Комунікаційна група Dentsu Aegis Network Ukraine разом зі своєю діджитал-агенцією Isobar Ukraine оголошують реєстрацію на хакатон в креативних індустріях Creative Minds Battle.

Creative Minds Battle – це дводенний освітній проект, у якому беруть участь кілька команд, кожна з яких складатиметься з копірайтера, дизайнера, стратега, SMM-менеджера та проектного менеджера. Хакатон передбачає також лекції та воркшопи від спеціалістів групи, аби прокачати навички учасників і дати необхідний «пакет» знань для створення та презентації власного креативного проекту.

Чому варто взяти участь в Isobar Creative Minds Battle?

  • Прокачати знання, а потім закріпити їх на практиці
  • Отримати практичний досвід взаємодії з командою
  • Перевірити власні скіли у роботі над реальним кейсом
  • Попрацювати під менторством найкращих спеціалістів на ринку
  • Познайомитися з людьми з рекламної індустрії
  • Випробувати свої сили на співбесіді в креативну команду Isobar Ukraine

Creative Minds Battle пройде 28-29 березня в офісі Isobar Ukraine. Реєстрація відкрита до 19 березня за посиланням.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

Що читати на карантині: поради для коммунікаційників

Що читати на карантині: поради для коммунікаційників

Коммунікаційна агенція prcom підібрала 9 книг, які стануть у нагоді всім маркетологам, піарникам і коммунікаційникам, та допоможуть провести карантин із ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Cannes Lions

Cannes Lions 2020 скасовано

Фестиваль та нагородження робіт Левами у 2020 році не відбудуться. Про це організатори Фестивалю оголосили на своєму офіційному сайті. Також ...

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»: волонтерські дизайн-проєкти для соціальних ініціатив

Минулого року в Україні запустилася освітня платформа для фахівців креативних індустрій — Креативна Практика (Creative Practice). В рамках навчання на ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.