Онлайн воркшоп «Блогинг works» о сущности и проблемах работы блогеров

15 октября в 14.00, в рамках онлайн-конференции по маркетингу Adsider Live / 2021 Digital Marketing Boost состоится онлайн-воркшоп «Блогинг works» о работе блогеров и состоянии рынка Influencer Marketing в Украине.

ТОП блогеры, бренды и эксперты коммуникационного рынка расскажут о блогерстве как полноценной работе, проблематике рынка Influencer Marketing и основных решениях, поделятся опытом и практическими советами успешного сотрудничества и создания качественного блогерского контента.

На воркшопе выступят 9 ключевых спикеров, среди которых:

  • Анастасия Байдаченко (CEO IAB Ukraine);
  • Валерия Ионан (Замминистра по вопросам евроинтеграции в МЦТУ);
  • Юлия Иськова (Юрист, управлящий партнер Адвокатского объединания «Правовой дом «Копирайт»);
  • Леся Щиголь (Digital Marketing Manager PepsiCo Ukraine);
  • Анастасия Ливинец (Branded Content Director, Publicis Groupe Ukraine),;
  • Наталия Боронина (Managing director VIVID);
  • Екатерина Оверко (Creative director VIVID);
  • Роман Дерега (предприниматель, эксперт в публичных выступлениях);
  • Яна Дога(блогер).

Вы узнаете о:

  • текущей ситуации на рынке Influencer Marketing в Украине;
  • юридических и финансовых аспектах работы блогеров, оценке прав на использования контента, защите авторских прав;                                       
  • целях брендов в рекламных интеграциях с участием блогеров: оценке эффективности, КPI;
  • принципах создания качественного контента (советы блогеров).
Онлайн воркшоп «Блогинг works» о сущности и проблемах работы блогеров

Участие бесплатное по предварительной регистрации на сайте.

Организатор онлайн-воркшопа «Блогинг works» — ViViD Influencers HUB.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...