Зірка «Гри престолів» та одночасно інтернет-підприємиця Мейзі Вільямс, стала амбасадором H&M. Вона просуватиме та підтримуватиме екологічний напрям розвитку бренду.
Відомо, що H&M зобов’язується до 2030 року перейти на продукцію з матеріалів, які можна або переробляти, або утилізувати без шкоди для середовища. Щоб допомогти в досягненні цієї мети, юна зірка співпрацюватиме з H&M протягом року. Її роль полягатиме в тому, щоб сприяти змінам у моді — як у віртуальному світі, так і у реальному житті. Кінцевою метою кампанії є заохочення виробників та широкої аудиторії до питань повторного використання та переробки непотрібного або непроданого одягу.
Протягом 2021 року заплановано кілька ініціатив, що включають появу в соцмережах цифрового близнюка Вільямс, який називається Аватар Мейзі. Реалістичний аватар був створений 3D-аніматорами в Goodbye Kansas Studio.
Особливою фішкою нової кампанії Мейзі Вільямс та H&M є колаборація з виробником відомих відеоігр Animal Cross. Результатом спільних зусиль стане гра H&M Loop Island, в якій геймери досліджуватимуть та перероблятимуть своє ігровє вбрання, отримуючи взамін новіші версії.
Більше про світові та українські проєкти та кампанії в підтримку екології і сталого розвитку читайте за цим посиланням.