдяки іронічному тексту та влучним ілюстраціям читачі зможуть раз і назавжди запам’ятати головне: 

1. Потрібно регулярно дбати про здоров‘я дитини: ходити на профілактичні огляди до педіатра та вчасно робити щеплення.

2. Вакцинувати дитину під час пандемії не лише можна, а й необхідно, щоб захистити від інших небезпечних захворювань, таких, як, наприклад, кір, дифтерія або грип.

3. Варто тримати зв’язок зі своїм сімейним лікарем та телефонувати йому в разі чого.

4. Важливо, щоб обоє батьків займались здоров’ям дитини.

Дотримуйтесь правил гігієни та будьте здорові. А переглянути проєкт та виписати головні правила дит.огляду можна за посиланням.

Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію
Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію
Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію
Проєкт про вакцинацію
Іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

А ще нагадаємо, що у березні цього року команда інтернет-журналу Platfor.ma випустила скрінсейвери на смартфони. Скрінсейвери нагадують про важливі дії, які можуть зберегти вам життя під час пандемії коронавірусу (яка ще нікуда не зникла, на жаль!).

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Новий Mini Electric Pacesetter кидає виклик римському метро

Бренд Mini, відомий своїми культовими малолітражками, відзначає в новій рекламі випуск першого електромобіля Mini Electric Pacesetter. Щоб привернути увагу до ...

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

Кейс AIR Brands: інфлюенсери про відповідальне ставлення до тварин і гру для дітей від Happy Paw і Purina

Діти часто мріють про собаку, але не всі усвідомлюють, що тварина — це не тільки радість, а й відповідальність. Бренд ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...