Представництво Міжнародної організації з міграції в Україні (МОМ) закликає закриватися маскою, а не в собі

Соціальна кампанія Представництва Міжнародної організації з міграції в Україні (МОМ), розроблена агенцією social impact комунікацій plusone, закликає задуматись про своє психічне здоров’я.

Основна мета кампанії — достукатися до вразливих груп населення й мотивувати їх звернутись на безкоштовну гарячу лінію емоційної підтримки.

Представництво Міжнародної організації з міграції в Україні (МОМ)

Пандемія COVID-19 загрожує не лише фізичному здоров’ю. Стрес, обмеження у діях, зміна звичного способу життя мають руйнівний вплив на психіку. Зокрема це стосується жителів регіонів. Як люди, які й за нормальних умов часто не звикли приділяти належну увагу своєму психічному здоров’ю, в умовах пандемії вони лишаються сам на сам із проблемами: тривоги, страх захворіти, переживання за близьких чи непевне майбутнє — безжально засіли всередині. Ізольовані від оточуючих, люди закриваються у собі й мовчки потерпають від цього.

Представництво Міжнародної організації з міграції в Україні (МОМ)

Закривайтесь маскою, а не в собі — такий меседж став основою креативної кампанії МОМ з фокусом на жителів східних регіонів України. Візуальний образ медичної маски команда plusone використала, щоб просто і емоційно продемонструвати: маскою треба закриватись, але не треба ховати під нею те, чим можна поділитись із кимось іншим. Мовчати про проблеми шкідливо!

Представництво Міжнародної організації з міграції в Україні (МОМ)

Емоційне відео, зовнішня реклама та радіоролик вибудовують комунікацію, зіткану з історій трьох простих людей, яких можна зустріти у будь-якому куточку країни — кожного зі своїми прихованими переживанням, захованими під маскою. Втім саме маска виводить тривожні думки героїв назовні. Так МОМ наголошує: вона має стримувати лише вірус, але не переживання, які ви тримаєте у собі.


Пропонуємо вам також дізнатись, як агенція Be―It Health & Social Impact закликає турбуватися про психічне здоров’я.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...

Людство + технології — разом ми зможемо! Нова світова кампанія Vodafone

Vodafone оновлює своє позиціонування на світовому ринку, головною ідеєю якого є те, чого може досягти людський дух, поєднавшись із технологіями. ...