• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Новини

365 днів турботи: агенція Be—it Health and Social Impact запустила «турботливу» кампанію для старших рідних

8 Червня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
«365 днів турботи»
Share on FacebookShare on Twitter

Агенція Be—it Health and Social Impact презентувала кампанію «365 днів турботи» для україно-швейцарського проєкту «Діємо для здоров’я». В основі кампанії — прості щоденні поради для турботи про здоров’я старших рідних під час COVID-19. У межах проєкту агенція заснувала День турботи про рідних та створила зону турботи в Києві, щоб нагадати українцям піклуватися про близьких старшого віку під час пандемії. 

Спростити турботу

За результатами дослідження, яке у межах кампанії «365 днів турботи» провели Gradus Research, люди старшого віку турботою вважають зустрічі (72 %) та спілкування (72 %) зі своїми рідними, а також поради про здоров’я (54%). Водночас 48 % опитаних віком 25–45 років хочуть більше піклуватися про своїх рідних, аніж зараз, але їм не вистачає грошей (70 %) та часу (40 %). Саме тому ідея кампанії «365 днів турботи» — дати людям прості та дієві поради на кожен день, щоби спростити турботу про рідних. 

«Ми максимально “спростили турботу”, щоб переконати молодих людей піклуватися про своїх рідних ще частіше. Адже, як показало дослідження, для молоді турбота “не по кишені”, бо вони ототожнюють її з витратою великої кількості часу та грошей. Водночас для старших людей турбота здебільшого означає спільне проведення часу. І щоб побудувати місток розуміння, ми пояснили українцям віком 25—45 років, що, приміром, нагадати мамі поміряти тиск чи запитати дідуся про його студентські роки — це дуже просто і дуже важливо. І це теж турбота!», — поділився думками креативний директор агенції Be—it Health & Social Impact Максим Кузьменко.

Про кампанію

Для лончу кампанії 4 червня агенція заснувала День турботи про рідних й створила зону турботи у парку Шевченка в Києві. Протягом дня відвідувачі могли безкоштовно зробити листівку зі своїм фото для рідних із турботливою порадою про здоров’я та відправити її у будь-який куточок України. Завдяки партнерству з Укрпоштою, кожен лист був позначений особливою маркою. ЇЇ дизайн агенція розробила спеціально для запуску проєкту.

«4 червня у Нідерландах відзначають День бабусь та дідусів. Коли ми працювали над ідеєю публічного лончу проєкту “Діємо для здоров’я” та кампанії “365 днів турботи”, зрозуміли, що було б класно заснувати й в Україні День турботи про старших рідних. Наступний крок — придумати, який унікальний досвід може отримати людина для себе та своїх рідних під час лончу кампанії у парку Шевченка, — розповідає про ідею створення зони турботи керівна партнерка Be—it Health & Social Impact Наталя Ольберт-Сінько. — Не в усіх наших батьків, дідусів із бабусями є смартфони. А ось поштова скринька є у кожного. Тому ми створили фотозону із порадами, які відгукнулися майже кожному. Фотографії одразу можна було надрукувати та надіслати листом із найтурботливішою маркою в Україні. Протягом дня ми нарахували близько 100 фотографій! Десятки листів буде надіслано, але це ще не завершення історії, далі буде!».

  • Зона турботи
  • Учасники біля фотозони_(1)
  • 365 днів турботи

  • Учасники біля фотозони_(3)
  • Учасники біля фотозони_(2)
  • 365 днів турботи

Де знайти поради?

Поради можна знайти у соціальних мережах проєкту та Центру громадського здоров’я МОЗ України, а також на сайті кампанії «365 днів турботи».

Комунікаційна агенція Be―It Health & Social Impact — партнер україно-швейцарського проєкту «Діємо для здоров’я». Мета проєкту — зменшити тягар хвороб та запобігти передчасній смертності українців від неінфекційних захворювань.

Люди з неінфекційними захворюваннями (цукровий діабет, серцево-судинні захворювання) мають більше ризиків тяжкого перебігу COVID-19. 


Читайте також: 1 млн 350 тис. грн отримав дитячий Кардіоцентр завдяки 28-му «Пробігу під каштанами» — про що говорили на прес-конференції організатори благодійного пробігу?

Теги: здоров'яситуативсоціальна відповідальністьсоціальна реклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.