PM GO 6.0 Join the Fight: Федорів, Чичваркін, експерти з Tesla та Pornhub — про виживання бізнесу під час кризи

30 жовтня лідери індустрії з усього світу зберуться на безкоштовній онлайн-конференції PM GO 6.0 Join the Fight.

Криза — це складно, особливо в умовах пандемії. Світ відійшов від початкового шоку, але труднощі нікуди не поділися та навіть посилилися. Експерти прогнозують другу хвилю вірусу і загальне погіршення ситуації. Що робити бізнесу?

Федорів, Чичваркін, експерти з Tesla та Pornhub — про те, як бізнесу боротися за виживання під час кризи

На конференції PM GO 6.0 Join the Fight (реєстрація вже відкрита на сайті) зберуться підприємці, топ-менеджери зі сфер ІТ, маркетингу та спорту, які поділяться рецептами виживання в період, що називають «епохою безладу». Як залишатися на плаву, коли обставини не вселяють оптимізм? Які неочевидні інструменти та рішення допоможуть не тільки зберегти, але й збільшити темпи розвитку та яку стратегію прийняти на найближчі місяці?

Про це та багато іншого розкажуть:

  • Євген Чичваркін, підприємець і інвестор. Засновник «Евросеть», винного магазину Hedonism Wines і ресторану HIDE;
  • Сергій Портнов, СEO міжнародного холдингу Parimatch. Трансформував букмекерську компанію в передову технологічну компанію та визнаний міжнародний бренд;
  • Андрій Федорів, підприємець, маркетолог, засновник FEDORIV GROUP. Працював з провідними українськими компаніями, серед яких «Моршинська», «Нова Пошта», «Ощадбанк», Rozetka та інші;
  • Григорій Бакунов, CTO, VP of Technology в Parimatch Tech. Понад 15 років займався запуском інтернет-проєктів і поширенням інновацій в Yandex, а тепер керує цифровим розвитком в Parimatch;
  • Дмитро Швець, засновник ReFace — додатку для перенесення обличчя на відео та гіфки, що посіло перше місце в AppStore, випередивши TikTok, Netflix.
  • Василь Старостенко, менеджер із залучення клієнтів в Tesla;
  • Іван Ляшенко, CMO в Parimatch;
  • Атанас Райков, директор Rakuten Viber в регіоні EMENA;
  • Дмитро Колодін, консультант з соцмереж і маркетингу в Pornhub;
  • Лука Адорнато, керівник відділу маркетингу футбольного клубу «Ювентус»;
  • і ще десятки лідерів зі світу бізнесу, ІТ та спорту.

Конференція PM GO 6.0 Join the Fight торкнеться всіх можливих аспектів ведення бізнесу та допоможе під новим кутом поглянути на перспективні точки зростання. Про ефективні підходи в роботі під час локдауна також розкажуть експерти з Tesla, організацій UFC і fnatic.

Федорів, Чичваркін, експерти з Tesla та Pornhub — про те, як бізнесу боротися за виживання під час кризи

Захід буде цікавим всім, хто бореться за свою справу і не збирається здаватися, попри хаос, який привнесла пандемія. Цінні знання та досвід для себе винесуть підприємці, топменеджери, маркетологи, розробники та всі, хто хоче адаптуватися до нової реальності.

Участь у PM GO 6.0 Join the Fight безкоштовна за умови попередньої реєстрації на сайті конференції. Початок — о 10:00, 30 жовтня.


Також нагадуємо, що 16 жовтня о 12:00 у Pochayna Event Hall відбудеться The Phygital Show проєкту Ukrainian New Fashion Days 2020.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Хліба й видовищ! Євген Уткін про сучасний інфопростір, штучний інтелект і повернення до цінностей

Медіа Сreativity.ua виступило ексклюзивним інфопартнером конференції «Інформоперація Різдво», яку ініціювала Рада інформбезпеки та кіберзахисту, і публікує тези деяких виступів спікерів. ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.