Adidas пропонує 12 годин «дивно приємного» контенту, присвяченого кросівкам

Нещодавно канал Adidas Originals на YouTube запропонував своїм глядачам 12 годин «дивно приємного» контенту, в який можна поринути, щоб бодай на якийсь час відволіктися від того, що зараз відбувається в нашому житті. Весь цей контент присвячений одній-єдиній моделі кросівок – ZX 2K Boost.

Щоб прорекламувати цю модель, бренд створив так звану мережу Zxience, яка містить понад 50 фільмів, натхненням для яких стали популярні тренди в соціальних медіа. Тут можна побачити все: від АСМР до розрізання тортів та перемішування слаймів. І всюди в центрі уваги кросівок ZX. Він виступає в ролі гіперреалістичного торта, який розрізають на камеру, образу для макіяжу та ще багато чого іншого.

Анатомія кросівка

Мережа ZXience спробувала візуалізувати процес носіння кросівок ZX 2K Boost, для чого було запрошено четверо відомих креаторів з різних країн світу: актор Ранвір Сінгх, стрімер відеоігор Ninja, дизайнер та знавець вінтажного одягу Шон Возерспун і акторка Метт Тоулі. Зокрема, у анімаційному відео Stream of ConZXiousness Сінгх з притаманним йому гумором досліджує «жмакальність» нової моделі ZX 2K Boost, Ninja розповідає про її гнучкість, Тоулі – про зручність, а Возерспун досліджує градієнти кольорів.

Тут можна побачити вповільнений запис вичавлювання апельсинів, гіпнотичні комп’ютерні ігри на кшталт тетріса, вишивку на машинці, малювання кросівка на обличчі та інші речі в стилі АСМР-відео.

Загалом, поняття «дивно приємного» контенту охоплює найрізноманітніші речі. Для їх демонстрації бренд залучив цілий ряд креаторів з різних платформ. Контент поділяється на чотири групи відео, кожна з яких висвітлює цей кросівок під іншим кутом.

Серія відео Product Tests демонструє властивості технології ZX та випробовує кросівок на міцність, застосовуючи гідравлічні преси та хімічні реакції. І все це заради однієї мети – відчути душевне задоволення.

В частині Get Baked with ZX експерти-кулінари намагаються приготувати їстівні копії ZX 2K Boost.

У відео A Portrait of Satisfaction художники, що працюють в різних стилях, задокументували процес створення робіт, присвячених кросівкам ZX.

І нарешті How Its Made with ZXience показує крок за кроком, як відтворити кросівок ZX, використовуючи інші матеріали.

Джерело 1, 2

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Організатори Cannes Lions запрошують до участі у Young Lions Live Award

Організатори Cannes Lions запрошують до участі у Young Lions Live Award

Young Lions Live Award — конкурс для креативних пар віком від 18 до 30. Ви можете бути студентами, співробітниками агенції, ...

Дмитро Маленко та Дем’ян Ом про свободу і творчість у бізнесіДмитро Маленко та Дем’ян Ом про свободу і творчість у бізнесі

Дмитро Маленко та Дем’ян Ом про свободу і творчість у бізнесі

Спілкуватися з математиками, інженерами та іншими представниками технічної сфери для гуманітарія — ніби сісти не в той трамвай. Здавалося б ...

Цукерковий робот Reese’s: в 2020 році двері самі відвідують людей на Хелловін

Цукерковий робот Reese’s управляється дистанційно. У ніч Хелловіну він завітає до тих, хто переконає бренд, що вони є справжніми фанатами цього свята.

Михайло Рябоконь і Дем'ян Ом про українську інженерію, пошуки істини та завдання людиниМихайло Рябоконь і Дем'ян Ом про українську інженерію, пошуки істини та завдання людини

Михайло Рябоконь і Дем’ян Ом про українську інженерію, пошуки істини та завдання людини

Дивлячись у небо, ми споглядаємо маленьку частинку всесвіту. Вчення і уявлення про космічну галузь базується на двох напрямах, що певною ...

Микита Шаленний і Дем'ян Ом про щастя і правдуМикита Шаленний і Дем'ян Ом про щастя і правду

Микита Шаленний і Дем’ян Ом про щастя і правду

Микита Шаленний — не просто художник, який працює у жанрах живопису, відео, фотографії, інсталяції. Усю свою енергію він направляє на ...

Тіні та дзеркала: Burger King викликає привид Рональда МакДональда

Відвідувачам повідомили, що ті можуть викликати привид Рональда МакДональда, якщо перед дзеркалом тричі скажуть вголос фразу «canceled clown».