Пильнуйте свою картопельку: McDonald’s оновив дизайн інформаційних матеріалів

У вік, коли конкуренція між брендами набирає обертів, а споживачі стають все більш вимогливими, людське обличчя бренду просто must-have. І компанія McDonald’s має таке обличчя. Справа була лише за деталями, які насправді мають неабияке значення у комунікації зі споживачами. Над цим завданням і працювала команда Havas Kyiv Design.

Інформувати потрібно, але у якій формі?

Пам’ятаєте, у будь-яких кафе і ресторанах є інформаційні матеріали? Різні таблички, наліпки, постери з написами: «Вхід заборонений», «Оплата готівкою», «Технічна перерва». Погодьтеся, виглядає та зчитується не дуже френдлі.

Lovemark-бренди знають, що секрет безмежної любові споживачів до компанії криється у цінностях, які несе у собі бренд. Головне, щоб вони були не лише на словах, а й на ділі. Тоді цінності стають основою роботи бізнесу, сервісу, що надається, та відображаються навіть у формі спілкування з людьми.

Однією з цінностей McDonald’s є рівень обслуговування: для компанії власні клієнти і взагалі всі люди завжди будуть на першому місці. А отже піклування про комфорт — одне з головних завдань, і мова йде навіть про такі, здавалось би, дрібниці, як інформаційні матеріали. Бо бренд, що любить своїх споживачів, буде говорити з кожною людиною у дружній формі, створюючи позитивну атмосферу та викликаючи посмішку.

Тож команда Havas Kyiv Design оновила дизайн інформаційних матеріалів McDonald’s, створивши для компанії нові таблички та наліпки, які відповідають її сутності й характеру, відмовившись від нудного формального тону.

Інтуїтивні символи з картопельки

Креатори подумали, що є дружнім для сучасних споживачів? А перш за все те, коли людині не потрібно довго і тяжко думати над тим, що бренд хотів йому сказати.

Так народилась ідея створення інтуїтивних символів.

Команда Havas Kyiv Design зробила мову McDonald’s легкою і природною — так, ніби це говорить звичайна людина. Повідомлення доповнили інтуїтивно зрозумілими символами, частини якого створені з патерну фірмової картоплі.

Інтуїтивне зчитування важливе не тільки в контексті «олюднення» бренду, але й виконує цілком конкретну функцію. Споживач має за мить зрозуміти, що хотів сказати бренд, куди йти та що робити. У цій концепції візуальна частина доповнює вербальну, однак вони можуть існувати й окремо. Якщо споживач не прочитав текст, він зрозуміє символ і навпаки.

Тепер гості ресторанів McDonald’s зможуть без зайвих зусиль орієнтуватися у будь-якому закладі, в будь-якому місті. Адже новий дизайн інформаційних матеріалів лаконічний, тому ці матеріали легко імплементувати у всі точки McDonald’s.

McDonald’s оновив дизайн інформаційних матеріалів
McDonald’s оновив дизайн інформаційних матеріалів

Нагадаємо, нещодавно мережа ресторанів McDonald’s в Україні запустила програму сортування відходів безпосередньо в залах своїх ресторанів. 

А ще пропонуємо вам поглянути на креативну (та апетитну!) зовнішню рекламу від McDonald’s у Франції.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Хто, як і скільки заробляє в українському Instagram – дослідження HypeAuditor і dentsu Ukraine

Instagram сьогодні є не тільки однією з провідних соціальних мереж, але і найважливішою платформою для influencer-маркетингу. Тож, за ініціативи комунікаційної ...

Українські дизайнери представлять країну на Dutch Design Week

З 17 по 25 жовтня представники України візьмуть участь у Dutch Design Week — найбільшому дизайн-форумі у Північній Європі. Цьогоріч нашу ...

Lions Live: як створювалася кампанія The Truth Is Worth It

Люди цінують правду, але не завжди згодні з тим, що за неї треба платити. Тому кампанія The Truth Is Worth It мала змінити поведінку цілого покоління.

Підсумки другого дня Lions Live від Ансельмо Рамоса, співзасновника агенції GUT

Ансельмо Рамос свого часу здобув понад 200 Левів в Каннах. Ось п’ять ключових інсайтів, які, на його думку, слід засвоїти з програми другого дня Lions Live.

Cannes-Lions-announces-a-new-Home-of-Creativity-LIONS-1_1

Організатори Cannes Lions оголосили про створення нового бренду LIONS

Створення нового бренду LIONS дозволяє організації запропонувати доступ до всіх своїх сервісів з єдиної платформи The Home of Creativity.

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.