Gres Todorchuk стає комунікаційною агенцією та інформує про нове призначення

Компанія відмовляється від частки «pr» у своїй назві та стає комунікаційною агенцією. Операційною директоркою Gres Todorchuk призначена Дарія Любімова. 

Про Gres Todorchuk

Gres Todorchuk була заснована у 2015 році як агенція з фокусом діяльності на культурних, соціальних та освітніх ініціативах. За цей час команда Ярослави Гресь та Олександра Тодорчука реалізувала понад 80 проєктів для великого українського бізнесу, культурних і державних інституцій. У портфелі агенції — робота з Rozetka, Новою поштою, «Сільпо», Visa, «Моршинською», Borjomi, «1+1», Ґете-Інститутом, Малою академією наук, Антикорупційною ініціативою ЄС в Україні та ін.

У 2019 році на замовлення «Укрзалізниці» агенція створила інтерактивну експозицію Ukraine WOW, яка стала найвідвідуванішою виставкою в історії України. У 2020 році проєкти Gres Todorchuk отримали 19 номінацій премії Effie Ukraine. А також агенція здобула світові нагороди Sabre Awards та European Excellence Awards.

Ярослава Гресь, Саша Тодорчук, Дарія Любімова

«Коригування дескриптора — логічне рішення, яке випливає не з того, що ми хотіли б робити, а з того, що ми вже робимо, — говорить Ярослава Гресь. — Упродовж п’яти років ми допомагаємо компаніям формулювати та підсвічувати їхні цінності, допомагаємо правильно транслювати їх на широкий загал і ставати лавмарками. Ми працюємо з репутаціями, лояльністю аудиторій та їхнім залученням, актуалізуємо важливі для брендів теми і  для цього послуговуємося всім арсеналом маркетингових інструментів: стратегічним консалтингом, проведенням досліджень, створенням івентів та експірієнсів, креативними кампаніями, дизайном, лончами проєктів та продуктів, медіасупроводом та іншими. Часто наші проєкти стають окремими брендами в рамках компаній, і їхня успішна робота — наша найбільша винагорода». 

Про Дарію Любімову

Дарія Любімова працює в Gres Todorchuk понад чотири роки. Раніше вона обіймала посаду екаунт-директора. Під її керівництвом були створені чисельні проєкти агенції: від «Марафону для всіх» для Нової пошти до «Зіркової абетки» для ГО «Відчуй». 

«Останні два роки Дарія Любімова обіймала керівні посади в агенції. Одна з її ключових компетенцій — вміння керувати командами, запрошуючи до співпраці з Gres Todorchuk фахівців з різних галузей та у взаємодії досягати найвищих результатів, адже інколи над нашими проєктами працюють 100-200 людей одночасно, — коментує Олександр Тодорчук, керівний партнер Gres Todorchuk. — Ми переконані, що на позиції СОО вона зможе ще більше підсилити агенцію та розкрити свій управлінський потенціал».

Любімова прийшла в Gres Todorchuk з ритейлу — понад сім років вона працювала в компаніях Inditex та MD Fashion. 

«Я прийшла в Gres Todorchuk із зовсім іншої сфери діяльності. Була мотивована амбіцією змінювати світ. Минуло чотири роки, і я розумію, що знаходжуся на своєму місці. Сьогодні серед моїх ключових задач — систематизація бізнес-процесів, підтримка операційного ритму, надання найкращого клієнтського сервісу, система мотивацій та взаємодії для співробітників, які, як і я колись, прийшли до агенції змінювати світ», — ділиться планами Дарія Любімова.

Дарія Любімова, СОО Gres Todorchuk

Дарія Любімова в Facebook.


Нагадуємо також, що нещодавно україно-британська група компаній razom communications презентувала новий брендинг.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Портрети, обірвані, як життя. Художниця Холлі Рінґроуз створила портрети жінок-жертв домашнього насильства

Британська художниця Холлі Рінґроуз створила портрети жертв домашнього насильства. Таким чином вона вшанувала пам’ять жінок, убитих їхніми колишніми чи нинішніми ...

В Америці створили Da Vinci of Debt — найдорожчу інсталяцію в історії мистецтва

Американський пивний бренд Natural Light установив композицію Da Vinci of Debt («Да Вінчі в борг») у залі центрального вокзалу в ...

Gamefabrique Games

Чотири поради, як брендам вдало інтегруватись у відеоігри

Коли відеоігри стали тривимірними, а їхні бюджети перевалили за сотні тисяч доларів, бренди побачили в іграх майданчик для промо. Вдалося ...

Concept Store_1

ПриватБанк і Mastercard відкрили перше в Україні цифрове банківське відділення у Києві

ПриватБанк та Mastercard відкрили в центрі Києва перше в Україні повністю цифрове банківське відділення — Concept Store. Воно працює без ...

«Креативна Європа»: 30 років підтримки європейської кіно- та аудіовізуальної індустрії

«Креативна Європа» святкує 30 років підтримки європейської кіно- та аудіовізуальної індустрії

Вже 30 років підпрограма «МЕДІА», яка з 2014 року реалізується в рамках програми ЄС «Креативна Європа», підтримує європейський кіно- та ...

Український ілюстратор Сергій Майдуков створив ілюстрацію для статті The Guardian

Відомий український ілюстратор Сергій Майдуков, який малює для таких видань, як The New Yorker і The New York Times, проілюстрував статтю ...