Цього року бриф-завдання для учасників YLC Ukraine 2020/2021 надає Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ)організація, що більше 70-ти років працює у світі над захистом прав дітей. Конкурсанти шукатимуть креативні візуальні рішення, щоб заявити про проблему дитячої бідності та право кожної дитини на рівні можливості. 

Родини з дітьми — одна з найбільш вразливих категорій, які мають високі ризики збідніти. Соціально-економічна криза, викликана COVID-19, тільки погіршила ситуацію. Згідно з даними ЮНІСЕФ, через економічні наслідки пандемії 1,4 млн дітей в Україні можуть опинитись за межею бідності. 

Найкращі роботи конкурсантів Young Lions Competitions Ukraine 2020/2021, які запропонують оригінальні підходи до комунікації проблеми, ЮНІСЕФ використає у своїй роботі. 

ЮНІСЕФ

Це не вперше YLC запрошує Дитячий фонд до такої співпраці: минулого року молоді талановиті креатори за завданням ЮНІСЕФ розробляли візуальні продукти на підтримку вакцинації. 

Костянтин Кузнєцов, голова правління Асоціації Креативних Індустрій України (CIAU), офіційний представник Cannes Lions в Україні коментує: «Для нас дуже почесно продовжити співпрацю із ЮНІСЕФ в рамках Young Lions Competitions уже другий рік поспіль. Насамперед надзвичайно цінно, що український офіс ЮНІСЕФ відкритий до ідей молодих креаторів і готовий впроваджувати свіжий креатив до своєї комунікації. Минулого року організація використовувала конкурсні роботи учасників на своїх діджитал-каналах. Тож рішення надати бриф конкурсантам YLC Ukraine вже на іншу тематику підтвердило ефективність минулорічної співпраці. Впевнені, що роботи учасників (наголошу, не лише переможців, а всіх конкурсантів) допоможуть привернути увагу до важливого соціального питання, і сприятимуть його вирішенню».

Як і минулого року, ЮНІСЕФ формує завдання до усіх трьох категорій — Print, Design, Film. 

«Ми раді бути частиною конкурсу, в якому молоді таланти направляють свою винахідливість для вирішення важливих соціальних проблем, змушують нас подивитись на ситуацію під іншим кутом і знаходити свіжі рішення. Креативність — дієвий інструмент, коли йдеться про зміну поведінки чи про виклик усталеним нормам. Ми відкриті до ідей, які перевернуть наше сприйняття і зроблять світ трохи кращим для дітей», — зазначає Лотта Сильвандер, Голова Представництва ЮНІСЕФ в Україні. 

Роботи учасників оцінюватиме виключно міжнародне експертне журі. Саме вони оберуть команди-переможців, які представлятимуть Україну на міжнародному етапі конкурсу під час Cannes Lions 2021. 

YLC Ukraine 2020/2021 Briefing Schedule

Вже 19 червня зареєстровані учасники отримають бриф конкурсу і дізнаються важливі деталі креативних завдань. Об 11:00 відбудеться дебрифінг із представниками ЮНІСЕФ та організаторами конкурсу.

До дебрифінгу долучаться:

  • Наталія Бородчук, керівниця проектів із соціальної політики ЮНІСЕФ
  • Тетяна Казанжи, Communication for Development Officer,
  • Костянтин Кузнєцов, голова правління Асоціації Креативних Індустрій CIAU, офіційний представник фестивалю Cannes Lions в Україні.

Під час дебрифінгу учасники зможуть уточнити деталі завдання, очікування щодо розроблених рішень, організаційні питання щодо оформлення та подачі робіт тощо.

Корисні посилання:

Офіційний сайт конкурсу Young Lions Competition Ukraine.

Детальніше про діяльність ЮНІСЕФ в Україні — за посиланням

Найсвіжіші новини ЮНІСЕФ у Twitter та на Facebook. 

Інформаційна довідка:

Young Lions Competitions — найпрестижніший конкурс молодих креаторів у світі, що проходить у рамках міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Офіційне представництво Cannes Lions в Україні та Асоціація Креативних Індустрій України щорічно проводять локальні відбори для того, щоб обрати команди, які будуть представляти нашу країну на міжнародному етапі у Франції.

Локальний конкурс відбудеться 20-21 червня 2020 року для категорій Print, Design, Film. Учасники мають 24 години (48 годин для категорії Film) на виконання завдання за брифом від ЮНІСЕФ. Міжнародне журі визначить переможців у кожній категорії.

До участі допускаються команди із двох осіб (яким станом на 22 червня 2020 року все ще буде 30 років або менше). 

Вступний внесок до участі в конкурсі — 160 євро з команди. Ці внески підсумуються в кожній із категорій, і на відповідну суму команді-переможцю будуть покриті витрати на участь у міжнародному етапі Young Lions Competitions у Каннах (акредитація, переліт, проживання). 

Зареєструватися та оплатити участь у конкурсі можна за посиланням.

Офіційні правила конкурсу читайте тут.

Організатори YLC Ukraine: Офіційне представництво Cannes Lions в Україні та Асоціація Креативних Індустрій України (CIAU)

Організація, що надає бриф: ЮНІСЕФ

Ексклюзивний контент-провайдер: Depositphotos

Iнфопартнери конкурсу: Projector, SKVOT, Creativity.ua, Cases.media, Sostav.ua, Say-Hi, MMR.ua, Media Resources Management.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Архітектурна фірма NBBJ пропонує будувати лікарні за принципом МакДрайву

Нова концепція лікарні за принципом МакДрайву покликана знизити ризик зараження для тих, хто мусить звертатися по медичну допомогу в цей непевний час.

Українські креативники вперше стали переможцями Young Glory

8 місяців нон-стоп роботи, 8 брифів від креативних директорів з різних країн світу, 177 балів, 2 золота, 4 срібла, 1 ...

Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Borjomi святкує 130-річчя з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд ...

Не бійся відкривати рота! Або як покликати молодь на вибори через AR-гру?

В рамках проєкту #вліпизасебе організація Global Office та креативне агентство ANGRY створили AR-гру, щоб популяризувати місцеві вибори серед молоді. «Люди, ...

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). В основу нової ...