Dentsu Aegis Network стає dentsu

З жовтня 2020 року глобальна комунікаційна група Dentsu Aegis Network і всі бізнеси в Японії будуть функціонувати під одним брендом – dentsu.

Цей крок знаменує собою нову главу в міжнародному бізнесі dentsu. Прихід нового глобального СЕО Wendy Clark на початку вересня демонструє прагнення групи створювати комплексні маркетингові рішення світового рівня, засновані на даних, технологіях та ідеях. 

Працюючи в 145 країнах, на п’яти континентах, dentsu забезпечує широкий спектр послуг у сфері інтегрованих комунікацій, медіа та цифрових рішень за допомогою глобальних брендів – Carat, Vizeum, dentsu X, iProspect, Isobar, Posterscope, Amplifi, Amnet, The Story Lab, dentsumcgarrybowen, Merkle, MKTG. Крім того, dentsu займається виробництвом і маркетингом спортивного та розважального контенту у світовому масштабі.

Було

Стало

Dentsu Aegis Network стає dentsu

Зміни вступають в силу на всіх ринках присутності холдингу, зокрема й в Україні. У нашій країні міжнародну мережу dentsu представляє група Dentsu Aegis Network Ukraine, яка змінює свою назву на dentsu Ukraine.

«Насправді це не просто ребрендинг. За цими змінами стоїть багато крутих ідей, які дозволяють групі dentsu бути сучасною, затребуваною та успішною у майбутньому», – коментує CEO dentsu Ukraine Олександр Гороховський.


Нагадаємо також, що нещодавно глобальний ребрендинг і репозиціонування бренду провів OLX. Детальніше про це та про першу масштабну кампанію після ребрендингу читайте тут.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

Філософський Сад

Проєкт «Філософський Сад» відкриває доступ до серії подкастів та лонгрідів про культуру

Кожен подкаст і лонгрід проєкту «Філософський Сад» — це бесіда і пошук відповіді на запитання: «Якою мовою люди мистецтва говорять ...