Котономіка — книга з економіки для дітей з обкладинкою в доповненій реальності

У листопаді 2020 року Олексій Геращенко, економіст, підприємець і громадський діяч випустив нову освітню книгу для дітей «Котономіка, або Як коти економіку будували». Обкладинка цієї книги оживає в доповненій реальності. Втілити ідею інтерактивної обкладинки Олексію допомогла компанія ADVIN, яка написала пісню, зробила анімацію і розмістила контент в доповненій реальності!

Котономіка. Доходи — Витрати = 50 коталерів

Автор — Олексій Геращенко, підприємець, викладач в Києво-Могилянській бізнес-школі та батько трьох дітей. Його діяльність спрямована на розвиток економічної грамотності в українському суспільстві, особливо серед молодшого покоління. Щоб зробити книгу сучасною, Олексій додав інтерактивну обкладинку з технологією доповненої реальності.

Книга розповідає про дивну країну Кеторію, в якій коти посварилися з людьми і вирішили організувати свою власну котячу державу. У книзі в форматі сторітелінгу можна познайомитися зі світом бізнесу, торгівлі, грошей, успіху і взаємної вигоди. Це казкова історія про створення економічної системи з нуля: від поділу праці та створення грошей до конкуренції і небезпек в бізнесі. Такі важливі в дорослому житті знання тепер можна отримати в дитинстві.

Автор добре знайомий з новітніми тенденціями та розуміє, як зацікавити дітей. Тому для залучення юних читачів він втілив ідею з обкладинкою в доповненої реальності. Обкладинка — перша важлива зустріч із книгою і можливість познайомитися з її героями, дізнатися особливості їх характеру. Щоб «оживити» Котономіку, читач може відсканувати обкладинку за допомогою додатку ARLOOPA, подивитися захоплюючий контент і відразу поділитися фото і відео в своїх соціальних мережах.

Команда ADVIN зробила прев’ю і задала tone of voice: написала пісню, зробила анімацію і розмістила контент з доповненою реальністю на обкладинці. Анімовані котики, головні герої, заспівали пісню «Котономіка — це кльово…», яка відразу засіла в головах і стала приємним супроводом книги.

«Хотілося зробити книжку сучасною, зацікавити юного читача, досягти мети, щоб діти читали, думали, розмірковували, пізнавали і ставили нові питання з задоволенням. Доповнена реальність від команди ADVIN стала ще однією главою моєї книги», — говорить автор книги Олексій Геращенко.

Доповнена реальність в книгах. Фан або «must have»?

Використання доповненої реальності в літературі, особливо в дитячій — не новина. Доповнена реальність привертає видавців і читачів таємничою подорожжю, в якій можна опинитися разом з головними героями. Це візуалізація персонажів, підвищення інтересу до книги і цифровий контент, який є таким важливим для молодого покоління. Як результат, доповнена реальність збільшує час взаємодії з книгою, дарує своїм читачам приємні пам’ятні емоції і збільшує конверсію продажів серед людей, які взаємодіють з AR.

Котономіка — книга з економіки для дітей з обкладинкою в доповненій реальності

Що нас чекає далі?

Сьогодні в літературі найчастіше реалізуються обкладинки, що оживають, і окремі персонажі. Але тенденція прямує до комплексних футуристичних AR-проектів, які будуть протягом всієї книги супроводжувати читача в формі квесту або подорожі по книзі з анімованими персонажами.

Наше майбутнє, вони ж діти покоління Альфа (з 2010 року народження), і зовсім не знають, що таке жити без смартфонів. Згідно GSMA, в даний час в усьому світі налічується понад 10,09 мільярдів мобільних підключень, що на 2,26 мільярда більше, ніж людей у ​​всьому світі. А кількість користувачів доповненої реальності вже перевищила мільярд, і за прогнозами до 2023 року досягне трьох мільярдів. Цифри вказують на тенденцію, наголошуючи бізнесу — чим швидше, тим краще!

«Глобально, зміни останнього року трансформують доповнену реальність з елемента фана в осмислену стратегію зростання, яка дає збільшення чітко вимірних метрик для бізнесу», — коментує Артем Чигиринський, CEO і засновник компанії ADVIN.

За останній рік всі зрозуміли, що потрібно виходити за межі і використовувати нові рішення. Розвиток 5G, AR / VR окуляри від Facebook, ключова концентрація Apple на розвиток ПО з доповненою реальністю, дистанціювання робочих процесів — все це сприяє розвитку AR як одного з основних технологічних напрямків на найближчі роки. Доповнена реальність перестала бути локального і розважального характеру і набула глобального масштабу, адже мова все частіше про освітні та соціальних кампаніях.


Читайте також:

Керівний партнер компанії ADVIN Артем Чигиринський написав статтю про те, як AR/VR-технології доповнюють креативні комунікації бренду.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.