• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Креатори створили віртуальний Ланцюг Соборності від Києва до Сімферополя

1 Лютого, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Креатори створили віртуальний Ланцюг Соборності від Києва до Сімферополя
Share on FacebookShare on Twitter

Агенція CF.Digital та бренд КOZAЦЬКА РАDA у День Соборності України змогли об’єднати більше 40 тисяч українців зі всього світу. 

Цього року через карантинні обмеження українці не змогли взятися за руки в живому ланцюзі на День Соборності. Натомість об’єдналися віртуально і головне — у безпечному форматі.

Креатори створили віртуальний Ланцюг Соборності від Києва до Сімферополя

Акція тривала два дні, розпочалась 21 січня у 31 річницю «Української Хвилі» – першого живого Ланцюга Соборності. Міста та країни об’єднувались аватарками учасників, які по принципу живого ланцюга розміщувались на детальній супутниковій карті. Маршрут довжиною 1058 кілометрів був спланований так, щоб п’ять разів перетнути Дніпро. Він символічно об’єднав Україну в тих місцях, де активісти щороку створювали живі ланцюги — на мосту Патона у Києві, на мостах у Дніпрі та Запоріжжі.

Креатори створили віртуальний Ланцюг Соборності від Києва до Сімферополя

«У День Соборності хотілося вперше за багато років не сумувати за Кримом. А показати верховенство ідеї над грубою силою. Знайти спосіб перетнути чужий кордон на своїй землі без дозволу. І зробити це не у традиційний для Дня Соборності спосіб — у живому ланцюзі. Гадаю, що у нас це вийшло», — коментує креатор Андрій Клименко. 

Результати кампанії виявилися неочікуваними навіть для самих організаторів. Адже віртуальний Ланцюг Соборності став по-справжньому вірусною акцією. Кожні 3 секунди до Ланцюга приєднувався новий учасник. Новину підхопили ЗМІ та пабліки у соціальних мережах. Учасники запускали власні флешмоби зі скрінами  свого місцезнаходження на карті.

Загалом у Ланцюзі взяли участь 40 573 учасники з більше ніж 100 країн світу: від Польщі та США до Люксембургу і Танзанії, а ще понад 1000 населених пунктів України. Про Ланцюг Соборності згадали понад 40 національних та регіональних видань, більше 10-ти загальнонаціональних та регіональних телеканалів. А у соцмережах акція отримала десятки тисяч реакцій.

Креатори створили віртуальний Ланцюг Соборності від Києва до Сімферополя

Ірина Муштіна, директорка CF.Digital: «Це по-справжньому зворушливий і важливий проєкт, у якому ми не мали жодного права на похибку. І тепер, коли можна спокійно видихнути, хочеться просто подякувати.

Своїй команді — за те, що були на зв’язку 24/7 і наполегливо працювали над найменшими дрібницями. Бренду КOZAЦЬКА РАDA, за те, що наважились на такий сміливий вчинок. Ви справді неймовірно мужній бренд!

І звісно, усім учасникам, особливо кримчанам, які писали зворушливі до сліз повідомлення про те, що отримали можливість відчути себе вдома. Ми пам’ятаємо про вас і сподіваємось незабаром взятися за руки по тому ж маршруту, але не у віртуальному, а живому Ланцюзі Соборності».


Читайте також: Компанія Carlsberg Ukraine презентувала календар «сталих звичок», який допоможе розпочати вести більш свідоме, екологічне та ресурсозберігаюче життя.

Теги: креативністьсоціальна рекламасоціальні мережісуспільствотехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.