• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Не мовчи! Avon розпочала благодійну ініціативу на підтримку жінок, що постраждали від домашнього насилля

17 Березня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Не мовчи! Avon розпочала благодійну ініціативу на підтримку жінок, що постраждали від домашнього насилля
Share on FacebookShare on Twitter

Компанія AVON започаткувала в Україні ініціативу «Не мовчи». Мета ініціативи — допомогти жінкам, які потерпають від домашнього насильства. За даними всеукраїнського дослідження*, в Україні 34% жінок стикаються з домашнім насиллям особисто або знають про випадки насильства у своєму оточенні.

Жертв — 34%

Водночас дослідження UNFPA Ukraine виявило: 17% громадян вважають, що заради збереження сім’ї жінка має терпіти насильство з боку чоловіка, а кожен четвертий українець (25%) стверджує, що фізичне насилля чоловіка проти жінки можна виправдати*.

Проблема насильства над жінками лише поглиблюється в умовах карантинних обмежень: згідно зі статистикою Національної поліції тільки в першому півріччі 2020 року кількість дзвінків на гарячу лінію з питань насилля зросла на 101 тис., порівнюючи з попереднім роком.

Помада на захист

Саме тому Avon започатковуєнову ініціативу «Не мовчи» й розпочинає продаж благодійної помади, щоб допомогти жінкам, які постраждали від домашнього насильства. 100% прибутку від продажу будуть спрямовані на надання психологічної підтримки й прихистку потерпілим жінкам. Назва ініціативи «Не мовчи» слугує також закликом до жінок не замовчувати проблему насильства в сім’ї, а звертатися по допомогу. Ініціатива триватиме лише впродовж березня.

Не мовчи – ініціатива Avon

В Україні Avon опікується проблемою насильства над жінками з 2009 року. 2019 року компанія розпочала співпрацю з UNFPA Ukraine (Фонд ООН у галузі народонаселення), щоб спільно боротися з домашнім насиллям і допомагати потерпілим. В Україні жінки, які потерпають від домашнього насильства, найчастіше зіштовхуються з двома проблемами: не знають, куди звертатися по допомогу, або не можуть скористатися послугами служб, які надають підтримку постраждалим, через їхню завантаженість і нестачу ресурсів. Тому пріоритетні напрями партнерства Avon і UNFPA Ukraine — поширення інформації про послуги, якими потерпілі жінки можуть скористатися, надання матеріальної допомоги й збір коштів для UNFPA Ukraine через продаж благодійної продукції Avon.

Так, у межах партнерства в листопаді 2019 року компанія Avon передала в розпорядження Фонду ООН у галузі народонаселення благодійну матеріальну допомогу — 77 тисяч одиниць продукції на суму понад 10 мільйонів гривень. Цю продукцію — одяг, взуття, аксесуари — UNFPA Ukraine розподілив і передав у притулки 62 населених пунктів, де перебувають тисячі жінок, які постраждали від домашнього насилля.

Сміливий червоний

«Українки — це жінки великої сили й духу. За роки своєї кар’єри в Avon я не раз пересвідчувалася в цьому, спостерігаючи, як жінки, що втратили віру в себе чи потрапили в скруту, попри все, ставали успішними, здійснювали свої мрії. Проте в ситуації, коли жінка стає жертвою домашнього насилля, їй потрібна допомога зі сторони. Тому я закликаю жінок підтримувати одна одну: купувати помаду, щоб разом зібрати більше коштів. Символ ініціативи — помада кольору „сміливий червоний“. І це не просто так. Макіяж допомагає українкам почуватися впевненіше, а це означає не боятися змін, вірити у свої сили й змінювати своє життя на краще», — прокоментувала Єлизавета Коробченко, генеральна директорка Avon в Україні та Грузії.

Акція «Не мовчи» триватиме лише з 1 до 31 березня включно. Придбати лімітовану помаду можна через представника або на сайті.

#Watchmenow #осьякяпідтримую


* За даними дослідження «Сучасна українка», проведеного на замовлення ДП «Ейвон Косметікс Юкрейн», за участю 1000 жінок віком 18—65 років у містах України з населенням 50+ тис., окрім АР Крим і району проведення ООС, липень 2020 р.

** За даними дослідження «Ставлення громадян до гендерно зумовленого та домашнього насильства», проведеного на замовлення UNFPA Ukraine, за участю 1000 респондентів віком від 16 років, які проживають по всій Україні, окрім АР Крим і району проведення ООС, березень 2019 р., лютий 2020 р.


Читайте такж: Британська художниця Холлі Рінґроуз створила портрети жертв домашнього насильства. Таким чином вона вшанувала пам’ять жінок, убитих їхніми колишніми чи нинішніми партнерами. Вона малює кожну жінку лише по одній хвилині за кожен рік, який ця жінка прожила.

Теги: благодійністьгендерна рівністьдомашнє насильствосоціальна відповідальність

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію
Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025

Підрозділи ТрО давно виконують бойові завдання на рівні з іншими частинами, але нових бійців змушені залучати власними силами. У цій ситуації два колишні рекламники, які служать у 135 окремому батальйоні...

Читати даліDetails

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни

Як відвідування офлайн-подій допомагає Силам Оборони: Quests Inc проводить челендж для підтримки армії

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.