Представництво Міжнародної організації з міграції в Україні (МОМ) закликає закриватися маскою, а не в собі

Соціальна кампанія Представництва Міжнародної організації з міграції в Україні (МОМ), розроблена агенцією social impact комунікацій plusone, закликає задуматись про своє психічне здоров’я.

Основна мета кампанії — достукатися до вразливих груп населення й мотивувати їх звернутись на безкоштовну гарячу лінію емоційної підтримки.

Представництво Міжнародної організації з міграції в Україні (МОМ)

Пандемія COVID-19 загрожує не лише фізичному здоров’ю. Стрес, обмеження у діях, зміна звичного способу життя мають руйнівний вплив на психіку. Зокрема це стосується жителів регіонів. Як люди, які й за нормальних умов часто не звикли приділяти належну увагу своєму психічному здоров’ю, в умовах пандемії вони лишаються сам на сам із проблемами: тривоги, страх захворіти, переживання за близьких чи непевне майбутнє — безжально засіли всередині. Ізольовані від оточуючих, люди закриваються у собі й мовчки потерпають від цього.

Представництво Міжнародної організації з міграції в Україні (МОМ)

Закривайтесь маскою, а не в собі — такий меседж став основою креативної кампанії МОМ з фокусом на жителів східних регіонів України. Візуальний образ медичної маски команда plusone використала, щоб просто і емоційно продемонструвати: маскою треба закриватись, але не треба ховати під нею те, чим можна поділитись із кимось іншим. Мовчати про проблеми шкідливо!

Представництво Міжнародної організації з міграції в Україні (МОМ)

Емоційне відео, зовнішня реклама та радіоролик вибудовують комунікацію, зіткану з історій трьох простих людей, яких можна зустріти у будь-якому куточку країни — кожного зі своїми прихованими переживанням, захованими під маскою. Втім саме маска виводить тривожні думки героїв назовні. Так МОМ наголошує: вона має стримувати лише вірус, але не переживання, які ви тримаєте у собі.


Пропонуємо вам також дізнатись, як агенція Be―It Health & Social Impact закликає турбуватися про психічне здоров’я.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Стартовал второй этап приема конкурсных работ на международный фестиваль маркетинга и рекламы White Square

Стартовал второй этап приема конкурсных работ на фестиваль рекламы White Square

Один из крупнейших креативных фестивалей в Европе –– международный фестиваль маркетинга и рекламы White Square — в 2021 году пройдет 9-11 ...

Кіно, спорт та цькування: п’ять прикладів креативного використання GIF-зображень

Ці кампанії з архівів The Work є наочним прикладом креативного та ефективного використання GIF-зображень, популярність яких за час локдауну лише зросла.

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

У вівторок, 19 січня, на молодіжному каналі MEGOGO LIVE відбудеться показ першої частини соціального проєкту «Країна сонячних зайчиків», над виробництвом ...

Книга про предметний дизайн

Вийшла перша українська книга про предметний дизайн — PRODUCT DESIGN in Ukraine

В Україні вийшла перша книга про предметний дизайн «PRODUCT DESIGN in Ukraine / Предметний дизайн в Україні. Меблі, освітлення, декор». ...

«Приват24» привів Святого Миколая в кожен дім через смартфон

Новорічні свята — найчарівніший час! Цього року вперше українців привітав зі святами цифровий Святий Миколай. ПриватБанк разом із Visa подарував ...

X-Ray Marketing Awards X-Ray Marketing Awards 

MMR продовжує приймати анкети для участі в X-Ray Marketing Awards

Минулий рік зруйнував усі плани, змусив подивитися на світ інакше, відкрив нові сторони бізнесу. Брифи стали неважливими. Тепер основний виклик ...