Конкурс кумедних фото диких тварин оголосив фіналістів

Конкурс Comedy Wildlife Photography Awards 2020 оголосив фіналістів, до яких увійшли 44 фотографії, зроблені цього року. В центрі уваги цих фото опинилися не лише комічні моменти, а й краса та вразливість природи. Що характерно для всіх робіт, які були подані на конкурс кумедних фото диких тварин, то це те, що всі «фотомоделі» певною мірою подібні до людей – стиль, який є своєрідним продовженням портретної фотографії.

Цей міжнародний конкурс було засновано у 2015 році фотографами Полом Джойнсоном-Хіксом (Paul Joynson-Hicks) та Томом Сулламом (Tom Sullam). До участі в ньому запрошуються як знавці фотомистецтва, так і природозахисники. Жодного вступного внеску участь у конкурсі кумедних фото диких тварин не передбачає.

Окрім того, що цей конкурс додає трохи комедії життю, він привертає увагу до охорони тваринного світу і до того ж у такий цікавий та позитивний спосіб. Головним партнером конкурсу Comedy Wildlife Photography Awards є організація Born Free Foundation.

На цих фото можна побачити лисицю, що веде напружені перемовини з мишею, усміхнену рибку та жирафа, що вліз у чуже фото. Зображення-фіналісти намагаються створити у глядача відчуття залученості, емпатії та зв’язку з тваринним світом і викликати повагу до диких тварини. Таким чином вони підкреслюють подібність між людьми та природою.

Окрім демонстрації кумедних фото, конкурс Comedy Wildlife Photography Awards пропагує ідеї, які мають допомогти кожному зробити свій внесок у справу захисту природи. Від підтримки місцевих виробників до висаджування медоносних квітів, щоб підживити бджіл.

Конкурс кумедних фото диких тварин охоплює такі категорії:

  • Наземні тварини (спонсор – Alex Walkers Serian)

Всі дикі тварини, що живуть на суходолі.

  • Повітряні істоти (спонсор – Spectrum)

Тобто птахи, кажани і взагалі все, що літає. Навіть птеродактилі. Але лише за умови, що фото не більше 99 років, як цього вимагають умови Comedy Wildlife Photography Awards.

  • «Юніор» (спонсор – ThinkTank)

Для тих, кому ще немає 16 років.

  • Портфоліо (спонсор – Amazing Internet)

Сюди входять фотоколекції, що складаються з чотирьох зображень

  • Підводні тварини

Риби та всі інші тварини, що живуть під водою.

  • Відеокліп

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Nebo на культурній орбіті: новини з Канади, про Netflix та найменший у світі автосалонNebo на культурній орбіті: новини з Канади, про Netflix та найменший у світі автосалон

Nebo на культурній орбіті: новини з Канади, про Netflix та найменший у світі автосалон

Привіт, земляни! Поки у вас лише з’являється святковий настрій, у нас він уже давно є. А все тому, що нашій ...

Nebo ideas agency и магия кофе «Чорна Карта»

Nebo ideas agency выпустило новый магический ролик для бренда «Чорна Карта». В нем креативщики решили показать историю одного дворика итальянского ...

Microsoft патентує технологію для оцінки продуктивності робочих нарад

Meeting Insight Computing System розрахована на те, щоб спостерігати за людьми в ході наради, а потім дати поради щодо шляхів її вдосконалення.

Ілля Кенігштейн та Дем’ян Ом про те, що значить — діяти інноваційноІлля Кенігштейн та Дем’ян Ом про те, що значить — діяти інноваційно

Ілля Кенігштейн та Дем’ян Ом про те, що значить — діяти інноваційно

Здорова конкуренція є запорукою прогресу економіки країни. Аби бути конкурентоспроможним в епоху науково-технічного прогресу, потрібно відчувати і передбачати тренди. Їх ...

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

Creative Digest CIAU. Випуск #017Creative Digest CIAU. Випуск #017

Creative Digest CIAU. Випуск #017

Соціальні кампанії для боротьби з домашнім насильством. Startup World Cup в Україні. Екопроєкти 2020. А також історії створення логотипів культових ...