Always запускає кампанію #ОднаДляОдної і надасть безкоштовні засоби гігієни на підтримку українських школярок

Кожна п’ята дівчинка в Україні пропускає школу під час критичних днів через брак засобів жіночої гігієни*. Щоб привернути увагу до цієї проблеми й допомогти українським школяркам, Always представляє нову кампанію #ОднаДляОдної. У період з 1 по 29 жовтня, придбавши прокладки Always, кожен може підтримати кампанію і зробити свій внесок в освітню програму ЮНІСЕФ з менструальної гігієни в Україні. 

Однією з причин, з якої дівчата пропускають шкільні заняття, є брак засобів жіночої гігієни. До цієї проблеми зазвичай ставляться зневажливо, бо суспільство вважає її виправданням відсутності на уроках. Проте, використовуючи замість прокладок туалетний папір або шматки тканини й через це залишаючись вдома, дівчата не просто втрачають контакт із друзями та пропускають важливі заходи. Це суттєво впливає на їхній комфорт і самоповагу. В Україні ця проблема стосується 20% дівчат.

«Природно, що дівчата хочуть почуватися впевнено в будь-якій ситуації. Якщо їм бракує грошей на прокладки, вони відчувають хвилювання, сором і навіть вину. Дівчата не можуть брати участі в повсякденних справах, пропускають уроки, скасовують плани з друзями. В результаті вони стають невпевненими в собі, знижується їхня самооцінка та самоповага. Крім того, недоступність засобів гігієни через нестачу коштів негативно впливає на психологічний стан дівчат», — розповідає Тася Осадча, лікарка-психолог, психотерапевт.

Always підтримала освітню програму з менструальної гігієни ЮНІСЕФ в Україні. Так, торгова марка запустила кампанію #ОднаДляОдної для дівчат шкільного віку, які з фінансових причин не можуть придбати засобів жіночої гігієни. Мета кампанії — не лише допомогти, надаючи продукцію безкоштовно, а й підтримати дівчат у тому, щоб набути впевненості в собі, що водночас є і місією Always. Щоб зробити свій внесок, ви можете просто придбати прокладки Always в будь-якій роздрібній крамниці з 1 по 29 жовтня. 

ALWAYS

«Як компанія, яка щодня підтримує жінок своєю продукцією, ми хочемо відкрито говорити про статеве дозрівання, підвищення самооцінки в цей важливий період розвитку жінки. Менструація — це біологічний процес, і вона не має бути причиною, з якої дівчата пропускають школу або яка заважає проводити час з однолітками», — підкреслила Наталія Нікітіна, менеджер з комунікацій P&G Україна.

У рамках кампанії #ОднаДляОдної ЮНІСЕФ розповсюдить у школах близько 2 мільйонів прокладок Always серед дівчат із різних регіонів України протягом 2020/2021 навчального року.

ALWAYS

«В середньому менструація триває 3000 днів протягом життя, водночас шкільні туалети не завжди відповідають елементарним гігієнічним умовам, які потрібні під час менструації. Окрім того, часто дівчата не мають доступу до якісних гігієнічних засобів. Менструація не має перешкоджати їм ходити до школи, реалізовувати свої права і свій потенціал. Без правильної інформації дівчата часто не знають, як безпечно для здоров’я дотримуватись гігієни. Саме тому ЮНІСЕФ в Україні проводить освітні кампанії, щоб збільшити обізнаність підлітків. Ми вдячні P&G за підтримку», — розповідає Лотта Сільвандер, голова представництва ЮНІСЕФ в Україні.

*Відповідно до інтернет-опитування, проведеного на замовлення P&G в 2018 р. В опитуванні взяли участь 300 жінок віком від 18 до 24 років. 


А нещодавно інтернет-журнал Platfor.ma разом з ЮНІСЕФ Україна та USAID вирішили креативно нагадати про важливість та необхідність вакцинації. Разом вони розробили проєкт «Baby on board. Правила дит.огляду», який розповідає, як дбати про дитину, через аналогію з автомобілем.  

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Оголошено півфіналістів та експертів докторинг-майстерні PITCH UA 3

Третій сезон конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA стрімко набирає обертів. Цього року до PITCH ...

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...