Adidas пропонує 12 годин «дивно приємного» контенту, присвяченого кросівкам

Нещодавно канал Adidas Originals на YouTube запропонував своїм глядачам 12 годин «дивно приємного» контенту, в який можна поринути, щоб бодай на якийсь час відволіктися від того, що зараз відбувається в нашому житті. Весь цей контент присвячений одній-єдиній моделі кросівок – ZX 2K Boost.

Щоб прорекламувати цю модель, бренд створив так звану мережу Zxience, яка містить понад 50 фільмів, натхненням для яких стали популярні тренди в соціальних медіа. Тут можна побачити все: від АСМР до розрізання тортів та перемішування слаймів. І всюди в центрі уваги кросівок ZX. Він виступає в ролі гіперреалістичного торта, який розрізають на камеру, образу для макіяжу та ще багато чого іншого.

Анатомія кросівка

Мережа ZXience спробувала візуалізувати процес носіння кросівок ZX 2K Boost, для чого було запрошено четверо відомих креаторів з різних країн світу: актор Ранвір Сінгх, стрімер відеоігор Ninja, дизайнер та знавець вінтажного одягу Шон Возерспун і акторка Метт Тоулі. Зокрема, у анімаційному відео Stream of ConZXiousness Сінгх з притаманним йому гумором досліджує «жмакальність» нової моделі ZX 2K Boost, Ninja розповідає про її гнучкість, Тоулі – про зручність, а Возерспун досліджує градієнти кольорів.

Тут можна побачити вповільнений запис вичавлювання апельсинів, гіпнотичні комп’ютерні ігри на кшталт тетріса, вишивку на машинці, малювання кросівка на обличчі та інші речі в стилі АСМР-відео.

Загалом, поняття «дивно приємного» контенту охоплює найрізноманітніші речі. Для їх демонстрації бренд залучив цілий ряд креаторів з різних платформ. Контент поділяється на чотири групи відео, кожна з яких висвітлює цей кросівок під іншим кутом.

Серія відео Product Tests демонструє властивості технології ZX та випробовує кросівок на міцність, застосовуючи гідравлічні преси та хімічні реакції. І все це заради однієї мети – відчути душевне задоволення.

В частині Get Baked with ZX експерти-кулінари намагаються приготувати їстівні копії ZX 2K Boost.

У відео A Portrait of Satisfaction художники, що працюють в різних стилях, задокументували процес створення робіт, присвячених кросівкам ZX.

І нарешті How Its Made with ZXience показує крок за кроком, як відтворити кросівок ZX, використовуючи інші матеріали.

Джерело 1, 2

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Тренди у типографіці для дизайну сайту в 2021 році (Інфографіка)

Типографіка перетворює слова із простого друкованого тексту на витончений канал комунікації. Так багато можна сказати завдяки дизайну шрифтів — від ...

Американські інженери показали прототип крижаного робота IceBot

Американські інженери Девін Керрол (Devin Carrol) і Марк Йім (Mark Yim) з Пенсільванського університету створили прототип двоколісного робота IceBot. Усі ...

Бренд Oakley представляє маску для обличчя, яка запобігає запотіванню окулярів

Бренд Oakley, відомий своїми стильними окулярами, представив високотехнологічну захисну маску для обличчя, яка ідеально підходить для тих, хто носить окуляри. ...

Вікіпедія відзначає 20-річний ювілей (Інфографіка)

Двадцять років тому, 15 січня 2001 року, Джиммі Вейлз та Ларрі Сенгер запустили сайт під назвою «Вікіпедія» — мережевий інформаційний ...

Прем’єра «Нової симфонії Донбасу» в Берліні

22 січня о 21:00 (по Києву) у берлінському театрі P.A.N.D.A. відбудеться прем’єра музичного альбому «Нова симфонія Донбасу», створеного підлітками з ...

Creative Digest CIAU. Випуск #022

Чао, креатори! На зв’язку Creative Digest! Вітаємо всіх з Новим роком! Сподіваємось, ви добре відпочили за зимові свята та надихнулися ...