Золотая коллекция косметики от DIOR

 Она состоит из эклектичного микса резонирующих цветов, блёсток и металлического сияния. Новая линейка косметики состоит из губной помады, лака для ногтей, пудры и теней для век, сообщает Upakovano.ru. Линейка губных помад позволяет играть с цветами, так как выпускается в двух версиях. С одной стороны — это чистый матовый цвет, а с другой — блестящий золотистый, что помогает создавать разные текстуры. С помощью соответствующего лака для ногтей, можно добавить блеска и рукам.

Фото: luxurylaunches.com

Благодаря фирменным золотистым упаковкам для губной помады и новым золотистым флаконам с лаками для ногтей, Dior обещает блистать в этом сезоне.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Люксоптика», banda agency і ffface.me створили Insta-маску для очей

Пам’ятаєте той час, коли слово «маска» асоціювалось з Instagram або вечірками у Венеції? Ще на початку пандемії «Люксоптика» запустила віртуальну ...

«Просто картку» від ТАСКОМБАНК презентували у бойовику та лавсторі

ТАСКОМБАНК презентував «Просто картку» у бойовику та лавсторі

ТАСКОМБАНК розробив кредитну «Просто картку», і разом із Mastercard стартував із креативною рекламною кампанією на digital та outdoor-платформах. Розробкою стратегії, позиціонуванням та креативом для продукту займалася ...

Кіно, спорт та цькування: п’ять прикладів креативного використання GIF-зображень

Ці кампанії з архівів The Work є наочним прикладом креативного та ефективного використання GIF-зображень, популярність яких за час локдауну лише зросла.

X-Ray Marketing Awards X-Ray Marketing Awards 

MMR продовжує приймати анкети для участі в X-Ray Marketing Awards

Минулий рік зруйнував усі плани, змусив подивитися на світ інакше, відкрив нові сторони бізнесу. Брифи стали неважливими. Тепер основний виклик ...

Курка чи яйце? Мережа Systeme U подорожує назад у часі, щоб з’ясувати, що ж було раніше

В своїй новій рекламній кампанії французька мережа супермаркетів Systeme U вирішила з гумором розглянути питання «курка чи яйце?»

Новорічна реклама без оленів від Bolt: кампанія з України здобула два золота Effie Awards Europe 2021

Новорічна реклама Bolt здобула два золота однієї з найавторитетніших європейських щорічних премій в галузі маркетингових комунікацій ― Effie Awards Europe ...