House of Europe анонсує гранти на персональні проєкти у сфері медіа і не тільки

House of Europe запустила програму підтримки персональних проєктів у сфері медіа, культури та креативних індустрій, освіти, охорони здоров’я, соціального підтриємництва та роботи з молоддю. Журналісти і редактори, художники, артменеджери, соціальні підприємці, медики, тренери молодіжних організацій і представники багатьох інших категорій можуть отримати до 4000 євро на реалізацію персонального проєкту.

Проєкт — це будь-яка ініціатива, що допоможе отримати новий досвід, прокачати навички та поділитися ідеями з іншими.

Отримати диплом школи розслідувальної журналістики, взяти участь у воркшопі з письменництва, запустити подкаст з гостями з усієї Європи або спробувати себе у ролі організатора конференції для обласних медіа з хедлайнером з ЄС — House of Europe підтримає. 

Важливо: до проєкту мають бути залучені ЄС або Велика Британія. Це про двосторонній рух досвідів, тож є можливість як навчатися у європейських експертів, так і ділитися своїми думками.

Дедлайн подачі заявок — 21 жовтня 2020 рік. Деталі — за посиланням.

Окрім сфери медіа, House of Europe також анонсувала:

  • гранти на персональні проєкти у сфері культури та креативних індустрій — деталі тут;
  • гранти на персональні проєкти у сфері освіти — деталі тут;
  • гранти на персональні проєкти у сфері охорони здоров’я — деталі тут;
  • гранти на персональні проєкти у сфері соціального підприємництва — деталі тут;
  • гранти на персональні проєкти у сфері роботи з молоддю — деталі тут.
House of Europe анонсує гранти на персональні проєкти у сфері медіа і не тільки

А нещодавно House of Europe представила 5 нових грантів для українських креативних бізнесів та організацій.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Saliut MagazineSaliut Magazine

Фонд «Основи» та Видавництво «Основи» створили журнал про українську фотографію — Saliut

Фонд «Основи» спільно з Видавництвом «Основи» та завдяки підтримці Українського Культурного Фонду створили журнал про українську фотографію — Saliut. Як ...

Reebok створив нову колекцію за мотивами мультфільму «Кунг-фу Панда»

Reebok, DreamWorks Animation і Universal Brand Development об’єдналися, щоб створити колекцію Reebok і Кунг-фу Панда, про яку точно будуть складати ...

Науковий підхід до дизайну: гнута тарілка заохочує дітей їсти овочі

Елегантна посудина Helping Plate аж ніяк не схожа на звичні яскраві пластикові тарілочки для дітей. «Доросла» тарілка спонукатиме їсти «як дорослі».

Боб чи не Боб? або Навіщо бельгійська поліція видає брелоки п’яним водіям

Людей на ім’я Боб у Бельгії вистачає. Але там це не просто ім’я. Це ще й символ тієї однієї тверезої людини на всю компанію, кому потім за кермо сідати.

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...