Adidas пропонує 12 годин «дивно приємного» контенту, присвяченого кросівкам

Нещодавно канал Adidas Originals на YouTube запропонував своїм глядачам 12 годин «дивно приємного» контенту, в який можна поринути, щоб бодай на якийсь час відволіктися від того, що зараз відбувається в нашому житті. Весь цей контент присвячений одній-єдиній моделі кросівок – ZX 2K Boost.

Щоб прорекламувати цю модель, бренд створив так звану мережу Zxience, яка містить понад 50 фільмів, натхненням для яких стали популярні тренди в соціальних медіа. Тут можна побачити все: від АСМР до розрізання тортів та перемішування слаймів. І всюди в центрі уваги кросівок ZX. Він виступає в ролі гіперреалістичного торта, який розрізають на камеру, образу для макіяжу та ще багато чого іншого.

Анатомія кросівка

Мережа ZXience спробувала візуалізувати процес носіння кросівок ZX 2K Boost, для чого було запрошено четверо відомих креаторів з різних країн світу: актор Ранвір Сінгх, стрімер відеоігор Ninja, дизайнер та знавець вінтажного одягу Шон Возерспун і акторка Метт Тоулі. Зокрема, у анімаційному відео Stream of ConZXiousness Сінгх з притаманним йому гумором досліджує «жмакальність» нової моделі ZX 2K Boost, Ninja розповідає про її гнучкість, Тоулі – про зручність, а Возерспун досліджує градієнти кольорів.

Тут можна побачити вповільнений запис вичавлювання апельсинів, гіпнотичні комп’ютерні ігри на кшталт тетріса, вишивку на машинці, малювання кросівка на обличчі та інші речі в стилі АСМР-відео.

Загалом, поняття «дивно приємного» контенту охоплює найрізноманітніші речі. Для їх демонстрації бренд залучив цілий ряд креаторів з різних платформ. Контент поділяється на чотири групи відео, кожна з яких висвітлює цей кросівок під іншим кутом.

Серія відео Product Tests демонструє властивості технології ZX та випробовує кросівок на міцність, застосовуючи гідравлічні преси та хімічні реакції. І все це заради однієї мети – відчути душевне задоволення.

В частині Get Baked with ZX експерти-кулінари намагаються приготувати їстівні копії ZX 2K Boost.

У відео A Portrait of Satisfaction художники, що працюють в різних стилях, задокументували процес створення робіт, присвячених кросівкам ZX.

І нарешті How Its Made with ZXience показує крок за кроком, як відтворити кросівок ZX, використовуючи інші матеріали.

Джерело 1, 2

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Новий Mini Electric Pacesetter кидає виклик римському метро

Бренд Mini, відомий своїми культовими малолітражками, відзначає в новій рекламі випуск першого електромобіля Mini Electric Pacesetter. Щоб привернути увагу до ...

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

Кейс AIR Brands: інфлюенсери про відповідальне ставлення до тварин і гру для дітей від Happy Paw і Purina

Діти часто мріють про собаку, але не всі усвідомлюють, що тварина — це не тільки радість, а й відповідальність. Бренд ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...