Пильнуйте свою картопельку: McDonald’s оновив дизайн інформаційних матеріалів

У вік, коли конкуренція між брендами набирає обертів, а споживачі стають все більш вимогливими, людське обличчя бренду просто must-have. І компанія McDonald’s має таке обличчя. Справа була лише за деталями, які насправді мають неабияке значення у комунікації зі споживачами. Над цим завданням і працювала команда Havas Kyiv Design.

Інформувати потрібно, але у якій формі?

Пам’ятаєте, у будь-яких кафе і ресторанах є інформаційні матеріали? Різні таблички, наліпки, постери з написами: «Вхід заборонений», «Оплата готівкою», «Технічна перерва». Погодьтеся, виглядає та зчитується не дуже френдлі.

Lovemark-бренди знають, що секрет безмежної любові споживачів до компанії криється у цінностях, які несе у собі бренд. Головне, щоб вони були не лише на словах, а й на ділі. Тоді цінності стають основою роботи бізнесу, сервісу, що надається, та відображаються навіть у формі спілкування з людьми.

Однією з цінностей McDonald’s є рівень обслуговування: для компанії власні клієнти і взагалі всі люди завжди будуть на першому місці. А отже піклування про комфорт — одне з головних завдань, і мова йде навіть про такі, здавалось би, дрібниці, як інформаційні матеріали. Бо бренд, що любить своїх споживачів, буде говорити з кожною людиною у дружній формі, створюючи позитивну атмосферу та викликаючи посмішку.

Тож команда Havas Kyiv Design оновила дизайн інформаційних матеріалів McDonald’s, створивши для компанії нові таблички та наліпки, які відповідають її сутності й характеру, відмовившись від нудного формального тону.

Інтуїтивні символи з картопельки

Креатори подумали, що є дружнім для сучасних споживачів? А перш за все те, коли людині не потрібно довго і тяжко думати над тим, що бренд хотів йому сказати.

Так народилась ідея створення інтуїтивних символів.

Команда Havas Kyiv Design зробила мову McDonald’s легкою і природною — так, ніби це говорить звичайна людина. Повідомлення доповнили інтуїтивно зрозумілими символами, частини якого створені з патерну фірмової картоплі.

Інтуїтивне зчитування важливе не тільки в контексті «олюднення» бренду, але й виконує цілком конкретну функцію. Споживач має за мить зрозуміти, що хотів сказати бренд, куди йти та що робити. У цій концепції візуальна частина доповнює вербальну, однак вони можуть існувати й окремо. Якщо споживач не прочитав текст, він зрозуміє символ і навпаки.

Тепер гості ресторанів McDonald’s зможуть без зайвих зусиль орієнтуватися у будь-якому закладі, в будь-якому місті. Адже новий дизайн інформаційних матеріалів лаконічний, тому ці матеріали легко імплементувати у всі точки McDonald’s.

McDonald’s оновив дизайн інформаційних матеріалів
McDonald’s оновив дизайн інформаційних матеріалів

Нагадаємо, нещодавно мережа ресторанів McDonald’s в Україні запустила програму сортування відходів безпосередньо в залах своїх ресторанів. 

А ще пропонуємо вам поглянути на креативну (та апетитну!) зовнішню рекламу від McDonald’s у Франції.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Оголошено півфіналістів та експертів докторинг-майстерні PITCH UA 3

Третій сезон конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA стрімко набирає обертів. Цього року до PITCH ...

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.