Зомби заполонят Нью-Йорк на Comic Con в рекламе нового сезона сериала «Ходячие мертвецы»

Пешеходы, загримированные под зомби, заполонят улицы Нью-Йорка во время проведения фестиваля Comic Сon,пишет Adweek. Грузовик с ходячими мертвецами будет колесить по городу и перевозить пешеходов. Временами машина будет останавливаться, а зомби будут взаимодействовать с толпой. Шоу пройдет в преддверии премьеры следующего сезона сериала «Ходячие мертвецы»

Жители города смогут увидеть загримированных шагающих мертвецов на этой неделе с четверга по воскресенье. Зомби будут бродить по Таймс-сквер, центральному терминалу, Эмпайр-стейт-билдингу и Юнион-скверу.

Акцию проводит рекламное агентство AMC. Это уже не первый раз, когда агентство развозит зомби по городу, — однажды команда поместила на Таймс-Сквер огромную руку зомби, окруженную ходячими мертвецами. С руки каждый день отваливались пальцы и таким образом показывали обратный отсчет до нового сезона «Ходячих». В рамках другой акции зомби испугали жителей города в метро.
Источник 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Онлайн-івент року»

Триває голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.