• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Новини

Друга тема Cannes Lions Live 2021 закликає відбудувати все краще, ніж було

14 Травня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Коли команда LIONS проводила масштабне опитування креативних лідерів та топ-маркетологів, щоб дізнатися, що вони думають про стан креативності, їх очікування щодо 2021 року виявилися доволі різноманітними. Із понад 1500 опитаних лідерів креативної спільноти 7% з великим оптимізмом дивилися у 2021 рік, а 41% вважали, що цей рік буде непоганим. Втім, 37% не очікували від нього якихось особливих злетів і падінь, а 15%, що лишилися, мали доволі песимістичний настрій. Але більшість з них все ж переконані, що у постпандемічний час креативні компанії здатні процвітати, а не лише виживати. З огляду на це і була сформульована друга ключова тема Cannes Lions Live 2021, яка закликає відбудувати все краще, ніж було (Building back better).

Що з’ясувало опитування State Of Creativity

Креативна індустрія живе циклами криз та адаптації до них, але 2020 рік для багатьох виявився аж надто непередбачуваним. Чимало креативників скаржилися на нестачу натхнення та ідей або на незацікавленість у сміливих креативних рішеннях. Як показали відповіді респондентів, атмосфера стагнації та проблеми зі співпрацею і дистанційним мотивуванням команди були спільними для всього світу.

Загалом бренди, агенції та медіакомпанії погоджуються, що зараз важливими темами є пошук натхнення і нових стимулів для креативності та швидший шлях до кращих ідей. А також душевне здоров’я та креативне вигорання.

Оптимізм, втім, спостерігаємо також. Нестримна допитливість та винахідливість креативників спонукають їх до постійного вдосконалення як на рівні компанії, так і на особистому.

Відтак команда LIONS вважає, що настав час подивитися, як креативні команди можуть процвітати у переважно віртуальному середовищі, які економічні моделі є оптимальними для надання послуг у креативній сфері і чи не витіснить проєктна робота тривалі контракти.

Друга тема Cannes Lions Live 2021 розгляне, як можна трансформувати майбутнє, створюючи сталі бізнес-моделі, беручи приклад зі стартапів і збираючи навколо себе мультикультуральні та інклюзивні команди, які процвітатимуть у постпандемічний час.

До речі, нещодавнє опитування, яке охопило 13 країн, з’ясувало, що за час пандемії дві третини споживачів спробували нові способи робити покупки. І у всіх 13 країнах щонайменше 65% споживачів лишаються відкритими для таких експериментів.

Нагадуємо, що стежити за новинами Cannes Lions Live 2021 можна на соціальних платформах:

  • IG Reels
  • Facebook 
  • Linkedin
  • Twitter 

Або ж безпосередньо на сайті: https://www.lionscreativity.com/canneslions2021.

Джерело

Теги: cannes lionsкреативністьфестивалі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Як увійти до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств 2025
Маркетинг і Комунікації

Як увійти до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств 2025

11 Квітня, 2025

Щороку Всеукраїнська рекламна коаліція підводить підсумки Національного рейтингу креативності та майстерності комунікаційних агентств України — провідного галузевого інструменту, що відображає творчі досягнення агенцій у рекламно-комунікаційній індустрії. Формування рейтингу базується на...

Читати даліDetails

Оголошено переможців Українського відбору на міжнародний конкурс Креативності в Каннах (Cannes Young Lions & Young Marketers Competition).

Українські Молоді Леви запрошуються на старт Cannes Lions Competitions Young Lions Marketers Competition

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.