Зняв ролик – допоміг врятувати дитину: благодійна ініціатива шукає креаторів

Фестиваль соціальної реклами Molodiya Festival’19 запрошує рекламістів зняти
відеоролик у номінацію «СМС-благодійність».

В Україні кожна 15-та дитина народжується передчасно. Немовля, яке з’явилося
на світ раніше визначеного терміну, зовсім не готове до існування. Українські
лікарі, через брак фінансування з боку держави, вимушені просити небайдужих
людей допомогти їм рятувати життя маленьких пацієнтів.

Саме тому Molodiya Festival разом із Українською Біржою Благодійності та
Щедрим Вівторком збирає кошти на життєво необхідне обладнання для малюків.
Через благодійні смс на номер 88001. І закликають креаторів та мувімейкерів
допомогти своєю соціалкою.

Ролик має спонукати глядачів слати благодійні смс на номер 88001 для
порятунку недоношених дітей.

▪ Хронометраж: 15-30 сек
▪ Заохочувальний бонус: 15 000 грн для переможця номінації
▪ Дедлайн: 10 жовтня
▪ Бриф і заявка: http://www.molodiya.com.ua/sms-blahodiinist/

«Ми звикли називати благодійниками людей, які мають змогу жертвувати багато
грошей, та не забуваймо, що вдала комунікація може вартувати більше за
шестизначну цифру банківського переказу. Тож ми будемо щасливі
рекламникам-меценатам, які мають можливість переказати свій час і хист. Ну і
традиційно: лупаймо сю скалу разом!», – закликають в Molodiya Festival.
.
.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...