ГО «Точка опори ЮА» запускає проєкт для союзників ЛГБТ

«Союзники в дії» — це сайт та серія активностей для тих та про тих, хто розуміє, що всі люди рівні і мають мати однакові права. Ми, гетеросексуальні люди, та представники ЛГБТ-спільноти хочемо, насправді, одного і того ж», — про це говориться на новому порталі, який запустила Громадська організація «Точка опори ЮА» на підтримку однойменного проєкту.

«Ми всі прагнемо поваги, підтримки, миру, безпеки, кохання, здоров’я — це цінності, які єднають нас, людей, незалежно від нашого кольору шкіри чи волосся, національності чи сексуальної орієнтації. І всі ми потребуємо рівних прав. Це розумію я, гетеросексуальна дівчина, що має багато друзів серед ЛГБТ, це розуміють мої батьки та родичі, друзі та близькі люди, які підтримують мою діяльність і мої погляди. І я впевнена, що таких людей досить багато, щоб ЛГБТ-спільнота відчула нашу підтримку та опору і в нашій країні почались зрушення у бік забезпечення рівних прав для всіх», — говорить менеджерка проєкту Таня Касьян.  

Allies in Action

На сайті проєкту користувачам пропонується підписати Маніфест союзника та виказати тим самим підтримку ЛГБТ-спільноті. Також на сайті є інструкція, як можна бути активним союзником ЛГБТ, тести-вікторини, словничок коректної термінології та шоп із брендованими сувенірами — їх користувачі будуть отримувати за виконані кроки.

Проєкт реалізується ГО «Точка опори ЮА» за підтримки Freedom House в Україні.

Про те, як позитивно та креативно просувати складні теми, ми поцікавились у менеджерки проєкту Тані Касьян:

«Говорити на тему рівності прав для різних груп населення — це непросто. Не вистачає коректної інформації, медіа переповнені дезінформацією і негативом, інколи насмішками, наприклад, якщо ми говоримо конкретно про ЛГБТ-спільноту. І побороти стереотипні уявлення в головах людей, які роками туди вкладались, — те ще завдання. Але тим воно і цікаве.

Коли ми думали, яким має бути проєкт «Союзники в дії», які він має нести меседжі, ми зрозуміли, що опиратимемось на спільні цінності. Адже, якщо відкинути колір шкіри, волосся, етнічність чи сексуальну орієнтацію, більшість людей хоче одного і того ж і живе за одними і тими ж цінностями — повага та гідне ставлення, кохання, підтримка, мир, безпека, здоров’я. Коли ми це розуміємо, стає очевидно, що різноманіття нашого світу не має впливати на недоступність до тих чи інших прав.

Працюючи над проєктом, ми хотіли по максимуму сконцентруватись на позитивних та яскравих тонах, які привертають увагу людей і не викликають відразу чи обурення. Ідею ми підкріпили візуально — веселка ЛГБТ (у якій 6 кольорів, а не 7, як багато хто думає) спирається на опору — союзників, людей, які розділяють думку, що всі ми рівні, і разом утворюють міцне коло взаєморозуміння та підтримки. І розробляючи сайт, я хотіла, щоб усе було написано максимально зрозумілою мовою для будь-кого. Для цього я зібрала словничок, придумала інструкцію, яка допоможе союзникам зрозуміти, куди їм рухатись і як саме вони можуть підтримати своїх друзів, близьких чи колег з ЛГБ-спільноти. Також я розробила декілька вікторин, щоб задіяти і елемент гейміфікації, — людина заповняє тест, виконує кроки з інструкції, а потім ще й подарунок отримає за свої нові знання. Тож моя порада очевидна — про складні речі і глибокі теми треба говорити просто, оптимістично, кольорово і креативно».

Союзники в дії

Можливо, вам також буде цікаво: румунський відділ агенції Cheil і асоціація ANAIS, яка бореться з домашнім насильством, попереджають про жорстоке поводження в сім’ях, яке поступово набирає обороти від початку карантину.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Creative Digest CIAU. Випуск #027Creative Digest CIAU. Випуск #027

Creative Digest CIAU. Випуск #027

Нова порція знань та натхнення від LIONS Live. Добірка актуальних можливостей професійного росту. Онлайн-довідник національних фільмів. Та тренди в графічному ...