Коли команда LIONS проводила масштабне опитування креативних лідерів та топ-маркетологів, щоб дізнатися, що вони думають про стан креативності, їх очікування щодо 2021 року виявилися доволі різноманітними. Із понад 1500 опитаних лідерів креативної спільноти 7% з великим оптимізмом дивилися у 2021 рік, а 41% вважали, що цей рік буде непоганим. Втім, 37% не очікували від нього якихось особливих злетів і падінь, а 15%, що лишилися, мали доволі песимістичний настрій. Але більшість з них все ж переконані, що у постпандемічний час креативні компанії здатні процвітати, а не лише виживати. З огляду на це і була сформульована друга ключова тема Cannes Lions Live 2021, яка закликає відбудувати все краще, ніж було (Building back better).
Що з’ясувало опитування State Of Creativity
Креативна індустрія живе циклами криз та адаптації до них, але 2020 рік для багатьох виявився аж надто непередбачуваним. Чимало креативників скаржилися на нестачу натхнення та ідей або на незацікавленість у сміливих креативних рішеннях. Як показали відповіді респондентів, атмосфера стагнації та проблеми зі співпрацею і дистанційним мотивуванням команди були спільними для всього світу.
Загалом бренди, агенції та медіакомпанії погоджуються, що зараз важливими темами є пошук натхнення і нових стимулів для креативності та швидший шлях до кращих ідей. А також душевне здоров’я та креативне вигорання.
Оптимізм, втім, спостерігаємо також. Нестримна допитливість та винахідливість креативників спонукають їх до постійного вдосконалення як на рівні компанії, так і на особистому.
Відтак команда LIONS вважає, що настав час подивитися, як креативні команди можуть процвітати у переважно віртуальному середовищі, які економічні моделі є оптимальними для надання послуг у креативній сфері і чи не витіснить проєктна робота тривалі контракти.
Друга тема Cannes Lions Live 2021 розгляне, як можна трансформувати майбутнє, створюючи сталі бізнес-моделі, беручи приклад зі стартапів і збираючи навколо себе мультикультуральні та інклюзивні команди, які процвітатимуть у постпандемічний час.
До речі, нещодавнє опитування, яке охопило 13 країн, з’ясувало, що за час пандемії дві третини споживачів спробували нові способи робити покупки. І у всіх 13 країнах щонайменше 65% споживачів лишаються відкритими для таких експериментів.
Нагадуємо, що стежити за новинами Cannes Lions Live 2021 можна на соціальних платформах:
Або ж безпосередньо на сайті: https://www.lionscreativity.com/canneslions2021.