12-15 жовтня відбудеться онлайн-конференція Adsider Live / Digital Marketing Boost

Adsider Live / Digital Marketing Boost — 4-денна практична безкоштовна онлайн-конференція з маркетингу і стратегій зростання на 2021 рік.

12-15 жовтня 50+ СМО та топ-менеджерів великих брендів з України, Білорусі, Казахстану та Молдови поділяться кейсами, які спрацювали цього року, і розкажуть, як побудувати маркетингову стратегію на 2021 рік.

Digital Marketing Boost — це:

  • 16+ годин доповідей та панельних дискусій.
  • 4 дні та 4 теми: технології і дані, реклама (креативи та стратегії запуску), маркетингова стратегія 2021, лояльність і робота з клієнтами.
  • Тільки практичні кейси у форматі «бери і роби».
  • Нетворкінг-додаток з можливістю призначати зустрічі з потенційними бізнес-партнерами і співробітниками.
  • Спецпропозиції на маркетингові інструменти.
  • Онлайн-афтепаті з DJ-сетами.

Конференція Adsider Live / Digital Marketing Boost буде корисна: топ-менеджерам, маркетологам, рекламодавцям, менеджерам рекламних агентств.

Серед спікерів: Павло Даніман («Київстар»), Вадим Іщенко (Uklon), Іван Ляшенко (Parimatch), Андрій Скоцик («Укрпошта»), Іван Федоров (Admixer), Анастасія Байдаченко (IAB), Кирило Тишкевич (Vertigo) та інші.

Варіанти участі:

  • Безкоштовно (доступ до всього контенту конференції).
  • $15 (контент + максимальний доступ до всіх нетворкінг можливостей).

Зареєструватись можна на сайті.

12-15 жовтня відбудеться Adsider Live / Digital Marketing Boost

А для натхнення і поповнення власної скарбнички ідей радимо переглянути ці шість прикладів інноваційного маркетингу від телеком-компаній.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Конкурс мікрофотографії Nikon 2020 оголосив переможців

В ході конкурсу Nikon Small World 2020 було обрано 20 фотографій, які доводять, що пошук науковцями відповідей йде поруч зі здатністю цінувати красу.

Creative Digest CIAU. Випуск #011

Creative Digest CIAU. Випуск #011

Навушники, що здатні відстежувати вираз обличчя. Настільна гра для дизайнерів. Колекція одягу та аксесуарів з утилізованих матеріалів. Та новий телеграм-канал ...

Картонний вболівальник вирушає на пошуки пива у новій рекламі Bud Light

В цьому кумедному відео картонний вболівальник «Нью-Йорк Джаєнтс» раптом оживає і вирушає у епічний квест. Заради пива, звісно.

«Європейські можливості для українського кіно»: серія вебінарів «Креативної Європи»

Цієї осені Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні в партнерстві з Ukrainian Film School та Держкіно України організовує ...

Kyiv Art Fair онлайн відкрився для відвідувачів

Цього року фестиваль сучасного мистецтва Kyiv Art Week проходить онлайн. Традиційний ярмарок трансформувався в єдину діджитал-платформу для експонування та продажу ...

Страшенний вибір. Фокстрот показав у рекламі рімейк відомого фільму жахів

Для зйомок нового рекламного ролика бренд Фокстрот вирішив використати сюжет із популярного трилеру «Дзвінок» (The Ring) та відзняти одну з ...