До Дня Святого Валентина міжнародна рекламна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine запустила флешмоб у Instagram «Стріли Любові», аби підтримати благодійний фонд «Серця Майбутнього» та допомогти дітям із вадами серця.

За допомогою стандартного функціоналу соціальної мережі креативники буквально змусили битися серця небайдужих фоловерів.

Механіка вкрай проста:

  • обрати одну зі стріл або створити свою на сайті http://taptap.in.ua/ 
  • опублікувати зображення у своїй стрічці Instagram та позначити друга або подругу, якій передаєш естафету.

Як зазначають в агенції, на сьогодні в Україні щороку народжується близько 4 тисяч дітей з вродженими вадами серця. У більшості випадків маленьких пацієнтів рятує ендоваскулярна хірургія. Однак обладнання для проведення операції досить дороге, тож не всі медичні заклади можуть його придбати.

Зазначимо, щороку навесні у Києві відбувається благодійно-спортивна акція «Пробіг під каштанами», виручені кошти від якої спрямовуються на допомогу дітям із вродженими вадами серця. Так, минулого року Центру дитячої кардіології та кардіохірургії передали 2,8 млн гривень, а Інституту ім. В. П. Філатова – 100 тисяч гривень.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Cannes Lions

Cannes Lions 2020 скасовано

Фестиваль та нагородження робіт Левами у 2020 році не відбудуться. Про це організатори Фестивалю оголосили на своєму офіційному сайті. Також ...

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»: волонтерські дизайн-проєкти для соціальних ініціатив

Минулого року в Україні запустилася освітня платформа для фахівців креативних індустрій — Креативна Практика (Creative Practice). В рамках навчання на ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...