Dentsu Aegis Network стає dentsu

З жовтня 2020 року глобальна комунікаційна група Dentsu Aegis Network і всі бізнеси в Японії будуть функціонувати під одним брендом – dentsu.

Цей крок знаменує собою нову главу в міжнародному бізнесі dentsu. Прихід нового глобального СЕО Wendy Clark на початку вересня демонструє прагнення групи створювати комплексні маркетингові рішення світового рівня, засновані на даних, технологіях та ідеях. 

Працюючи в 145 країнах, на п’яти континентах, dentsu забезпечує широкий спектр послуг у сфері інтегрованих комунікацій, медіа та цифрових рішень за допомогою глобальних брендів – Carat, Vizeum, dentsu X, iProspect, Isobar, Posterscope, Amplifi, Amnet, The Story Lab, dentsumcgarrybowen, Merkle, MKTG. Крім того, dentsu займається виробництвом і маркетингом спортивного та розважального контенту у світовому масштабі.

Було

Стало

Dentsu Aegis Network стає dentsu

Зміни вступають в силу на всіх ринках присутності холдингу, зокрема й в Україні. У нашій країні міжнародну мережу dentsu представляє група Dentsu Aegis Network Ukraine, яка змінює свою назву на dentsu Ukraine.

«Насправді це не просто ребрендинг. За цими змінами стоїть багато крутих ідей, які дозволяють групі dentsu бути сучасною, затребуваною та успішною у майбутньому», – коментує CEO dentsu Ukraine Олександр Гороховський.


Нагадаємо також, що нещодавно глобальний ребрендинг і репозиціонування бренду провів OLX. Детальніше про це та про першу масштабну кампанію після ребрендингу читайте тут.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...