Міністерство цифрової трансформації України та креативна платформа CASES уклали Меморандум про співпрацю. Метою підписання меморандуму є сприяння розвитку креативних індустрій України шляхом створення спільних проєктів та ініціатив.

Автор креативної платформи CASES та проєкту Креативна Практика Анатолій Попель зазначає:

«Наша креативна платформа ставить за мету популяризацію та розвиток креативних індустрій України. Протягом останніх років ми запускали багато проєктів, націлених на це — конференцій, освітніх заходів тощо. Сьогодні CASES — більше ніж просто вебсайт чи онлайн-ЗМІ. Це також спільнота, до якої належить вже понад тисячу організацій та понад 15000 фахівців. Ми знаємо багато проблем індустрії, розуміємо та поділяємо ці проблеми. А ще ми маємо візію стосовно того, як можемо поліпшити економіку та екологію креативних індустрій. Мінцифри робить багато такого, що, — я впевнений, — дозволить за кілька років просунути креативні індустрії вперед завдяки автоматизації, детінізації та діджиталізації процесів. Без цього бурхливий розвиток креативної економіки був би неможливим. А завдяки їх зусиллям він перетворюється на питання часу. Звісно, ми щасливі мати таких партнерів у нашому проєкті».

Мінцифра співпрацюватиме з CASES над розвитком цифрових освітніх продуктів

Керівник проєкту Дія Мстислав Банік підкреслив:

«Державний сектор завжди був максимально відокремлений від креативної індустрії, яка зростала та розвивалась всі роки незалежності України. Якщо подивитись на державні сайти, комунікацію тощо — це зазвичай щось застаріле, громіздке й незрозуміле. Державні продукти й сервіси в плані візуалізації, комунікації та технологій — паралельний світ.

Ні для кого не таємниця, що креативний світ ніколи не прагнув наблизитись до державного сектору — ані з боку якихось проєктів, ані з боку працевлавлаштування. Але позаминулого року з’явилась Дія — проривний сучасний продукт, в якому величезне значення мають usability, user experience, звісно, user interface, людяна комунікація тощо.

Тепер держава відкрита до розуміння креативної індустрії, взаємного проникнення та спільного розвитку в цьому напрямку. Особисто я дуже задоволений, що ми починаємо співпрацю з CASES, у команди якого є бачення розвитку цілої індустрії. Тож, звісно, радий долучитись до реалізації таких амбітних планів».

Також Мінцифра та CASES домовились співпрацювати в проєктах цифрової трансформації.

Нагадаємо, CASES — це онлайн-платформа креативних індустрій України. В межах проєкту команда створила освітній майданчик «Креативна Практика» за сприяння креативних компаній України.


Читайте також: сервіс онлайн-навчання Coursera підбив підсумки 2020 року та визначив найпопулярніші навчальні курси цього непростого кризового року. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Кіно, спорт та цькування: п’ять прикладів креативного використання GIF-зображень

Ці кампанії з архівів The Work є наочним прикладом креативного та ефективного використання GIF-зображень, популярність яких за час локдауну лише зросла.

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

У вівторок, 19 січня, на молодіжному каналі MEGOGO LIVE відбудеться показ першої частини соціального проєкту «Країна сонячних зайчиків», над виробництвом ...

Книга про предметний дизайн

Вийшла перша українська книга про предметний дизайн — PRODUCT DESIGN in Ukraine

В Україні вийшла перша книга про предметний дизайн «PRODUCT DESIGN in Ukraine / Предметний дизайн в Україні. Меблі, освітлення, декор». ...

«Приват24» привів Святого Миколая в кожен дім через смартфон

Новорічні свята — найчарівніший час! Цього року вперше українців привітав зі святами цифровий Святий Миколай. ПриватБанк разом із Visa подарував ...

X-Ray Marketing Awards X-Ray Marketing Awards 

MMR продовжує приймати анкети для участі в X-Ray Marketing Awards

Минулий рік зруйнував усі плани, змусив подивитися на світ інакше, відкрив нові сторони бізнесу. Брифи стали неважливими. Тепер основний виклик ...

Курка чи яйце? Мережа Systeme U подорожує назад у часі, щоб з’ясувати, що ж було раніше

В своїй новій рекламній кампанії французька мережа супермаркетів Systeme U вирішила з гумором розглянути питання «курка чи яйце?»