Depositphotos надасть безкоштовний контент для підтримки креативного комьюніті

Міжнародний фотобанк відкриває доступ до безкоштовних файлів для освітніх проєктів і некомерційних організацій, спрямованих на розвиток дизайну й креативності.

Пропозиція Depositphotos призначена для представників сфери освіти, некомерційних організацій і креативних спільнот. Організації, які стануть партнерами проєкту, отримають доступ до бібліотеки зі 600+ тисяч безкоштовних файлів (зображень, векторів, ілюстрацій) і зможуть використовувати їх у своїх навчальних курсах і програмах. 

«Це рішення з’явилося під час локдауну, коли творча індустрія переживала кризу і ми хотіли бути максимально корисними. За декілька місяців ми почали співробітництво з багатьма українськими й міжнародними проєктами, серед яких польська академія для дизайнерів STGU, канадська організація RGD, креативна школа Projector. З часом ми зрозуміли, що хочемо розвивати цей напрям на постійній основі, оскільки наша місія — підтримувати творчих людей в усьому світі, надихати їх, а також бути актуальним джерелом контенту й інструментом для реалізації будь-яких проєктів», — зазначає Аліна Волчек, CMO Depositphotos.

Для студентів і членів комьюніті також буде діяти спецпропозиція: можливість безкоштовного пробного періоду з доступом до всієї бібліотеки контенту — понад 190 мільйонів файлів і знижка на будь-яку підписку Depositphotos. Отримані за цією пропозицією файли не можна повторно поширювати у комерційних цілях. 

Крім зображень для курсів і знижки для студентів, Depositphotos пропонує співробітництво у творчих проєктах, спонсорську підтримку спільних онлайн- і офлайн-івентів. Щоб приєднатися до ініціативи, необхідно заповнити форму на сайті. При створенні індивідуальної пропозиції буде врахований характер бізнесу і цілі, у досягненні яких Depositphotos може допомогти. 

Depositphotos надасть безкоштовний контент для підтримки креативного комьюніті

Про компанію:

Depositphotos — один з провідних міжнародних фотобанків з бібліотекою із понад 190 мільйонів фотографій, відео, векторів, музики та ілюстрацій. Компанія активно розвиває творчу спільноту зі 100 тисяч авторів, які своїми роботами допомагають візуалізувати ідеї клієнтам зі 192 країн світу. 

Нагадаємо, напередодні Нового року Depositphotos представив свій ребрендинг, над яким працювала команда CREVV.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...