Знакомое лицо Game of War

Игра рассказывает о войнах с использованием современного оружия и доступна для устройств на Android и iOS. Как и в случае с Game of War, за дополнительные преимущества в ней нужно платить реальные деньги.

Для работы над проектом Machine Zone сформировала отдельную студию — Epic War.

Game of War по жанру является онлайн-стратегией, бои в ней разворачиваются в вымышленном древнем мире. По итогам 2014 года она заняла третье место в рейтинге App Store по объему потраченных на нее пользователями средств. В прессе игру критиковали за агрессивное навязывание встроенных покупок. Так, рецензент Forbes отметил, что Game of War олицетворяет все пороки монетизации мобильных игр. Он счел ее гораздо хуже конкурирующего продукта — Сlash of Clans.

На продвижение Game of War израсходовано примерно 40 миллионов долларов, для рекламной кампании создатели привлекли сначала модель Кейт Аптон, а затем певицу Мэрайю Кэри.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Собаче життя тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є собаче життя зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...