Діти порекомендували своїх мам для роботодавців у соціальній кампанії OLX

Напередодні Дня Матері в мережі з’явилися незвичайні резюме, в яких діти своїми словами описали мам, рекомендуючи взяти їх на роботу.

мама Іра
мама Олена
мама Оля

В такий спосіб компанія OLX запустила соціальну кампанію #візьміть_маму_на_роботу з метою привернути увагу роботодавців до мам, які мріють знайти вихід із декрету та повернутись на роботу.

«Багато жінок стикаються із небажанням роботодавця брати на роботу матір після декрету. Але ми знаємо, що материнство — це не аби яка школа. Так сталось, що в нашій компанії працює багато мам, для яких ця робота стала першою після тривалого декрету, а також співробітниці, що встигли (як я сама) двічі стати мамою під час роботи в OLX. Переконана, що це величезна перевага нашої великої команди, адже материнство вчить багатозадачності, відповідальності та мистецтву вирішення конфліктів. Ми хочемо, щоб ще більше роботодавців задали собі питання “як я можу допомогти мамам повернутись із декретної відпустки?” і в такий спосіб підтримали прагнення жінки тримати баланс між сім’єю та кар’єрним розвитком», — розповідає Катерина Онищенко, генеральна директорка OLX Україна та Центральна Азія.

OLX запустила соціальну кампанію #візьміть_маму_на_роботу

Для створення проєкту компанія знайшла реальних мам, що знаходяться у пошуку роботи та попросила їхніх дітей розказати, чим їх мама особлива, що вона вміє найкраще та чому варто нею пишатися.

«Моя мама — супергерой, бо вона ніколи не здається!», — каже один з маленьких учасників проєкту.

«За останній рік в мене було більше 20 співбесід. Як тільки роботодавець чує, що в мене двоє дітей — одразу втрачає зацікавленість у співпраці. Чесно кажучи, це дуже розчаровує. Тому я із радістю долучилась до цього проєкту. Вважаю, що ми, мами, — найкращі працівники і роботодавці мають переглянути свій підхід та допомагати мамам знаходити вихід із декрету», — ділиться учасниця проєкту Марія Шульга.

«Мами — одна з найактивніших аудиторій платформи OLX. Саме тому в День Матері ми хочемо надихнути всіх мам не боятись робити перший крок для відновлення кар’єри, позбутись сумнівів, побачивши себе очима своєї дитини — сильною, красивою, всемогутньою. Також ми хочемо замотивувати роботодавців бути прогресивними і відповідальними та пропонувати мамам роботу, тому розіграємо 15 000 бонусних гривень на рахунок OLX  серед роботодавців, які розмістять вакансію в розділі Робота із позначкою #візьму_маму_на_роботу. Кожного місяця на сервісі OLX Робота публікуються десятки тисяч вакансій. Серед них близько 2 000 пропозицій віддаленої роботи. Ми переконані, що багато з них можуть стати трампліном для мам, що мріють повернутись в професію», — коментує Марія Абдулліна, керівниця напрямку OLX Робота.

Читайте також: як змінилася платформа й айдентика OLX в Україні.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.