Гурт Twenty One Pilots запустив нескінченний музичний кліп

Для свого музичного треку «Level of Concern» гурт Twenty One Pilots запустив нескінченний музичний кліп. Ця трансляція наживо ніколи не зупиняється!

Відео, задумане режисером Джейсоном Цадою (Jason Zada) та створене за допомогою платформи Imposium, було опубліковане 22 червня. І ті, хто час від часу зазирали на цей канал YouTube, могли побачити, що пісня, яка супроводжується невпинним потоком мінливих зображень та жвавою дискусією в чаті, дійсно все ще триває.

Це щось на кшталт нескінченної вечірки, до якої приєднуються все нові й нові люди. Але тут завжди можна поглянути на щось новеньке і відчути себе частиною спільноти.

Гра в загадки

Ця концепція вперше була озвучена за допомогою загадкового 24-годинного відео, яке було опубліковане 12 червня. В ньому можна було побачити різноманітні зображення на телеекрані, а глядачам пропонували зателефонувати за вказаним номером. Як, наприклад, у цьому тизері під назвою «Починати тут»:

По суті, це була гра, а телефонний номер дозволяв розгадати перше кодове слово. Наступну підказку можна було отримати на сайті гурту Twenty One Pilots у вигляді добірки зображень, відео- та звукозаписів. Всього кодових слів було 20: якесь можна було розгледіти у відео, якщо поставити його на паузу, якесь – знайти у спектрограмі аудіофайлу. Ще одне можна було витягти з битого фотофайлу, який треба було відкрити у текстовому редакторі, щоб побачити координати, які вводяться у Google Карти…

Ті наполегливі фанати, які знаходили всі 20 кодових слів, отримували можливість завантажити власний контент для створення кліпу до пісні «Level of Concern», таким чином роблячи власний внесок у нескінченний музичний кліп та гарантуючи, що ця трансляція ніколи не скінчиться.

Музиканти гурту пояснили свій задум так:

Але оскільки не кожному вистачить терпіння розгадувати загадку за загадкою, інші учасники вже встигли назвати в коментарях всі кодові слова. Тож особливо нетерплячі можуть скористатися готовими відповідями.

Трек «Level of Concern» був записаний в умовах карантину, і він став першою музичною композицією, створеною гуртом Twenty One Pilots після 2018 року. Цей кліп зібрав аудиторію в 150 мільйонів глядачів.

Кошти, зібрані завдяки цій пісні, будуть передані у міжнародний фонд Crew Nation. Фонд надає підтримку тим музикантам, яких пандемія зачепила особливо сильно через заборону живих концертів.

Джерело

Музичний кліп – не завжди коротка форма.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

«Нас надихнула відсутність очевидного в київському просторі». Засновниці проєкту «Читати Київ» – про народження ідеї та шляхи її втілення

Одним з лауреатів, які вибороли нещодавно Премію Українського Культурного Фонду став проєкт «Читати Київ». Особливістю цього проєкту, його двигуном стала ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...