• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Новини

Підсумки третього дня Cannes Lions Live 2021

24 Червня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Бренди індустрії розваг невпинно вдосконалюють своє вміння викликати захват у аудиторії, що збирається перед екранами. Доказом цьому є переможці, оголошені у третій день фестивалю Cannes Lions Live 2021.

В категорії Entertainment Lions For Music один з двох присуджених Гран-прі отримала кампанія Feed Parade від Mercado Livre. В ній взяла участь бразильська співачка-трансгендер Глорія Грув, ідол ЛГБТ+ спільноти. Разом з агенцією Gut вона створила доволі оригінальний музичний кліп. Її аватар можна було побачити на авеню Пауліста в Сан-Паулу, де зазвичай проводять прайд-парад. Шістдесят тисяч людей, які через локдаун лишилися без параду, поставили в Інстаграмі теги зі своїми іменами на цій вулиці і у такий спосіб опинилися в кліпі Глорії Грув.

Гран-прі в категорії Digital Craft здобула Epic Games за свою кампанію Astronomical. Сполучивши музику з гри Fortnite та сам ігровий процес, вона провела незабутній діджитал-концерт, який зібрав віртуальну аудиторію в 12,3 мільйони відвідувачів.

Схоже, діджитал-заходи навіть із припиненням локдауну нікуди не щезнуть.

Боб Беджан, віцепрезидент Microsoft з питань глобальних заходів та маркетингової спільноти, передбачає, що в майбутньому заходи сполучатимуть діджитал-взаємодію з живим спілкуванням, а великі бренди створять цифрове ядро (digital core) для активацій на локальному та регіональному рівнях.

Новий стиль сторітелінгу

Цікаві історії зараз створюються та розповідаються по-новому. Наприклад, зворушлива історія In Love We Trust стала хорошим прикладом довгого контенту і здобула Гран-прі в категорії Entertainment. Другій Гран-прі в цій категорії дістався кампанії Swipe Night, створеній 72andSunny для Tinder, яка поєднала інтерактивний сторітелінг з платформою для знайомств.

Кампанія Salla 2032 від House of Lapland демонструє сміливий підхід до сторітелінгу, спершу «обхитривши» глядачів, а потім приголомшивши їх моментом істини та актуальним посланням.

А кампанії #wombstories and Courage Is Beautiful здобули по другому Гран-прі в категоріях Film Craft та Industry Craft відповідно.

Ось які кампанії здобули Гран-прі у третій день Cannes Lions Live 2021:

Гран-прі Digital Craft Lions

  • Astronomical (Epic Games, Epic Games, Inc. Cary, 2020)

Гран-прі Film Craft Lions

  • #wombstories (Libresse, Chelsea Pictures Los Angeles, 2021)

Гран-прі Industry Craft Lions

  • Courage Is Beautiful (Dove, Ogilvy London, 2020)

Гран-прі Entertainment Lions

  • In Love We Trust (Sinyi Realty, Dentsu McGarryBowen Taipei City, 2021)
  • Swipe Night (Match Group, 72andsunny Los Angeles, 2020)

Гран-прі Entertainment Lions For Music

  • Lil Nas X – Old Town Road (Official Movie) ft. Billy Ray Cyrus (Columbia, Prettybird Culver City, 2020)
  • Feed Parade (Mercado Livre, Gut Sao Paulo, 2021)

Гран-прі Entertainment Lions For Sport

  • Eternal Run (ASICS, Edelman London, 2020)
  • Salla 2032 (House of Lapland, Africa DDB Sao Paulo, 2021)

Ознайомитися з усіма кампаніями-переможцями можна на платформі The Work.

Всі виступи доповідачів Cannes Lions Live 2021 є в записі ось тут.

А купити квиток, щоб отримати до них доступ, можна за цим посиланням: https://live.canneslions.com/discover.

Джерело

Теги: cannes lionsнагородифестивалі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено переможців Українського відбору на міжнародний конкурс Креативності в Каннах (Cannes Young Lions & Young Marketers Competition).
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Українського відбору на міжнародний конкурс Креативності в Каннах (Cannes Young Lions & Young Marketers Competition).

9 Квітня, 2025

Young Lions Competitions 2025 — найпрестижніший міжнародний конкурс для молодих креаторів та маркетологів у віці до 30 років, який дає можливість заявити про себе на міжнародній арені. Цього року українські...

Читати даліDetails

Українські Молоді Леви запрошуються на старт Cannes Lions Competitions Young Lions Marketers Competition

Відбувся 5-ий онлайн-показ «Шедеври Cannes Lions 2024»

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо
Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.