Цього року бриф-завдання для учасників YLC Ukraine 2020/2021 надає Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ)організація, що більше 70-ти років працює у світі над захистом прав дітей. Конкурсанти шукатимуть креативні візуальні рішення, щоб заявити про проблему дитячої бідності та право кожної дитини на рівні можливості. 

Родини з дітьми — одна з найбільш вразливих категорій, які мають високі ризики збідніти. Соціально-економічна криза, викликана COVID-19, тільки погіршила ситуацію. Згідно з даними ЮНІСЕФ, через економічні наслідки пандемії 1,4 млн дітей в Україні можуть опинитись за межею бідності. 

Найкращі роботи конкурсантів Young Lions Competitions Ukraine 2020/2021, які запропонують оригінальні підходи до комунікації проблеми, ЮНІСЕФ використає у своїй роботі. 

ЮНІСЕФ

Це не вперше YLC запрошує Дитячий фонд до такої співпраці: минулого року молоді талановиті креатори за завданням ЮНІСЕФ розробляли візуальні продукти на підтримку вакцинації. 

Костянтин Кузнєцов, голова правління Асоціації Креативних Індустрій України (CIAU), офіційний представник Cannes Lions в Україні коментує: «Для нас дуже почесно продовжити співпрацю із ЮНІСЕФ в рамках Young Lions Competitions уже другий рік поспіль. Насамперед надзвичайно цінно, що український офіс ЮНІСЕФ відкритий до ідей молодих креаторів і готовий впроваджувати свіжий креатив до своєї комунікації. Минулого року організація використовувала конкурсні роботи учасників на своїх діджитал-каналах. Тож рішення надати бриф конкурсантам YLC Ukraine вже на іншу тематику підтвердило ефективність минулорічної співпраці. Впевнені, що роботи учасників (наголошу, не лише переможців, а всіх конкурсантів) допоможуть привернути увагу до важливого соціального питання, і сприятимуть його вирішенню».

Як і минулого року, ЮНІСЕФ формує завдання до усіх трьох категорій — Print, Design, Film. 

«Ми раді бути частиною конкурсу, в якому молоді таланти направляють свою винахідливість для вирішення важливих соціальних проблем, змушують нас подивитись на ситуацію під іншим кутом і знаходити свіжі рішення. Креативність — дієвий інструмент, коли йдеться про зміну поведінки чи про виклик усталеним нормам. Ми відкриті до ідей, які перевернуть наше сприйняття і зроблять світ трохи кращим для дітей», — зазначає Лотта Сильвандер, Голова Представництва ЮНІСЕФ в Україні. 

Роботи учасників оцінюватиме виключно міжнародне експертне журі. Саме вони оберуть команди-переможців, які представлятимуть Україну на міжнародному етапі конкурсу під час Cannes Lions 2021. 

YLC Ukraine 2020/2021 Briefing Schedule

Вже 19 червня зареєстровані учасники отримають бриф конкурсу і дізнаються важливі деталі креативних завдань. Об 11:00 відбудеться дебрифінг із представниками ЮНІСЕФ та організаторами конкурсу.

До дебрифінгу долучаться:

  • Наталія Бородчук, керівниця проектів із соціальної політики ЮНІСЕФ
  • Тетяна Казанжи, Communication for Development Officer,
  • Костянтин Кузнєцов, голова правління Асоціації Креативних Індустрій CIAU, офіційний представник фестивалю Cannes Lions в Україні.

Під час дебрифінгу учасники зможуть уточнити деталі завдання, очікування щодо розроблених рішень, організаційні питання щодо оформлення та подачі робіт тощо.

Корисні посилання:

Офіційний сайт конкурсу Young Lions Competition Ukraine.

Детальніше про діяльність ЮНІСЕФ в Україні — за посиланням

Найсвіжіші новини ЮНІСЕФ у Twitter та на Facebook. 

Інформаційна довідка:

Young Lions Competitions — найпрестижніший конкурс молодих креаторів у світі, що проходить у рамках міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Офіційне представництво Cannes Lions в Україні та Асоціація Креативних Індустрій України щорічно проводять локальні відбори для того, щоб обрати команди, які будуть представляти нашу країну на міжнародному етапі у Франції.

Локальний конкурс відбудеться 20-21 червня 2020 року для категорій Print, Design, Film. Учасники мають 24 години (48 годин для категорії Film) на виконання завдання за брифом від ЮНІСЕФ. Міжнародне журі визначить переможців у кожній категорії.

До участі допускаються команди із двох осіб (яким станом на 22 червня 2020 року все ще буде 30 років або менше). 

Вступний внесок до участі в конкурсі — 160 євро з команди. Ці внески підсумуються в кожній із категорій, і на відповідну суму команді-переможцю будуть покриті витрати на участь у міжнародному етапі Young Lions Competitions у Каннах (акредитація, переліт, проживання). 

Зареєструватися та оплатити участь у конкурсі можна за посиланням.

Офіційні правила конкурсу читайте тут.

Організатори YLC Ukraine: Офіційне представництво Cannes Lions в Україні та Асоціація Креативних Індустрій України (CIAU)

Організація, що надає бриф: ЮНІСЕФ

Ексклюзивний контент-провайдер: Depositphotos

Iнфопартнери конкурсу: Projector, SKVOT, Creativity.ua, Cases.media, Sostav.ua, Say-Hi, MMR.ua, Media Resources Management.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.

Філософський Сад

Проєкт «Філософський Сад» відкриває доступ до серії подкастів та лонгрідів про культуру

Кожен подкаст і лонгрід проєкту «Філософський Сад» — це бесіда і пошук відповіді на запитання: «Якою мовою люди мистецтва говорять ...