Стріли любові: Saatchi & Saatchi Ukraine запустили флешмоб на підтримку дітей з вадами серця

До Дня Святого Валентина міжнародна рекламна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine запустила флешмоб у Instagram «Стріли Любові», аби підтримати благодійний фонд «Серця Майбутнього» та допомогти дітям із вадами серця.

За допомогою стандартного функціоналу соціальної мережі креативники буквально змусили битися серця небайдужих фоловерів.

Механіка вкрай проста:

  • обрати одну зі стріл або створити свою на сайті http://taptap.in.ua/ 
  • опублікувати зображення у своїй стрічці Instagram та позначити друга або подругу, якій передаєш естафету.

Як зазначають в агенції, на сьогодні в Україні щороку народжується близько 4 тисяч дітей з вродженими вадами серця. У більшості випадків маленьких пацієнтів рятує ендоваскулярна хірургія. Однак обладнання для проведення операції досить дороге, тож не всі медичні заклади можуть його придбати.

Зазначимо, щороку навесні у Києві відбувається благодійно-спортивна акція «Пробіг під каштанами», виручені кошти від якої спрямовуються на допомогу дітям із вродженими вадами серця. Так, минулого року Центру дитячої кардіології та кардіохірургії передали 2,8 млн гривень, а Інституту ім. В. П. Філатова – 100 тисяч гривень.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.