Гурт Twenty One Pilots запустив нескінченний музичний кліп

Для свого музичного треку «Level of Concern» гурт Twenty One Pilots запустив нескінченний музичний кліп. Ця трансляція наживо ніколи не зупиняється!

Відео, задумане режисером Джейсоном Цадою (Jason Zada) та створене за допомогою платформи Imposium, було опубліковане 22 червня. І ті, хто час від часу зазирали на цей канал YouTube, могли побачити, що пісня, яка супроводжується невпинним потоком мінливих зображень та жвавою дискусією в чаті, дійсно все ще триває.

Це щось на кшталт нескінченної вечірки, до якої приєднуються все нові й нові люди. Але тут завжди можна поглянути на щось новеньке і відчути себе частиною спільноти.

Гра в загадки

Ця концепція вперше була озвучена за допомогою загадкового 24-годинного відео, яке було опубліковане 12 червня. В ньому можна було побачити різноманітні зображення на телеекрані, а глядачам пропонували зателефонувати за вказаним номером. Як, наприклад, у цьому тизері під назвою «Починати тут»:

По суті, це була гра, а телефонний номер дозволяв розгадати перше кодове слово. Наступну підказку можна було отримати на сайті гурту Twenty One Pilots у вигляді добірки зображень, відео- та звукозаписів. Всього кодових слів було 20: якесь можна було розгледіти у відео, якщо поставити його на паузу, якесь – знайти у спектрограмі аудіофайлу. Ще одне можна було витягти з битого фотофайлу, який треба було відкрити у текстовому редакторі, щоб побачити координати, які вводяться у Google Карти…

Ті наполегливі фанати, які знаходили всі 20 кодових слів, отримували можливість завантажити власний контент для створення кліпу до пісні «Level of Concern», таким чином роблячи власний внесок у нескінченний музичний кліп та гарантуючи, що ця трансляція ніколи не скінчиться.

Музиканти гурту пояснили свій задум так:

Але оскільки не кожному вистачить терпіння розгадувати загадку за загадкою, інші учасники вже встигли назвати в коментарях всі кодові слова. Тож особливо нетерплячі можуть скористатися готовими відповідями.

Трек «Level of Concern» був записаний в умовах карантину, і він став першою музичною композицією, створеною гуртом Twenty One Pilots після 2018 року. Цей кліп зібрав аудиторію в 150 мільйонів глядачів.

Кошти, зібрані завдяки цій пісні, будуть передані у міжнародний фонд Crew Nation. Фонд надає підтримку тим музикантам, яких пандемія зачепила особливо сильно через заборону живих концертів.

Джерело

Музичний кліп – не завжди коротка форма.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили склад голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.