ДТЕК представив ексклюзивну серію марок

З нагоди 15-річчя ДТЕК презентує ексклюзивну лімітовану серію марок. Ілюстратором філателійного набору став український художник Богдан Сиротинский.

Детальніше про марки компанія розповіла в презентаційному ролику:

«Можливість ділитися теплом і енергією з близькими завжди — незалежно від шляху або відстані, — це великий привілей. У спільному проекті з ДТЕК ми реалізували цю ідею і візуалізували те, чим є компанія сьогодні для суспільства. Ми також хотіли показати всю її широту і різноманітність бізнесів», — каже художник Богдан Сиротинский. 

Марки присвячені ключовим напрямам діяльності компанії, а їх дистрибуція не передбачає продаж. ДТЕК випустив серію подарункових марок для партнерів компанії накладом в 500 штук. 

ДТЕК представив ексклюзивну серію марок

«Серія марок з нагоди ювілею компанії — можливість за допомогою художніх засобів розповісти про внесок ДТЕК в трансформацію української енергетики, про 15 років наполегливої праці, щоб енергосистема України була надійною, екологічною, безпечною та ефективною. ДТЕК забезпечує людей світлом і теплом — енергією, яка допомагає рухатися вперед і несе позитивні зміни», — резюмує Ольга Захарова, директорка з корпоративних комунікацій ДТЕК. 


А ми нагадуємо, що напередодні Нового року ДТЕК представив оновлення свого сайту.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...