12-15 жовтня відбудеться онлайн-конференція Adsider Live / Digital Marketing Boost

Adsider Live / Digital Marketing Boost — 4-денна практична безкоштовна онлайн-конференція з маркетингу і стратегій зростання на 2021 рік.

12-15 жовтня 50+ СМО та топ-менеджерів великих брендів з України, Білорусі, Казахстану та Молдови поділяться кейсами, які спрацювали цього року, і розкажуть, як побудувати маркетингову стратегію на 2021 рік.

Digital Marketing Boost — це:

  • 16+ годин доповідей та панельних дискусій.
  • 4 дні та 4 теми: технології і дані, реклама (креативи та стратегії запуску), маркетингова стратегія 2021, лояльність і робота з клієнтами.
  • Тільки практичні кейси у форматі «бери і роби».
  • Нетворкінг-додаток з можливістю призначати зустрічі з потенційними бізнес-партнерами і співробітниками.
  • Спецпропозиції на маркетингові інструменти.
  • Онлайн-афтепаті з DJ-сетами.

Конференція Adsider Live / Digital Marketing Boost буде корисна: топ-менеджерам, маркетологам, рекламодавцям, менеджерам рекламних агентств.

Серед спікерів: Павло Даніман («Київстар»), Вадим Іщенко (Uklon), Іван Ляшенко (Parimatch), Андрій Скоцик («Укрпошта»), Іван Федоров (Admixer), Анастасія Байдаченко (IAB), Кирило Тишкевич (Vertigo) та інші.

Варіанти участі:

  • Безкоштовно (доступ до всього контенту конференції).
  • $15 (контент + максимальний доступ до всіх нетворкінг можливостей).

Зареєструватись можна на сайті.

12-15 жовтня відбудеться Adsider Live / Digital Marketing Boost

А для натхнення і поповнення власної скарбнички ідей радимо переглянути ці шість прикладів інноваційного маркетингу від телеком-компаній.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...