Студія Юрка Гуцуляка розробила редизайн для компанії Berezha Security Group

Berezha Security Group вирішує весь спектр питань щодо кібербезпеки та підтримує освітні ініціативи галузі комп’ютерних технологій. Уже з моменту свого заснування компанія встигла зарекомендувати себе як одна з лідерів. Для виходу на нові позиції та охоплення ширшої аудиторії виникла об’єктивна потреба у редизайні.

Перед командою Gutsulyak.Studio стояла задача переосмислити існуючий бренд в розрізі міжнародного ринку послуг з кібербезпеки та створити лаконічний, простий, проте впізнаваний стиль, який би поєднував ділову стриманість з ліберальністю цифрових субкультур. На додачу було прийняте рішення скоротити назву компанії до абревіатури BSG. 

Студія Юрка Гуцуляка розробила редизайн для компанії Berezha Security Group

Вже на етапі досліджень стало зрозуміло, що індустрія кібербезпеки є доволі консервативною та послуговується цілим рядом кліше: щити, колодки та жуки. Відтак, головним завданням було знайти новий образ Berezha Security Group, який був би не менш доречним: стрижнем нового бренду став алгоритм.

Студія Юрка Гуцуляка розробила редизайн для компанії Berezha Security Group

Саме алгоритми описують системи, застосунки та бізнеси. Безпека — це теж алгоритм, який вбудовується в об’єкт для його захисту. Оновлений логотип є комбінацією з трьох різних контейнерів-блоків, типових для алгоритмів зі вписаними літерами назви. Характерні форми контейнерів були дещо трансформовані з метою підвищення індивідуальності та уникнення їх первинних функцій. Низка різноманітних комбінацій розташування дозволяє зробити логотип динамічним.

Студія Юрка Гуцуляка розробила редизайн для компанії Berezha Security Group

Для випадків неформальної комунікації, а також для сувенірної продукції була створена LEET (1337) версія логотипу, де літери BSG замінені цифрами 856.

Оновлений бренд представляє BSG як компанію, зфокусовану найперше на аналітичному баченні проблеми з глибоким розумінням внутрішніх процесів. 


Читайте также: Треба бути трохи складнішими. Дизайнер Юрко Гуцуляк про підсумки 2020 року — в креативі та в житті.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як архітектура здатна протидіяти зміні клімату

Від принципів безвідходності та озеленення міст до лобіювання екологічних законопроєктів – ось десять способів, як архітектура може протидіяти зміні клімату.

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Створено першу кулінарну книгу для тих, хто через COVID-19 не відчуває смаки або запахи

Один з найвідоміших побічних ефектів COVID-19 — це втрата відчуття смаку або запаху, яка може тривати невизначено довго. Як наслідок, ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

«Креативна Практика» запустила подкаст про залаштунки креативних індустрій

Онлайн-платформа для освіти та кар’єри в креативних індустріях «Креативна Практика» запустила подкаст «Креативна Практика про креативні практики». Ведучим став автор ...