ФК «Динамо» підпалив власний стадіон

ФК «Динамо» Київ прийняв рішення випалити траву на своєму домашньому полі, аби вона краще росла у наступному сезоні. 

Футбольний клуб «Динамо» підпалив власний стадіон

Як справжня українська команда, динамівці поважають старі добрі традиції палити сухостій, покладають на цей процес великі сподівання і закликають зробити те саме на стадіонах «Олімпійський» та «Арена-Львів». Дійсно, а чим вони кращі?

ФК «Динамо» Київ прийняв рішення випалити траву на своєму домашньому полі

Насправді, ця акція агенції Gres Todorchuk та ФК «Динамо» має на меті привернути увагу до підпалів на полях, значно більших за футбольні. За даними Державної служби з надзвичайних ситуацій, з початку року в Україні сталося більше 12 тисяч пожеж на луках та в лісах. Через випалювання сухостою гинуть люди, живцем згорають тисячі тварин і знищуються кілометри площин. На думку медиків та екологів, наслідки підпалів можуть спричиняти серйозні отруєння та легеневі захворювання

Футболісти, тренри, працівники ФК «Динамо» закликають усіх українців повідомляти в поліцію про випадки підпалів та назавжди відмовитись від згубної традиції. Давайте викоріними це зло назавжди — задля збереження життів, довкілля та здоров’я власних дітей!

Джерело

Фото: Сергій Рістенко, Depositphotos

В тему: «Наш дім у вогні» — організація Ґрети Тунберг візуалізувала попередження екоактивістки у соціальному ролику.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як архітектура здатна протидіяти зміні клімату

Від принципів безвідходності та озеленення міст до лобіювання екологічних законопроєктів – ось десять способів, як архітектура може протидіяти зміні клімату.

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Створено першу кулінарну книгу для тих, хто через COVID-19 не відчуває смаки або запахи

Один з найвідоміших побічних ефектів COVID-19 — це втрата відчуття смаку або запаху, яка може тривати невизначено довго. Як наслідок, ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

«Креативна Практика» запустила подкаст про залаштунки креативних індустрій

Онлайн-платформа для освіти та кар’єри в креативних індустріях «Креативна Практика» запустила подкаст «Креативна Практика про креативні практики». Ведучим став автор ...