Adsapience розробляє систему дезінфекції для масових зібрань

Масштабні культурні події стали на паузу, а їхній формат у майбутньому очікують зміни. Більш жорсткі заходи безпеки від вірусу вимагають від івент-індустрії нових організаційних рішень. Тому активаційна агенція Adsapience почала розробку багатоетапної системи захисту, до якої входить тестування до події, температурний скринінг у день заходу та проходження через дезінфекційний коридор безпосередньо на вході у людне місце.

«Дезінфекційний коридор працює за допомогою системи туманоутворення. Ми проаналізували речовини, придатні для такої системи, і зупинили вибір на українському виробникові. Речовина не містить спирту, має сертифікат МОЗ, безпечна для шкіри та слизових оболонок. Дезінфекційний ефект поширюється на одяг, взуття, шкіру та волосся», — розповідає спеціаліст із виробництва нестандартних конструкцій в Adsapience Тарас Федоров.

«Дезінфекційний коридор — це не стовідсоткова панацея від вірусу, але важливий етап захисту. Обробка рук, маски, особиста відповідальність людини — все це залишається актуальним. Головне — створити додатковий захисний бар’єр при потраплянні на концерт, конференцію, знімальний майданчик, офіс чи будь-яке людне місце», каже CEO Adsapience Юлія Голота.

Передбачається, що дезінфекційний коридор може стати платформою для самовираження бренду. Конструкцію можна урізноманітнити фотозоною або таким інтерактивом, як QR чи AR. Подібні дезінфекційні коридори вже працюють у Китаї, В’єтнамі, Абу-Дабі та Туреччині.

Adsapience розробляє систему дезінфекції для масових зібрань

А ще, 12 травня у Національному комплексі «Експоцентр України» розпочинається літній сезон. Щороку команда ВДНГ облаштовує на 287 гектарах Експоцентру локації для дозвілля дітей та дорослих і відкриває теплий сезон на своїй території.

З кожного по символу: 37 креаторів спільно створили шрифт. До проєкту долучилися ілюстратори, типографи, художники, спеціалісти з графічного дизайну та дизайну продуктів та інші.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські дизайнери представлять країну на Dutch Design Week

З 17 по 25 жовтня представники України візьмуть участь у Dutch Design Week — найбільшому дизайн-форумі у Північній Європі. Цьогоріч нашу ...

Lions Live: як створювалася кампанія The Truth Is Worth It

Люди цінують правду, але не завжди згодні з тим, що за неї треба платити. Тому кампанія The Truth Is Worth It мала змінити поведінку цілого покоління.

Підсумки другого дня Lions Live від Ансельмо Рамоса, співзасновника агенції GUT

Ансельмо Рамос свого часу здобув понад 200 Левів в Каннах. Ось п’ять ключових інсайтів, які, на його думку, слід засвоїти з програми другого дня Lions Live.

Cannes-Lions-announces-a-new-Home-of-Creativity-LIONS-1_1

Організатори Cannes Lions оголосили про створення нового бренду LIONS

Створення нового бренду LIONS дозволяє організації запропонувати доступ до всіх своїх сервісів з єдиної платформи The Home of Creativity.

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...