House of Europe анонсує гранти на персональні проєкти у сфері медіа і не тільки

House of Europe запустила програму підтримки персональних проєктів у сфері медіа, культури та креативних індустрій, освіти, охорони здоров’я, соціального підтриємництва та роботи з молоддю. Журналісти і редактори, художники, артменеджери, соціальні підприємці, медики, тренери молодіжних організацій і представники багатьох інших категорій можуть отримати до 4000 євро на реалізацію персонального проєкту.

Проєкт — це будь-яка ініціатива, що допоможе отримати новий досвід, прокачати навички та поділитися ідеями з іншими.

Отримати диплом школи розслідувальної журналістики, взяти участь у воркшопі з письменництва, запустити подкаст з гостями з усієї Європи або спробувати себе у ролі організатора конференції для обласних медіа з хедлайнером з ЄС — House of Europe підтримає. 

Важливо: до проєкту мають бути залучені ЄС або Велика Британія. Це про двосторонній рух досвідів, тож є можливість як навчатися у європейських експертів, так і ділитися своїми думками.

Дедлайн подачі заявок — 21 жовтня 2020 рік. Деталі — за посиланням.

Окрім сфери медіа, House of Europe також анонсувала:

  • гранти на персональні проєкти у сфері культури та креативних індустрій — деталі тут;
  • гранти на персональні проєкти у сфері освіти — деталі тут;
  • гранти на персональні проєкти у сфері охорони здоров’я — деталі тут;
  • гранти на персональні проєкти у сфері соціального підприємництва — деталі тут;
  • гранти на персональні проєкти у сфері роботи з молоддю — деталі тут.
House of Europe анонсує гранти на персональні проєкти у сфері медіа і не тільки

А нещодавно House of Europe представила 5 нових грантів для українських креативних бізнесів та організацій.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...