Створювати контент просто: Crello запускає глобальну бренд-кампанію

Crello, онлайн-редактор графіки для створення статичних та анімованих дизайнів, разом з маркетинговим агентством Fedoriv створили бренд-кампанію Design it your way.

У серії коротких відео Crello розкриває 5 іронічних сценаріїв з повсякденного життя, у якому є речі, які простіше, швидше та дешевше зробити самостійно. Щоб загасити свічки, не потрібен рятувальник. Прокинутися можна без співу оперної співачки. Заварити чай можна без допомоги шеф-кухаря. Так само просто і створювати контент. Складні професійні навички — не обов’язкова умова для того, аби втілювати дизайн-проєкти. Всього за кілька кроків можна створити власний візуальний контент, під конкретний запит та стиль.

«Більшість з нас надали б перевагу не залежити у своїй роботі від швидкості та доступності ресурсів інших людей. Створення маркетинг-матеріалів не виключення, особливо коли все потрібно “на учора”, а ваш дизайнер зайнятий. Цією кампанією ми хочемо підкреслити, що для створення контенту, яким можна привернути увагу своїх клієнтів та який виглядає професійно, не обов’язково залучати дизайнерів, бо є інструмент, який дає можливість зробити це легко, швидко и безкоштовно кожній людині», — коментує Аліна Волчек, маркетинг-директорка Crello.

«Ми зрозуміли, що Crello вирішує проблеми одразу двох аудиторій: клієнтів, що витрачають час і гроші на рішення невеликих дизайн-задач, і дизайнерів, які вимушені цілими днями виконувати дрібні завдання із сотнями правок, замість того, щоб робити цікаву їм роботу. “Є речі, які легше, швидше і дешевше зробити самому. Наприклад, дизайн у Crello” — наша головна ідея для цієї кампанії», — додає Андріан Ситар, копірайтер Fedoriv.

Всесвітня кампанія стартувала 19-го жовтня у соціальних мережах. У серпні Crello відсвяткував 3 роки, і мета нової бренд-кампанії — збільшити впізнаваність бренду та посилити залученість у використання продукту.


Читайте також: Adidas запропонував 12 годин «дивно приємного» контенту, присвяченого кросівкам.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного інтелекту ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.

Врятувати кролика Ральфа: голлівудські зірки озвучили відео проти випробувань на тваринах

Тайка Вайтіті, Зак Ефрон, Олівія Манн та інші голлівудські зірки разом із Humane Society International виступили проти випробувань косметики на тваринах.

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...