Діти порекомендували своїх мам для роботодавців у соціальній кампанії OLX

Напередодні Дня Матері в мережі з’явилися незвичайні резюме, в яких діти своїми словами описали мам, рекомендуючи взяти їх на роботу.

мама Іра
мама Олена
мама Оля

В такий спосіб компанія OLX запустила соціальну кампанію #візьміть_маму_на_роботу з метою привернути увагу роботодавців до мам, які мріють знайти вихід із декрету та повернутись на роботу.

«Багато жінок стикаються із небажанням роботодавця брати на роботу матір після декрету. Але ми знаємо, що материнство — це не аби яка школа. Так сталось, що в нашій компанії працює багато мам, для яких ця робота стала першою після тривалого декрету, а також співробітниці, що встигли (як я сама) двічі стати мамою під час роботи в OLX. Переконана, що це величезна перевага нашої великої команди, адже материнство вчить багатозадачності, відповідальності та мистецтву вирішення конфліктів. Ми хочемо, щоб ще більше роботодавців задали собі питання “як я можу допомогти мамам повернутись із декретної відпустки?” і в такий спосіб підтримали прагнення жінки тримати баланс між сім’єю та кар’єрним розвитком», — розповідає Катерина Онищенко, генеральна директорка OLX Україна та Центральна Азія.

OLX запустила соціальну кампанію #візьміть_маму_на_роботу

Для створення проєкту компанія знайшла реальних мам, що знаходяться у пошуку роботи та попросила їхніх дітей розказати, чим їх мама особлива, що вона вміє найкраще та чому варто нею пишатися.

«Моя мама — супергерой, бо вона ніколи не здається!», — каже один з маленьких учасників проєкту.

«За останній рік в мене було більше 20 співбесід. Як тільки роботодавець чує, що в мене двоє дітей — одразу втрачає зацікавленість у співпраці. Чесно кажучи, це дуже розчаровує. Тому я із радістю долучилась до цього проєкту. Вважаю, що ми, мами, — найкращі працівники і роботодавці мають переглянути свій підхід та допомагати мамам знаходити вихід із декрету», — ділиться учасниця проєкту Марія Шульга.

«Мами — одна з найактивніших аудиторій платформи OLX. Саме тому в День Матері ми хочемо надихнути всіх мам не боятись робити перший крок для відновлення кар’єри, позбутись сумнівів, побачивши себе очима своєї дитини — сильною, красивою, всемогутньою. Також ми хочемо замотивувати роботодавців бути прогресивними і відповідальними та пропонувати мамам роботу, тому розіграємо 15 000 бонусних гривень на рахунок OLX  серед роботодавців, які розмістять вакансію в розділі Робота із позначкою #візьму_маму_на_роботу. Кожного місяця на сервісі OLX Робота публікуються десятки тисяч вакансій. Серед них близько 2 000 пропозицій віддаленої роботи. Ми переконані, що багато з них можуть стати трампліном для мам, що мріють повернутись в професію», — коментує Марія Абдулліна, керівниця напрямку OLX Робота.

Читайте також: як змінилася платформа й айдентика OLX в Україні.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Еко-упаковка та аксесуари ручної роботи: новий дайджест історій українського бізнесу

Продовжуємо публікувати дайджест історій українського малого та середнього бізнесу в рамках підтримки акції #ти_мій_антивірус. Нагадаємо, Made in Ukraine запустили соціальну кампанію ...

Перший віртуальний велосипедний тур містами України

Український інститут разом із креативною компанією MOON Studio зняли віртуальний велосипедний тур вулицями Львова, Києва та Харкова. Відео в форматі ...

МОЗ України та Червоний Хрест запустили маску-гру в Instagram

МОЗ України та Червоний Хрест запустили маску-гру в Instagram

Під час карантину люди мало рухаються та більшість часу проводять за ноутбуком або смартфоном — часто в незручному, шкідливому для ...

Гаптичний інтерфейс у повітрі дозволить натискати кнопки, нічого не торкаючись

Система HaptiRead з її бездотиковим інтерфейсом була б корисною у таких громадських місцях як ліфти, банкомати, інформаційно-довідкові кіоски тощо.

Havas Digital Kyiv анонсує партнерство з TikTok

Агентство Havas Digital Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, стало офіційним партнером відеохостингу TikTok. «В історії роботи ...

Вливания во влияние: агентство PROVID усиливает направление по работе с инфлюенсерами

Следуя мировым коммуникационным трендам и проверив общее количество личных подписок на каналы и персональные профили в YouTube, TikTok и Instagram, ...