Знакомое лицо Game of War

Игра рассказывает о войнах с использованием современного оружия и доступна для устройств на Android и iOS. Как и в случае с Game of War, за дополнительные преимущества в ней нужно платить реальные деньги.

Для работы над проектом Machine Zone сформировала отдельную студию — Epic War.

Game of War по жанру является онлайн-стратегией, бои в ней разворачиваются в вымышленном древнем мире. По итогам 2014 года она заняла третье место в рейтинге App Store по объему потраченных на нее пользователями средств. В прессе игру критиковали за агрессивное навязывание встроенных покупок. Так, рецензент Forbes отметил, что Game of War олицетворяет все пороки монетизации мобильных игр. Он счел ее гораздо хуже конкурирующего продукта — Сlash of Clans.

На продвижение Game of War израсходовано примерно 40 миллионов долларов, для рекламной кампании создатели привлекли сначала модель Кейт Аптон, а затем певицу Мэрайю Кэри.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Стрибки з парашутом замість наркотиків. Соціальний проєкт MEX a member of Havas

Агенція MEX a member of Havas розробила соціальну рекламну кампанію, спрямовану на боротьбу з проблемою поширення наркотиків серед молоді. Завдання ...

PRIME Group вручил агентству Postmen награду «За смелость»

Оператор наружной рекламы PRIME Group наградил digital-агентство Postmen призом «За смелость». Его удостоилась out-of-home-кампания проекта «Искусство хочет знакомиться». Награждение состоялось ...

Не бійтесь використовувати «не» і ще 5 рекламних забобонів, яких давно час позбутися

Не бійтесь використовувати «не» і ще 5 рекламних забобонів, яких давно час позбутися

Дмитро Мамонтов, Senior Copywriter Havas Ukraine, зібрав 6 найбільш поширених рекламних забобонів, які уповільнюють розвиток ринку, і показав приклади успішних ...

Музика замість спецій: бренд сиру Castello з’ясовує, що впливає на смак

Чи не здавалося вам ніколи, що ви сприймаєте смак страв по-різному, залежно від того, сидите ви у тихій кімнаті чи слухаєте класичну музику?

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Відтоді, як обсяг трафіку на YouTube збільшився на 30% за перші 2 тижні карантину, стало зрозуміло, що у сфері відеоконтенту ...

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Класичний мозковий штурм як інструмент пошуку нових ідей сьогодні під великим питанням. Чим його замінити, які інструменти для пошуку нових ...