Міжнародний фотобанк відкриває доступ до безкоштовних файлів для освітніх проєктів і некомерційних організацій, спрямованих на розвиток дизайну й креативності.
Пропозиція Depositphotos призначена для представників сфери освіти, некомерційних організацій і креативних спільнот. Організації, які стануть партнерами проєкту, отримають доступ до бібліотеки зі 600+ тисяч безкоштовних файлів (зображень, векторів, ілюстрацій) і зможуть використовувати їх у своїх навчальних курсах і програмах.
«Це рішення з’явилося під час локдауну, коли творча індустрія переживала кризу і ми хотіли бути максимально корисними. За декілька місяців ми почали співробітництво з багатьма українськими й міжнародними проєктами, серед яких польська академія для дизайнерів STGU, канадська організація RGD, креативна школа Projector. З часом ми зрозуміли, що хочемо розвивати цей напрям на постійній основі, оскільки наша місія — підтримувати творчих людей в усьому світі, надихати їх, а також бути актуальним джерелом контенту й інструментом для реалізації будь-яких проєктів», — зазначає Аліна Волчек, CMO Depositphotos.
Для студентів і членів комьюніті також буде діяти спецпропозиція: можливість безкоштовного пробного періоду з доступом до всієї бібліотеки контенту — понад 190 мільйонів файлів і знижка на будь-яку підписку Depositphotos. Отримані за цією пропозицією файли не можна повторно поширювати у комерційних цілях.
Крім зображень для курсів і знижки для студентів, Depositphotos пропонує співробітництво у творчих проєктах, спонсорську підтримку спільних онлайн- і офлайн-івентів. Щоб приєднатися до ініціативи, необхідно заповнити форму на сайті. При створенні індивідуальної пропозиції буде врахований характер бізнесу і цілі, у досягненні яких Depositphotos може допомогти.
Про компанію:
Depositphotos — один з провідних міжнародних фотобанків з бібліотекою із понад 190 мільйонів фотографій, відео, векторів, музики та ілюстрацій. Компанія активно розвиває творчу спільноту зі 100 тисяч авторів, які своїми роботами допомагають візуалізувати ідеї клієнтам зі 192 країн світу.
Нагадаємо, напередодні Нового року Depositphotos представив свій ребрендинг, над яким працювала команда CREVV.