Створювати контент просто: Crello запускає глобальну бренд-кампанію

Crello, онлайн-редактор графіки для створення статичних та анімованих дизайнів, разом з маркетинговим агентством Fedoriv створили бренд-кампанію Design it your way.

У серії коротких відео Crello розкриває 5 іронічних сценаріїв з повсякденного життя, у якому є речі, які простіше, швидше та дешевше зробити самостійно. Щоб загасити свічки, не потрібен рятувальник. Прокинутися можна без співу оперної співачки. Заварити чай можна без допомоги шеф-кухаря. Так само просто і створювати контент. Складні професійні навички — не обов’язкова умова для того, аби втілювати дизайн-проєкти. Всього за кілька кроків можна створити власний візуальний контент, під конкретний запит та стиль.

«Більшість з нас надали б перевагу не залежити у своїй роботі від швидкості та доступності ресурсів інших людей. Створення маркетинг-матеріалів не виключення, особливо коли все потрібно “на учора”, а ваш дизайнер зайнятий. Цією кампанією ми хочемо підкреслити, що для створення контенту, яким можна привернути увагу своїх клієнтів та який виглядає професійно, не обов’язково залучати дизайнерів, бо є інструмент, який дає можливість зробити це легко, швидко и безкоштовно кожній людині», — коментує Аліна Волчек, маркетинг-директорка Crello.

«Ми зрозуміли, що Crello вирішує проблеми одразу двох аудиторій: клієнтів, що витрачають час і гроші на рішення невеликих дизайн-задач, і дизайнерів, які вимушені цілими днями виконувати дрібні завдання із сотнями правок, замість того, щоб робити цікаву їм роботу. “Є речі, які легше, швидше і дешевше зробити самому. Наприклад, дизайн у Crello” — наша головна ідея для цієї кампанії», — додає Андріан Ситар, копірайтер Fedoriv.

Всесвітня кампанія стартувала 19-го жовтня у соціальних мережах. У серпні Crello відсвяткував 3 роки, і мета нової бренд-кампанії — збільшити впізнаваність бренду та посилити залученість у використання продукту.


Читайте також: Adidas запропонував 12 годин «дивно приємного» контенту, присвяченого кросівкам.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Effie Awards Ukraine

Оголошення фіналістів Effie Awards Ukraine 2020

Премія Effie Awards Ukraine 2020 анонсує фіналістів – найбільш ефективні кампанії України в області маркетингових комунікацій. У фінал пройшло 139 ...

Eurobest

Eurobest оприлюднив шорт-листи в категоріях

Європейський фестиваль креативності Eurobest оприлюднив роботи, які увійшли в шорт-листи за визначеними категоріями. Українські роботи ввійшли в шорт-листи в двох ...

Бренд Opel презентує новий фірмовий стиль

Бренд Opel здобув новий вигляд. Філігранно накреслена фірмова емблема, новий шрифт і яскраво-жовтий колір демонструють інноваційний потенціал Бренду. Мета іміджевого ...

Depositphotos Music: міжнародний фотобанк запускає новий контент-розділ

Depositphotos – міжнародний фотобанк з бібліотекою із понад 180 мільйонів файлів – анонсував запуск нового розділу контенту. Тепер на платформі ...

Тест з каченятами та розмитий кліп: погляд ззовні та зсередини на життя з порушеннями зору

Французька оптика Droit de Regard й австралійська організація, що тренує собак-поводирів, з різних боків підходять до візуалізації порушень зору.

Представництво Міжнародної організації з міграції в Україні (МОМ) закликає закриватися маскою, а не в собі

Соціальна кампанія Представництва Міжнародної організації з міграції в Україні (МОМ), розроблена агенцією social impact комунікацій plusone, закликає задуматись про своє ...