Depositphotos надасть безкоштовний контент для підтримки креативного комьюніті

Міжнародний фотобанк відкриває доступ до безкоштовних файлів для освітніх проєктів і некомерційних організацій, спрямованих на розвиток дизайну й креативності.

Пропозиція Depositphotos призначена для представників сфери освіти, некомерційних організацій і креативних спільнот. Організації, які стануть партнерами проєкту, отримають доступ до бібліотеки зі 600+ тисяч безкоштовних файлів (зображень, векторів, ілюстрацій) і зможуть використовувати їх у своїх навчальних курсах і програмах. 

«Це рішення з’явилося під час локдауну, коли творча індустрія переживала кризу і ми хотіли бути максимально корисними. За декілька місяців ми почали співробітництво з багатьма українськими й міжнародними проєктами, серед яких польська академія для дизайнерів STGU, канадська організація RGD, креативна школа Projector. З часом ми зрозуміли, що хочемо розвивати цей напрям на постійній основі, оскільки наша місія — підтримувати творчих людей в усьому світі, надихати їх, а також бути актуальним джерелом контенту й інструментом для реалізації будь-яких проєктів», — зазначає Аліна Волчек, CMO Depositphotos.

Для студентів і членів комьюніті також буде діяти спецпропозиція: можливість безкоштовного пробного періоду з доступом до всієї бібліотеки контенту — понад 190 мільйонів файлів і знижка на будь-яку підписку Depositphotos. Отримані за цією пропозицією файли не можна повторно поширювати у комерційних цілях. 

Крім зображень для курсів і знижки для студентів, Depositphotos пропонує співробітництво у творчих проєктах, спонсорську підтримку спільних онлайн- і офлайн-івентів. Щоб приєднатися до ініціативи, необхідно заповнити форму на сайті. При створенні індивідуальної пропозиції буде врахований характер бізнесу і цілі, у досягненні яких Depositphotos може допомогти. 

Depositphotos надасть безкоштовний контент для підтримки креативного комьюніті

Про компанію:

Depositphotos — один з провідних міжнародних фотобанків з бібліотекою із понад 190 мільйонів фотографій, відео, векторів, музики та ілюстрацій. Компанія активно розвиває творчу спільноту зі 100 тисяч авторів, які своїми роботами допомагають візуалізувати ідеї клієнтам зі 192 країн світу. 

Нагадаємо, напередодні Нового року Depositphotos представив свій ребрендинг, над яким працювала команда CREVV.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Віртуальна вишиванка: український бренд UkrLook розробив першу у світі колекцію цифрового етно-одягу

Український бренд UkrLook розробив і випустив першу у світі віртуальну колекцію етно-одягу. Про це для bit.ua розповіли творці бренду UkrLook. ...

Nebo на культурній орбіті: про круасан на дереві, Марс і динозаврів

Привіт, земляни! Подкасти нині усюди: їх слухають мільйони, їх купують за мільйони та навіть фільми по ним знімають. Однак, нещодавнє ...

Одеський кінофестиваль представив офіційний постер

12-й Одеський міжнародний кінофестиваль, який відбудеться з 14 до 21 серпня, представив офіційний постер. Оскільки цього року Україна святкуватиме 30-річчя незалежності ...

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Створено першу кулінарну книгу для тих, хто через COVID-19 не відчуває смаки або запахи

Один з найвідоміших побічних ефектів COVID-19 — це втрата відчуття смаку або запаху, яка може тривати невизначено довго. Як наслідок, ...