Adsapience розробляє систему дезінфекції для масових зібрань

Масштабні культурні події стали на паузу, а їхній формат у майбутньому очікують зміни. Більш жорсткі заходи безпеки від вірусу вимагають від івент-індустрії нових організаційних рішень. Тому активаційна агенція Adsapience почала розробку багатоетапної системи захисту, до якої входить тестування до події, температурний скринінг у день заходу та проходження через дезінфекційний коридор безпосередньо на вході у людне місце.

«Дезінфекційний коридор працює за допомогою системи туманоутворення. Ми проаналізували речовини, придатні для такої системи, і зупинили вибір на українському виробникові. Речовина не містить спирту, має сертифікат МОЗ, безпечна для шкіри та слизових оболонок. Дезінфекційний ефект поширюється на одяг, взуття, шкіру та волосся», — розповідає спеціаліст із виробництва нестандартних конструкцій в Adsapience Тарас Федоров.

«Дезінфекційний коридор — це не стовідсоткова панацея від вірусу, але важливий етап захисту. Обробка рук, маски, особиста відповідальність людини — все це залишається актуальним. Головне — створити додатковий захисний бар’єр при потраплянні на концерт, конференцію, знімальний майданчик, офіс чи будь-яке людне місце», каже CEO Adsapience Юлія Голота.

Передбачається, що дезінфекційний коридор може стати платформою для самовираження бренду. Конструкцію можна урізноманітнити фотозоною або таким інтерактивом, як QR чи AR. Подібні дезінфекційні коридори вже працюють у Китаї, В’єтнамі, Абу-Дабі та Туреччині.

Adsapience розробляє систему дезінфекції для масових зібрань

А ще, 12 травня у Національному комплексі «Експоцентр України» розпочинається літній сезон. Щороку команда ВДНГ облаштовує на 287 гектарах Експоцентру локації для дозвілля дітей та дорослих і відкриває теплий сезон на своїй території.

З кожного по символу: 37 креаторів спільно створили шрифт. До проєкту долучилися ілюстратори, типографи, художники, спеціалісти з графічного дизайну та дизайну продуктів та інші.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...