Ілюстровані пісні та витріщання на вітрини: кампанії, що створили успішний shoppable-контент

Дослідження IAB показали, що майже половина американських рекламістів планують інвестувати у відео, яке пропонує споживачам shoppable-контент. Тому зараз, коли численні платформи починають опановувати такий формат реклами, організатори Cannes Lions пропонують звернути увагу на ці п’ять кампаній, які є хорошим прикладом поєднання контенту та комерції на різних медіаканалах.

Amazon Binge Shopping (Amazon Prime Video, Herezie Paris, 2020)

Завдяки Prime Video назва Amazon почала асоціюватися з індустрією розваг не менш, ніж з електронною комерцією, а цій кампанії вдалося гармонійно поєднати обидві сильні сторони Amazon. Впродовж одного дня користувачі Amazon Prime Video могли за допомогою хештегу у твіттері #AmazonBingeShopping купити майже будь-яку річ із телесеріалу «Джек Раян». У такий спосіб споживачам було продемонстровано дві головні переваги підписки на Prime: ексклюзивний контент і швидке виконання замовлень.

Shop a Song (Ebay, Goodby Silverstein & Partners San Francisco, 2016)

На платформі eBay shoppable-контент набув формату п’яти музичних кліпів. Кожну річ, яка згадувалася в тексті пісень, можна було купити на сайті. Коли користувач клацав на те, що йому до вподоби, він переходив у пошукову форму eBay. Так цій платформі вдалося додати трохи колориту та емоцій до взаємодії зі споживачами, що не завадить будь-якому сайту, який спеціалізується на електронній комерції.

Missguided Styles Love Island (Missguided, Mediacom North Manchester, 2019)

Британський ритейлер Missguided суттєво підвищив свої обсяги продажів за літо завдяки секції електронної комерції в мобільному застосунку реаліті-шоу Love Island. Щодня там можна було знайти речі, у які в той день були вдягнені учасники шоу. Глядачі могли дивитися передачу на великому екрані і водночас скролити мобільний застосунок, купуючи вбрання, яке їм сподобалося. Своїм успіхом ця кампанія завдячує вмінню реалізувати комерційний потенціал великого імені в індустрії розваг.

Window Shopping (Adidas, TBWA Helsinki, 2013)

Компанія Adidas дала можливість споживачам робити покупки прямо з дисплею-вітрини магазину свого молодіжного бренда Neo у будь який час дня або ночі, навіть якщо сам магазин вже зачинений. Це – приклад того, як shoppable-контент здатен вдихнути нове життя в давно відомі речі.

Built-In Pins (The Home Depot, 22squared Atlanta, 2018)

Ця оптимізована для мобільних пристроїв кампанія з 360-градусним відео спробувала подолати відстань між інтер’єром «до» та інтер’єром «після» для тих, хто робить ремонт самотужки. Контент був інформативним, а взаємодія з ним дозволяла легко здійснити покупку.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

В Україні стартувала перша TikTok-кампанія проти гендерних стереотипів

12 квітня стартувала TikTok-кампанія проти гендерних стереотипів під хештегом #НЕГРІНЖУЙ. Користувачі можуть записати відеоролик, заснований на суспільних стереотипах, в яких ...

Рекрутинг без дискримінації — українські компанії отримали покрокову інструкцію

UNFPA Україна спільно з кар’єрним медіа Happy Monday розробили та представили українським бізнес-компаніям «Чекліст для попередження дискримінації під час рекрутингу». Документ ...

Жюри фестиваля «Белый Квадрат» о фестивалях рекламы и участии в них во время кризиса

Международный фестиваль «Белый Квадрат» (White Square) в этом году пройдет 9-11 июня в офлайн- и онлайн-формате. Ежегодно в фестивале участвует более 1000 конкурсных проектов, ...

Як брендам та рекламодавцям використовувати потенціал YouTube. Безкоштовний вебінар

В середньому кожен українець щодня понад 55 хвилин переглядає контент на YouTube. А чи є серед цього контенту згадування вашого бренду? 22 квітня о 14:00 AIR Brands та комітет з питань ...

Колумбійський стартап створив пристрій, який генерує електричний струм із солоної води

Колумбійський стартап E-Dina запустив проєкт WaterLight, в основі якого пристрій, здатний перетворити звичайну солону воду на електроенергію.

Вуглецевий калькулятор від Mastercard дозволить споживачам визначити свій вплив на довкілля

Mastercard спільно зі шведським фінтех-стартапом Doconomy розробили систему підрахунку вуглецевого сліду для користувачів карток Mastercard. Чи шкодить екології ваша покупка? ...