Platfor.ma, що працює як агенція та медіа, оновлюється та відтепер ще більше уваги приділятиме популяризації важливих соціальних тем. На честь цього команда оголошує open-call для корисних ініціатив. Переможцям Platfor.ma створить безкоштовні комунікаційні проєкти та підтримає на своїх ресурсах.
На честь свого оновлення Platfor.ma хоче зробити корисну справу. А саме – привернути увагу до тих соціальних, культурних та освітніх тем, які заслуговують на неї, але губляться в інформаційному шумі. Адже команда розуміє, як боляче, коли безглузді челенджі, зіркові плітки та жовті новини збирають мільйони лайків, а по-справжньому вартісні теми лишаються без підтримки. І хочуть це виправити.
Протягом місяця Platfor.ma збиратиме заявки від усіх, хто просуває важливі ініціативи в Україні. З них команда обере три та допоможе їх авторам створити помітні сторітелінг-проєкти: вигадати креативну ідею, створити контент, розробити візуальний стиль, а також поділитись з усією аудиторією Platfor.ma. Безкоштовно і залюбки.
Також для всіх, хто пройде в першу десятку обраних проєктів, команда Platfor.ma проведе персональні консультації зі сторітелінгу та комунікацій.
Подавати свої проєкти можуть окремі люди, що є авторами важливих ініціатив, відповідальний бізнес, громадські організації, культурні та освітні установи та міжнародні фонди. Одним словом, усі, хто має корисний соціальний проєкт і хоче, аби про нього дізналось більше людей.
Заявка підходить, якщо ваш проєкт:
- розв’язує актуальну проблему в суспільстві або є профілактикою якоїсь важливої проблеми;
- має відповідну експертну базу, тобто його команда розуміється на тому, що робитиме;
- дійсно потребує сторітелінг-рішення, а не просто, наприклад, фінансування.
Пріоритет надаватимуть таким темам:
- Проривні ідеї та інновації.
- Освіта, наука та культура.
- Гармонія між людиною та природою.
- Рівні права та толерантне життя.
Проте інші теми так само не виключаються.
Дедлайн подачі: 30 листопада 2020
У грант на сторітелінг-проєкт входять:
- Консультація та пошук історій, що можуть лягти в основу проєкту.
- Експрес-дослідження цільової аудиторії із використанням підходу human-centered design.
- Повний продакшн проєкту (створення креативної ідеї, написання текстів, створення дизайну).
- Дистрибуція та висвітлення на ресурсах Platfor.ma.
Як податися:
- Запишіть короткий відео-пітч про вас та ваш проєкт. Якість зйомки та монтажу не має значення – це потрібно, аби розуміти, чим займаєтеся ви, а не відеомонтажер та оператор. Пітч потрібно завантажити на youtube із закритим посилання (unlisted).
- Заповніть анкету за посиланням. Туди ж вставте посилання на відео-пітч.
- Все, готово!
Оголошення результатів: 10 грудня 2020
Із запитаннями та уточненнями пишіть на пошту [email protected] із темою листа «OPEN<3».
А нещодавно Platfor.ma разом з ЮНІСЕФ Україна та USAID вирішили креативно нагадати про важливість та необхідність вакцинації. Разом вони розробили проєкт «Baby on board. Правила дит.огляду», який розповідає, як дбати про дитину, через аналогію з автомобілем.