• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Новини

П’ята тема Cannes Lions Live 2021 розповідає, як пережити кризу на одній креативності

4 Червня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Цього року фестиваль Cannes Lions планує докладно розглянути ефективність креативності в часи глобальних криз. П’ята тема Cannes Lions Live 2021 пропонує навчитися мислити, як провідні креативники світу, що на одній лише креативності пережили кризу і навіть досягли в ці часи успіху.

Адаптація до кризи

Історія вчить нас, що кризи вимагають креативності. Хоча деякі вважають цей час креативним спадом, інші вбачають у 2021 році креативне відродження світу. Респондентам опитування, проведеного командою LIONS, було що сказати про роль та цінність креативності, і одностайний вердикт був такий: креативність дійсно є запорукою зростання.

Join us at #CannesLions2021 to look at creativity’s effectiveness during global challenges – and explore the minds of world-renowned creatives who’ve used nothing but sheer creativity to cope with… and excel during a crisis.

Check out the schedule: https://t.co/uE0kdvhub8 pic.twitter.com/7loGWFpXdr

— LIONS | The Home of Creativity (@Cannes_Lions) June 3, 2021

Але хай там як, а це не скасовує необхідність доводити економічну результативність креативності: проводити дослідження, представляти роботи, наводити докази. Коли команда LIONS спитала лідерів креативної спільноти, що є найскладнішим аспектом креативної ефективності, відповідь була знов-таки практично одностайною: найскладніше – довести клієнтові дієвість креативної роботи у довгій перспективі.

Серед респондентів 64% агенцій та 61% брендів назвали це надзвичайно складним завданням. Стратегічна «короткозорість» і викликані нею сумніви щодо того, чи варто інвестувати в бренд та креативність, замість того щоб обмежитися лише тактичною рекламою цін і спецпропозицій, є, на думку директорів зі стратегічного розвитку, однією з найбільших проблем в індустрії.

Як показало опитування LIONS State of Creativity, 31% брендів стверджують, що вони не проти інвестувати в креативність, але їх основна увага зараз спрямована на коротку перспективу.

Креативність – ось наша відповідь. Відповідь на що, спитаєте?

Як і завжди, в ході фестивалю Cannes Lions Live 2021 будуть представлені найновіші переконливі докази того, що креативність є рушієм ефективності та комерційного успіху. Найкращим таким доказом є, звісно, самі креативні роботи: цього червня вашій увазі буде запропоновано кампанії останніх двох років, які увійшли до короткого списку та здобули винагороди.

Переможці Cannes Lions років 2020 та 2021 – бренди та їх партнери – поділяться тим, як креативні роботи допомогли їм розбудувати бренд і компанію, та обговорять результати креативності в далекій і близькій перспективі.

Що є визначальним для сучасної креативності? Як створити найкращі умови для креативної ефективності? Як продемонструвати замовнику короткострокову та довгострокову рентабельність інвестицій у такі креативні роботи, які здатні вирізнитися на тлі інших? На ці та інші питання спробує дати відповідь п’ята тема Cannes Lions Live 2021.

Довгострокова розбудова бренда, може, останнім часом і була змушена поступитися performance-маркетингу, але якою ціною? Під час Cannes Lions Live 2021 маркетологи, креативники та експерти з оцінки ефективності поділяться з цього приводу своєю думкою.

Всі ми усвідомлюємо, що нинішні часи – не перша і не остання економічна криза, з якою ми зіткнулися. Фестиваль Cannes Lions Live 2021 стане можливістю розглянути уроки історії, які можна винести із попередніх кризових часів (зрештою, він збирає дані аж з 1954 року!), і поміркувати, що з цього є застосовним у постпандемічному світі.

Програма Cannes Lions Live 2021 вже відома, і ознайомитися з нею можна тут.

Нагадуємо, що стежити за новинами Cannes Lions Live 2021 можна на соціальних платформах:

  • IG Reels
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Джерело

Теги: cannes lionsефективністькреативністьпандеміяфестивалі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Як увійти до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств 2025
Маркетинг і Комунікації

Як увійти до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств 2025

11 Квітня, 2025

Щороку Всеукраїнська рекламна коаліція підводить підсумки Національного рейтингу креативності та майстерності комунікаційних агентств України — провідного галузевого інструменту, що відображає творчі досягнення агенцій у рекламно-комунікаційній індустрії. Формування рейтингу базується на...

Читати даліDetails

Оголошено переможців Українського відбору на міжнародний конкурс Креативності в Каннах (Cannes Young Lions & Young Marketers Competition).

Українські Молоді Леви запрошуються на старт Cannes Lions Competitions Young Lions Marketers Competition

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.