Сітілайт, що читає реп: alyona alyona стала «легенями» соціального проєкту про рак легені

В Україні за участі реп-співачки alyona alyona стартував проєкт «Зіркові легені», присвячений проблемі раку легені. У десятьох містах з’явилися сітілайти з томографічним знімком легень співачки та приспівом її хіта «Пушка».

Зірка в ролі легенів

Кожен охочий може підійти до сітілайта і проспівати рядки пісні, глибоко вдихнувши. У разі дискомфорту під час дихання організатори проєкту радять звернутися за консультацією до сімейного лікаря.

alyona alyona стала «легенями» соціального проєкту про рак легені

«Це проєкт, у якому я маю бути не обличчям, а легенями. Щороку рак легені діагностують майже 13000 українців , а більшість  хворих потрапляють до лікаря вже на пізніх стадіях, коли лікування менш ефективне. Хворобу можна виявити і на ранніх стадіях, якщо регулярно ходити до лікаря та робити НДКТ (низькодозна комп’ютерна томографія) легень у разі його рекомендації. Я зробила це, бо курила протягом п’ятнадцяти років, а отже маю більший ризик захворіти. Легені виявились чистими, і я хочу, щоб мій знімок нагадав мільйонам українців про важливість вчасної діагностики», — зазначає alyona alyona.

alyona alyona стала «легенями» соціального проєкту про рак легені

Співати з сітілайтом

«Зіркові легені» стартували з інтерактивного сітілайта в центрі Києва, з якого протягом дня лунав хіт «Пушка», і перехожі співали під музичний супровід. Сітілайти встановлені у містах з найвищим рівнем захворюваності на рак легені: Києві, Харкові, Запоріжжі, Дніпрі, Полтаві, Одесі, Вінниці, Сумах, Херсоні та Львові. Медіапартнером «Зіркових легень» став телеканал «1+1» — на деяких сітілайтах є знімок легень ведучого «Сніданку з 1+1» Єгора Гордєєва з дикторською скоромовкою замість пісні.

alyona alyona стала «легенями» соціального проєкту про рак легені

Проєкт «Зіркові легені» є частиною всеукраїнського Року обізнаності про рак легені. Він має на меті підняти рівень поінформованості про захворювання, яке щороку забирає життя близько 9000 українців, популяризувати культуру регулярних медоглядів та донести до суспільства важливість ранньої діагностики.

«В першу чергу це стосується людей із груп ризику, яким рак легені може загрожувати найбільше. Це курці, мешканці забруднених міст, люди, що контактують з токсичними речовинами, а також ті, чиї родичі хворіли або хворіють на рак, — говорить організаторка проєкту, медична директорка «Рош Україна» Оксана Сурцева. — Ми хочемо закликати всіх, незалежно від причетності до груп ризику, ходити до лікаря регулярно, а не лише тоді, коли заболить. Рак легені часто не має симптомів на перших стадіях, тому рання діагностика — є дуже важливою».

Діагностика співом

За кілька днів «Зіркові легені» з’являться в Instagram у вигляді караоке-маски від alyona alyona. Кожен користувач соцмережі зможе, глибоко вдихнувши, заспівати приспів пісні «Пушка», звернути увагу на відчуття та у випадку дискомфорту під час дихання  бажано звернутися до лікаря.

Дізнатися більше про недугу можна на сайті всеукраїнського Року обізнаності про рак легені: stoplungcancer.org.ua. Це інформаційний центр, що об’єднує важливі дані про захворювання: його перші ознаки, типи, види лікування, профілактику та групи ризику, а також контакти діагностичних центрів та громадських організацій, що підтримують онкологічних пацієнтів.

Раніше реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Диванний підпростір: Apple демонструє, як працюють AirTag

Ті, кому доводилося користуватися трекерами Tile, звісно, знатимуть, як користуватися AirTag Apple. Він кріпиться на ключі, ноутбук або взагалі на ...

Створено Ukrainian Live Classic — мобільний додаток для популяризації української класичної музики

Створено перший додаток для популяризації української класичної музики. Він представляє собою свіжу підбірку музичних творів, різноманіття стилів та композиторів, а ...

В Румунії MasterCard наносить на мапу навігатора фермерські ятки на узбіччі

Мета кампанії Roadside Market від MasterCard, яка була запущена в Румунії — дати вихід на ринок, а разом з ним ...

оОоаАааТььСссяяяНууТиииШооЖжж, або нова рекламна кампанія бренду «Траумель»

Команда Havas Digital Kyiv розробила аудіовізуальну рекламну кампанію без стереотипів — зображення травмованого героя, дружини, яка рятує, і наливайки про ...

26 квітня на ВДНГ відкривається мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож»

Мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож» складається з сімох смислових блоків — від світового контексту карколомного 1986 року до розповіді про саму ...

Нова пошта Глобал запустила масштабну комунікаційну кампанію

23 квiтня Нова пошта Глобал запустила свою наймасштабнішу комунікаційну кампанію, яка триватиме 4 місяці. Мета кампанії — різним аудиторіям розповісти ...