Знакомое лицо Game of War

Игра рассказывает о войнах с использованием современного оружия и доступна для устройств на Android и iOS. Как и в случае с Game of War, за дополнительные преимущества в ней нужно платить реальные деньги.

Для работы над проектом Machine Zone сформировала отдельную студию — Epic War.

Game of War по жанру является онлайн-стратегией, бои в ней разворачиваются в вымышленном древнем мире. По итогам 2014 года она заняла третье место в рейтинге App Store по объему потраченных на нее пользователями средств. В прессе игру критиковали за агрессивное навязывание встроенных покупок. Так, рецензент Forbes отметил, что Game of War олицетворяет все пороки монетизации мобильных игр. Он счел ее гораздо хуже конкурирующего продукта — Сlash of Clans.

На продвижение Game of War израсходовано примерно 40 миллионов долларов, для рекламной кампании создатели привлекли сначала модель Кейт Аптон, а затем певицу Мэрайю Кэри.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...